NSEllekilde

Bryllupsbilleder

16 indlæg i dette emne

Jeg har 6 billeder fra vores bryllup som jeg egentlig synes er ok, søde, sjove eller bare ægte. 6 ud af 2000 billeder... 

Jeg vil så bare høre om i synes man kan være bekendt (:rolleyes)  at have disse billeder fremme. Det er på ingen måde opstillet eller "bryllups - artige" og vi bad kun om stemningsbilleder. 

 

jixotipacipacama.jpg

 

hadilolavayixado.jpg

 

tuvegudiyewarahu.jpg

 

fapamabokupujole.jpg

 

helasamazoseliwi.jpg

 

begebibehiwogisa.jpg

 

Jeg forestiller mig at de måske skulle i en ramme hvor der plads til flere billeder... Men jeg ved ikke om det er mærkeligt at have bryllupsbilleder fremme som ikke er de flotte traditionelle :lol

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes - helt som jeg forventede - at de er fantastiske :biglove Der er jo mange der bevidst vælger billeder, der ikke er opstillede, og jeg synes kærligheden lyser ud af billederne, og selvom du ikke lige laver klassisk romantisk "se min kjole"-posering, så er man ikke i tvivl om, at du lignede en million :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

syntes de to af jer hvor i kysser hinanden er fantastisk smukke - og minder lidt om vores ynglingsbilleder fra vores bryllup.. og vi elsker dem lige præcis fordi de ikke er alt for opstillet.. :) så jeg ville absolut ikke have noget imod at have dem hængende fremme :) og de andre er bare dejligt "fjollede" og udstråler en masse kærlighed og varme - så bare op på væggen med dem :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

Jeg synes - helt som jeg forventede - at de er fantastiske :biglove Der er jo mange der bevidst vælger billeder, der ikke er opstillede, og jeg synes kærligheden lyser ud af billederne, og selvom du ikke lige laver klassisk romantisk "se min kjole"-posering, så er man ikke i tvivl om, at du lignede en million :kiss

 

Helt enig! I er et smukt brudepar og synes også at billederne er meget ægte :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er skønne og "ægte" og du er bestemt meget smuk. Jeg syns også kyssebillederne er helt fantastiske og fulde af kærlighed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh puha tak piger :lovebk

 

Jeg er så kritisk :rolleyes

 

Men nu tør jeg godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et af mine yndlingsbilleder fra vores bryllup er et, hvor både Jesper og jeg og vores præst storgriner i kirken. Total uopstillet, men bare den følelse hele vores bryllup havde. 

 

Så jeg synes dine billeder er super skønne og hjertevarme :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er de dejlige og hvor ser du godt ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er da bare for skønne, de billeder! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billederne er da bare så skønne!

 

Vi har kyssebillede fra vores bryllup hængende på væggen.

 

Jeg synes man må have lige de billeder, som man har lyst til hængende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bakker op om det allerede sagte :)

 

Dejlige, dejlige billeder - frem med dem! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med alle andre - op med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt... Det øverste billede... Hører der ikke en historie med til det, som vi skal have? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billederne med kys - wauw!!! Især det hvor i er i kirken! Det havde jeg blæst op i kæmpe!  Så smukt! 

 

Elsker at de er så ægte, og naturlige! Og du er SÅ smuk! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at tænke på om man ikke kan få lavet en kollage med nogle af jeres billeder, hvor de blir blendet til et større? Jeg må indrømme jeg ikke aner hvor man kan få lavet sådan noget men jeg kan huske et boligprogram engang hvor de lavede sådan et plakatstørrelse med billeder de havde fundet i beboernes skuffer og det blev super smukt og personligt :chin:Ellers ku man bare lave sin egen klippe-klistre kollage eller have mange små rammer eller hvad man nu er til. Men helt enig med de andre, du kan sagtens lave nogle af dem i stort, det er jo jeres dag og I ser så glade og skønne ud man kun kan blive glad af at have dem hængende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså..... hvor er du dog en smuk brud!! :wub:wub 

 

Sikke nogle skønne billeder, i ser så glade og lykkelige ud, de skal helt sikkert vises frem :loveshower:loveshower:loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER