Guest

Pigepakker, str 86 og 92

19 indlæg i dette emne

Krymmel og Name it bodyer i str 92:

2 kraftige, lækre bodyer i lilla fra Krymmel med lange ærmer og to kortærmede sorte i tyndere stof fra name it. De ser ikke slidte ud, er den gode ende af gmb. Pris 50 kr pp

IMG_5120.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

NSN Pomp de Lux bukser i sart fersken str 92. 40 kr pp

 

IMG_5186.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøjet befinder sig på Amager og kan også hentes her. Kan evt. levere i nærområdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle skønne ting :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Katrinemus said:

Sikke nogle skønne ting :wub 

 

Ja, jeg synes nemlig også, det er for fint til bare at ligge uden at blive brugt :wub  Håber du har det godt, søde Katrine :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, snublefod said:

 

Ja, jeg synes nemlig også, det er for fint til bare at ligge uden at blive brugt :wub  Håber du har det godt, søde Katrine :kram

Det skal da helt sikkert bruges af endnu en skøn pige når din S ikke kan bruge det længere :wub 

Tak søde :kiss det har jeg, jeg holder lige vejret lidt for tiden ;) 

Jeg håber, du har det godt og trives i lejligheden :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Det skal da helt sikkert bruges af endnu en skøn pige når din S ikke kan bruge det længere :wub 

Tak søde :kiss det har jeg, jeg holder lige vejret lidt for tiden ;) 

Jeg håber, du har det godt og trives i lejligheden :kram2 

 

Uh, det lyder til, at jeg skal krydse fingre, så det gør jeg fluks og sender masser af tanker din vej :kram:goodluck Jo tak, jeg elsker at være tilbage på Amager og hverdagen er travl men for det meste god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, snublefod said:

 

Uh, det lyder til, at jeg skal krydse fingre, så det gør jeg fluks og sender masser af tanker din vej :kram:goodluck Jo tak, jeg elsker at være tilbage på Amager og hverdagen er travl men for det meste god :)

Tak søde :kram2 

Dejligt det er godt at være tilbage, travl hverdag kan både være godt og skidt, og ændre sig :kiss 

Det var ikke for at fylde din salgstråd :badgirl det var bare så fint det tøj :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Tak søde :kram2 

Dejligt det er godt at være tilbage, travl hverdag kan både være godt og skidt, og ændre sig :kiss 

Det var ikke for at fylde din salgstråd :badgirl det var bare så fint det tøj :biglove 

 

Det er helt i orden, når det er dig :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, snublefod said:

 

Det er helt i orden, når det er dig :kiss 

Hvor er du sød :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_5189.JPGVed køb for mindst 80 kr kan denne Pomp de Lux-kjole gmb str 92 følge med og disse name it bukser NSN str 92 følge med for en 10'er ekstra

 

IMG_5190.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih lækre ting igen :kuller Jeg er interesseret i følgende : 

 

NSN str 92 kjole fra Pomp de Lux og matchende gmb (ikke slidte i sål) glitter-balarina'er str 23, der kun er brugt indenfor fra Next. Pris for sættet er 100 kr pp

 

Festpakke:

NSN kjole fra H&M str 92, NSN str 92 koksgrå nederdel Mads & Mette, NSN glimmernederdel str 86 Pomp de Lux (kan sagtens bruges til str 92) og lilla glimmer-cardigan NSN str 86 (kan også bruges til str 92) fra Minymo. Samlet pris: 75 kr pp. 

 
Buksepakke str 92. Gmb i den pæne ende. De lyselilla bukser m diskret guldglimmer er Danefæ. De mørkelilla og de grå bukser er Pomp de Lux og så er der stretch jeans også. Pris: 80 kr pp
 
samlet pris med Porto ?
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

46 minutes ago, Lenna1985 said:

Ih lækre ting igen :kuller Jeg er interesseret i følgende : 

 

NSN str 92 kjole fra Pomp de Lux og matchende gmb (ikke slidte i sål) glitter-balarina'er str 23, der kun er brugt indenfor fra Next. Pris for sættet er 100 kr pp

 

Festpakke:

NSN kjole fra H&M str 92, NSN str 92 koksgrå nederdel Mads & Mette, NSN glimmernederdel str 86 Pomp de Lux (kan sagtens bruges til str 92) og lilla glimmer-cardigan NSN str 86 (kan også bruges til str 92) fra Minymo. Samlet pris: 75 kr pp. 

 
Buksepakke str 92. Gmb i den pæne ende. De lyselilla bukser m diskret guldglimmer er Danefæ. De mørkelilla og de grå bukser er Pomp de Lux og så er der stretch jeans også. Pris: 80 kr pp
 
samlet pris med Porto ?
 

 

:balloons Hejsa :) Hvis jeg må sende med coolrunner, så er porto 43 kr (vejer 1,1 kg). Hvad siger du til 243 kr. inkl forsendelse :) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

argh, bk driller helt vildt. Nå, men mit forslag er som du måske kunne afkode 243 kr. inkl. porto, hvis jeg sender med coolrunner... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super :) vil gerne købe det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Lenna1985 said:

Det lyder super :) vil gerne købe det :)

 

Super, jeg sender dig en PM :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER