Bamse86

Aktiv herinde, igen :-)

7 indlæg i dette emne

Hejsa de Damer

Jeg har været aktiv herinde tidligere, men det er næsten 6 år siden.  

Til dem som kender mig fra sidst, hvis der stadig er nogle af dem herinde, så ønsker jeg at være anonym,  ihvertfald indtil videre :whistling

 

Lidt om mig:

Jeg fyldte 30 for 2 dage siden :hurra

Jeg er gift med K og sammen har vi en søn på 9 og en datter på 6.. 

Jeg har gennem de sidste halve år haft et stort ønske om at få nr 3. Min mand har dog været meget imod, og slet ikke haft ønsker i den retning. 

Så, indrømmet, specielt de sidste 3 måneder, har været rigtigt hårde for mig,  og specielt for vores ægteskab. Jeg har slet ikke kunnet se en "fremtid" hvor jeg så inderligt ønsker et barn mere, og hvor K slet ikke delte de samme drømme. :boo:prik :boo

 

Nu til det fantastiske....

K's fødselsdag gave til mig, altså den hemmelige som andre ikke kender til...

Et rigtigt sødt brev hvor han undskylder for ikke at kunne give mig den fest jeg ønsker mig, men i stedet ville han give mig en :baby1:kiss:baby2

I brevet skrev han også om hvor svært det havde været at holde mund de sidste 4 måneder, hver gang jeg nævnte det, men han ville så gerne give mig en helt speciel, 30 års fødselsdags gave.. 

 

Tilfældigvis startede jeg på en ny pakke p-piller mandag aften. Men dem smed vi så, i fællesskab, i skraldespanden tirsdag morgen :kuller:7himmel

Ihh hvor synes jeg pludselig at december måned er blevet meget hyggeligere, og alting er ligesom bare lidt sjovere nu :kram2

 

Det var en lille opdatering fra mig, så håber vi snart på held i sprøjten, om man så, må sige :baby1 :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det høres ud til at du har en meget god og ikke mindst romantisk mand! :kuller

Håber i slipper for at vente længe på jeres nr3! :kram2

Måske et julemirakel? :goodluck:bd

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor dejligt ! sikke en gave :loveshower 

håber nr. 3 er lige på trapperne :):bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen (tilbage) :) Sikke en sød mand, du har!

 

Håber du snart får din 3'er :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind.. Håber det lykkedes for jer hurtigt..

(og så går jeg nok imod strømmen ved at sige, at jeg egentlig synes det var mega tarveligt af din mand, at holde dig hen så længe..Det ville jeg slet ik kunne se det sjove/romantiske osv i) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, ccc said:

Velkommen herind.. Håber det lykkedes for jer hurtigt..

(og så går jeg nok imod strømmen ved at sige, at jeg egentlig synes det var mega tarveligt af din mand, at holde dig hen så længe..Det ville jeg slet ik kunne se det sjove/romantiske osv i) 

 

Jeg er faktisk langt hen af vejen meget enig med dig. Jeg tog også en snak med ham om det, for jeg vakler også mellem at synes han er fantastisk romantisk , til at synes at han er mega tarvelig. 

Jeg er slet ikke i tvivl om at han har gjort i bedste mening , men jeg skulle også sluge at jeg har været ulykkelig i så lanh tid "bare" fordi han ville give mig det i gave :dance:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen (tilbage) :kiss

 

Håber det bliver en kort tråd så vi kan følge dig over i gravidtrådene :kram2:bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER