Putten

Smalltalk :)

308 indlæg i dette emne

9+0 i dag :hurra

 

Synes godt nok jeg har mere kramper i dag end jeg har haft længe.. de må meget gerne gå væk! De gør mig så nervøs!!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Puttefutte said:

9+0 i dag :hurra

 

Synes godt nok jeg har mere kramper i dag end jeg har haft længe.. de må meget gerne gå væk! De gør mig så nervøs!!

 

10+0 i dag her glæder mig mest til indkaldelse til NF.  Håbede virkelig den ville komme inden jul:bunny men er ved at miste håbet:chin: 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik allerede min indkaldelse først i december. Alligevel har jeg først tid 2. Januar. Havde håbet på en tid mellem jul og nytår, men nej ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11+2 og i morgen skal familien have det at vide. Havde tænkt at fortælle det via en pakke, men med min madlede er vi kommet frem til, at vi hellere må sige det inden middagen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, louisevibe said:

11+2 og i morgen skal familien have det at vide. Havde tænkt at fortælle det via en pakke, men med min madlede er vi kommet frem til, at vi hellere må sige det inden middagen :rolleyes

Lyder som en fornuftig valg så man såret nogle der stået i køkkenet i lang tid. 

 

Jeg venter bare på NF tid så jeg kan fortælle det på arbejde, jeg vil lige se hjerteblink før jeg siger noget på arbejde. Der er efterhåndeb en del der ved noget (vores forældre, mine nærmeste veninde og dp) så har bare brug for at få det sagt snart kan jeg mærke da det fylder en del. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Elisamus said:

Lyder som en fornuftig valg så man såret nogle der stået i køkkenet i lang tid. 

 

Jeg venter bare på NF tid så jeg kan fortælle det på arbejde, jeg vil lige se hjerteblink før jeg siger noget på arbejde. Der er efterhåndeb en del der ved noget (vores forældre, mine nærmeste veninde og dp) så har bare brug for at få det sagt snart kan jeg mærke da det fylder en del. 

Ja jeg plejer at stor elske julemaden, så tror de vil undre sig meget ;) 

 

Det kan jeg godt forstå. Mit arbejde måtte jo vide det ret tidligt, da jeg har været sygemeldt den sidste måned :numse

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde besøgs af S' kollegaer i går til aftensmad. Vi sagde ingenting, men der første han blev spurgt om i dag på jobbet var "hvad så, Sørensen, hvornår skal Du være far igen" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9+5 og min moster (nærmeste familie) får det at vide i aften. Jeg er spændt :)

 

Går også bare og venter på indkaldelse til nf. Sidst havde de smidt den væk så jeg ringer ind mellem jul og nytår hvis ikke den snart kommer 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige modtaget indkaldelse til nf. D. 9/1 skal jeg afsted.  Der er jeg 13+0 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en indkaldelse til nf og stofskiftekontrol (som min læge har bestilt uden at nævne noget som helst om det, fordi jeg efter sidste fødsel havde for lavt stofskifte) allerede D. 29/12, selvom jeg efter lægens termin kun er 10+6 der. Ringede så derind fordi det jo er for tidligt til nf, men fik besked på at de scanner og hvis det så er for tidligt får jeg bare en ny tid. Jeg siger da bestemt ikke nej til at se den lille igen allerede om mindre end en uge :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, FruBK said:

Jeg har fået end indkaldelse til nf og stofskiftekontrol (som min læge har bestilt uden at nævne noget som helst om det, fordi jeg efter sidste fødsel havde for lavt stofskifte) allerede D. 29/12, selvom jeg efter lægens termin kun er 10+6 der. Ringede så derind fordi det jo er for tidligt til nf, men fik besked på at de scanner og hvis det så er for tidligt får jeg bare en ny tid. Jeg siger da bestemt ikke nej til at se den lille igen allerede om mindre end en uge :wub

Ej hvor lækkert! Er en smule misundelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Mannie said:

Ej hvor lækkert! Er en smule misundelig ;)

 

Ja, og lidt utroligt at de vil bruge ressourcer på det, men ok med mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været afsted til NF idag og så 20 små fine fingre og tær og to hjerter der bankede derudaf... fik en lav risikovurdering på dem begge og alt så perfekt ud :wub 

en hel times kig ind til blip og blop, jeg er mega fan og glæder mig allerede til næste gang :loveshower 

 

håber i alle snart får jeres indkaldelser og kan komme afsted :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Putten said:

Vi har været afsted til NF idag og så 20 små fine fingre og tær og to hjerter der bankede derudaf... fik en lav risikovurdering på dem begge og alt så perfekt ud :wub 

en hel times kig ind til blip og blop, jeg er mega fan og glæder mig allerede til næste gang :loveshower 

 

håber i alle snart får jeres indkaldelser og kan komme afsted :kram2 

 

Tillykke!

Fik selv mine tvillinger i devember 14 og det er fantastisk. Hvis du har nogen tvillingespørgsmål så bare send min en pm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte flytte min NF fra d. 9. Januar da det ville være for tidligt til at man med sikkerhed kan se noget, men den kunne kun flyttede 2 dage frem :P så nu bliver det den 11. Januar i stedet.

Men har jo allerede set hjerteblink, så kan lige klare ventetiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G har lige fået gaven med t-shirten "jeg skal være storebror" - han blev så glad, at han begyndte at græde :kuller han bliver uden tvivl verdens bedste og stolteste storebror til vores lille frø :jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er kun 9+2, men har allerede svært ved at være i mine normale bukser - selv dem som jeg normalt er meget bekvem i!! 

Oplever i andre også allerede pladsproblemer? :blink

 

Jge håber mit mest er pga væskesamling i kroppen, men frygter at min røvér allerede har taget på. Min svigerinde fortalte at hun meget hurtigt tog på i starten. :13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Puttefutte said:

er kun 9+2, men har allerede svært ved at være i mine normale bukser - selv dem som jeg normalt er meget bekvem i!! 

Oplever i andre også allerede pladsproblemer? :blink

 

Jge håber mit mest er pga væskesamling i kroppen, men frygter at min røvér allerede har taget på. Min svigerinde fortalte at hun meget hurtigt tog på i starten. :13:

Jep er i 10+2 men bukserne strammer allerede. Men vægten er ikke steget. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Puttefutte said:

er kun 9+2, men har allerede svært ved at være i mine normale bukser - selv dem som jeg normalt er meget bekvem i!! 

Oplever i andre også allerede pladsproblemer? :blink

 

Jge håber mit mest er pga væskesamling i kroppen, men frygter at min røvér allerede har taget på. Min svigerinde fortalte at hun meget hurtigt tog på i starten. :13:

 

Jeg hoppede allerede i dem i uge 6 ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Puttefutte said:

er kun 9+2, men har allerede svært ved at være i mine normale bukser - selv dem som jeg normalt er meget bekvem i!! 

Oplever i andre også allerede pladsproblemer? :blink

 

Jge håber mit mest er pga væskesamling i kroppen, men frygter at min røvér allerede har taget på. Min svigerinde fortalte at hun meget hurtigt tog på i starten. :13:

Jeg tabte Ca 10 kilo inden jeg blev gravid, så jeg har god plads i mine bukser ;) men kan godt mærke at jeg helst ikke vil ha noget der strammer om maven når vi når eftermiddag/aften 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 24/12/2016 at 11:59 AM, Krille said:

G har lige fået gaven med t-shirten "jeg skal være storebror" - han blev så glad, at han begyndte at græde :kuller han bliver uden tvivl verdens bedste og stolteste storebror til vores lille frø :jul

 

Årh hvor fint :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, er til familie-tamtam med M's familie og kunne seriøst falde i søvn i min stol :whistling zzZzz

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her slutter jeg juledagene med migræne og opkast:icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 26/12/2016 at 10:42 PM, Krille said:

Her slutter jeg juledagene med migræne og opkast:icon_crybad:

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12+0 :yay 

 

5 dage til NF. Tiden snegler sig afsted :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER