Posted December 8, 2016 Ventetiden er lang, og jeg gætter på livet løs, så vil høre om der er nogen der vil gætte med? Jeg håber på et sundt barn, og føler mig egentlig bare heldig over at jeg skal være mor for tredje gang... men det kribler for at få købt tøj i str.mini igen:) vi finder ud af hvad det bliver lige efter nytår. billedet er fra nf hvor jeg var 12+5. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2016 Tak for bud:) nogen bestemt grund til du tænker pige? Synes det er spændende om der er nogen teorier der holder stik:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 22, 2016 Jeg tænker pige fordi sådan så vores NF ud og vi venter en pige Det er den hvide streg til højre lidt højere oppe end rygsøjlen som jeg snakker om. Det ligner skamlæberne. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2016 Dreng - ren mavefornemmelse Hvilke(t) køn er din børn? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 23, 2016 Jeg har to drenge. Jeg har en meget kraftig fornemmelse af, at maven gemmer på en pige denne gang, da alt har været anderledes- selv scanningsbilledet ser helt anderledes ud:)synes gætterier er sjove, men en lille dreng mere vil være meget ønsket i familien- ikke mindst af de spændte brødre, og det samme med en pige. Bare h*n er sund og rask Share this post Link to post Share on other sites