Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

Pigepakker, str 86 og 92

19 posts in this topic

Krymmel og Name it bodyer i str 92:

2 kraftige, lækre bodyer i lilla fra Krymmel med lange ærmer og to kortærmede sorte i tyndere stof fra name it. De ser ikke slidte ud, er den gode ende af gmb. Pris 50 kr pp

IMG_5120.JPG

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

NSN Pomp de Lux bukser i sart fersken str 92. 40 kr pp

IMG_5186.JPG

Annonce ♥

Tøjet befinder sig på Amager og kan også hentes her. Kan evt. levere i nærområdet.

Annonce ♥

Sikke nogle skønne ting :wub 

Annonce ♥

11 minutes ago, Katrinemus said:

Sikke nogle skønne ting :wub 

Ja, jeg synes nemlig også, det er for fint til bare at ligge uden at blive brugt :wub  Håber du har det godt, søde Katrine :kram

Annonce ♥

Just now, snublefod said:

Ja, jeg synes nemlig også, det er for fint til bare at ligge uden at blive brugt :wub  Håber du har det godt, søde Katrine :kram

Det skal da helt sikkert bruges af endnu en skøn pige når din S ikke kan bruge det længere :wub 

Tak søde :kiss det har jeg, jeg holder lige vejret lidt for tiden ;) 

Jeg håber, du har det godt og trives i lejligheden :kram2 

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Det skal da helt sikkert bruges af endnu en skøn pige når din S ikke kan bruge det længere :wub 

Tak søde :kiss det har jeg, jeg holder lige vejret lidt for tiden ;) 

Jeg håber, du har det godt og trives i lejligheden :kram2 

Uh, det lyder til, at jeg skal krydse fingre, så det gør jeg fluks og sender masser af tanker din vej :kram:goodluck Jo tak, jeg elsker at være tilbage på Amager og hverdagen er travl men for det meste god :)

Annonce ♥

Just now, snublefod said:

Uh, det lyder til, at jeg skal krydse fingre, så det gør jeg fluks og sender masser af tanker din vej :kram:goodluck Jo tak, jeg elsker at være tilbage på Amager og hverdagen er travl men for det meste god :)

Tak søde :kram2 

Dejligt det er godt at være tilbage, travl hverdag kan både være godt og skidt, og ændre sig :kiss 

Det var ikke for at fylde din salgstråd :badgirl det var bare så fint det tøj :biglove 

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Tak søde :kram2 

Dejligt det er godt at være tilbage, travl hverdag kan både være godt og skidt, og ændre sig :kiss 

Det var ikke for at fylde din salgstråd :badgirl det var bare så fint det tøj :biglove 

Det er helt i orden, når det er dig :kiss 

Annonce ♥

2 minutes ago, snublefod said:

Det er helt i orden, når det er dig :kiss 

Hvor er du sød :kiss 

Annonce ♥

IMG_5189.JPGVed køb for mindst 80 kr kan denne Pomp de Lux-kjole gmb str 92 følge med og disse name it bukser NSN str 92 følge med for en 10'er ekstra

IMG_5190.JPG

Annonce ♥

Ih lækre ting igen :kuller Jeg er interesseret i følgende : 

NSN str 92 kjole fra Pomp de Lux og matchende gmb (ikke slidte i sål) glitter-balarina'er str 23, der kun er brugt indenfor fra Next. Pris for sættet er 100 kr pp

Festpakke:

NSN kjole fra H&M str 92, NSN str 92 koksgrå nederdel Mads & Mette, NSN glimmernederdel str 86 Pomp de Lux (kan sagtens bruges til str 92) og lilla glimmer-cardigan NSN str 86 (kan også bruges til str 92) fra Minymo. Samlet pris: 75 kr pp. 

Buksepakke str 92. Gmb i den pæne ende. De lyselilla bukser m diskret guldglimmer er Danefæ. De mørkelilla og de grå bukser er Pomp de Lux og så er der stretch jeans også. Pris: 80 kr pp

samlet pris med Porto ?

Annonce ♥

46 minutes ago, Lenna1985 said:

Ih lækre ting igen :kuller Jeg er interesseret i følgende : 

NSN str 92 kjole fra Pomp de Lux og matchende gmb (ikke slidte i sål) glitter-balarina'er str 23, der kun er brugt indenfor fra Next. Pris for sættet er 100 kr pp

Festpakke:

NSN kjole fra H&M str 92, NSN str 92 koksgrå nederdel Mads & Mette, NSN glimmernederdel str 86 Pomp de Lux (kan sagtens bruges til str 92) og lilla glimmer-cardigan NSN str 86 (kan også bruges til str 92) fra Minymo. Samlet pris: 75 kr pp. 

Buksepakke str 92. Gmb i den pæne ende. De lyselilla bukser m diskret guldglimmer er Danefæ. De mørkelilla og de grå bukser er Pomp de Lux og så er der stretch jeans også. Pris: 80 kr pp

samlet pris med Porto ?

:balloons Hejsa :) Hvis jeg må sende med coolrunner, så er porto 43 kr (vejer 1,1 kg). Hvad siger du til 243 kr. inkl forsendelse :) ?

Annonce ♥

argh, bk driller helt vildt. Nå, men mit forslag er som du måske kunne afkode 243 kr. inkl. porto, hvis jeg sender med coolrunner... :) 

Annonce ♥

Det lyder super :) vil gerne købe det :)

Annonce ♥

2 hours ago, Lenna1985 said:

Det lyder super :) vil gerne købe det :)

Super, jeg sender dig en PM :) 

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0