kolom

Særlig ble til natten?

6 indlæg i dette emne

Min datter på tre år tisser rigtig meget om natten. Hun bliver lagt  ca kl 19.30 og står op efter 8-12 timer. Jeg tænker, det er

usundt at ligge så

længe med en våd ble..findes der særlige nat bleer eller, hvad gør I andre?

 

det skal siges at hun er en lille og smal pige på kun 14 kg, så hun passer ikke kæmpe bleer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søn tisser også meget om natten...han er godt nok kun 2...Men cirka samme vægt...han bruger str 6 bleer fra fakta...

Til lillebror som også tisser meget hvis ikke mere der bruger vi en libero touch up and go til natten...

Det fungerer fint pt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også overvejet om vi skulle prøve deciderede natbleer til Charlie. Libero up & go 6 holder sådan set tør (han tisser ikke så meget om natten) men han er bare fugtig på huden, og lugter meget kraftigt af tis om morgenen. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stofbleer - vi brugte Real Easy til Noah og de var boostet med velsugende hampindlaeg. Vi havde 5-6 stk og vaskede hver 3 dag.  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger en størrelse større om natten. Det var faktisk min Papa der forslog det :-) Vidste ikke at han var så praktisk anlagt på babyområdet. Og så måske en body der sidder godt til, så bleen sidder godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER