Putten

Smalltalk :)

308 indlæg i dette emne

Har været til 3D scanning i dag:kuller vi havde den kommende storebror med - det var sjovt at høre alle hans spørgsmål og kommentar undervejs :D

hun er ca. 33 cm og vejer 1403 g - så en stor lille basse, som nok kommer op på storebrors fødselsstørrelse på 3910 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On Friday, April 21, 2017 at 2:21 PM, Krille said:

Har været til 3D scanning i dag:kuller vi havde den kommende storebror med - det var sjovt at høre alle hans spørgsmål og kommentar undervejs :D

hun er ca. 33 cm og vejer 1403 g - så en stor lille basse, som nok kommer op på storebrors fødselsstørrelse på 3910 :)

Eeej jeg vil så gerne til scanning igen! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Puttefutte said:

Eeej jeg vil så gerne til scanning igen! :D 

Vi fik et godt tilbud eftersom vi havde været til tidlig scanning, kunne vi få 3D scanning til 400kr :wub så var der ikke så meget at tænke over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte det kunne være sjovt med en lille opfølgning på hvordan det går for alle her i gruppen :)

 

Nogle er nok allerede på barsel, andre endnu ikke. 

Har i det godt/skidt? 

Plaget af gener, som i evt har brug for at rase ud over til medfølende ligesindede? ;)

 

Har Jeres barn vendt sig den rigtige vej ned i bækkenet? 

Ved i allerede nu at det bliver kejsersnit eller venter i en "alm" fødsel ? :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 7/6/2017 at 0:45 PM, Puttefutte said:

Jeg tænkte det kunne være sjovt med en lille opfølgning på hvordan det går for alle her i gruppen :)

 

Nogle er nok allerede på barsel, andre endnu ikke. 

Har i det godt/skidt? 

Plaget af gener, som i evt har brug for at rase ud over til medfølende ligesindede? ;)

 

Har Jeres barn vendt sig den rigtige vej ned i bækkenet? 

Ved i allerede nu at det bliver kejsersnit eller venter i en "alm" fødsel ? :)

 

 

Jeg gik på barsel sidste fredag, efter at have haft mine elever til eksamen i dansk og kristendom. Det var tiltrængt. Jeg skal først på arbejde igen til skoleåret 18/19 - altså august 2018 :-D ved ikke om jeg kan finde ud af, at være hjemme så længe :-D 

 

Ingrid ligger, som hun skal med hovedet nedad - eller det gjorde hun sidst, men er spændt på om hun har rykket sig - jeg skal til jordemor på torsdag.

 

jeg bliver træt i min lænd især om aftenen og det er svært at finde en ordentlig hvile- og sovestilling.... også har jeg vand i hænder og fødder, hænderne især om morgen og fødder om aftenen. Heldigvis hjælper akupunktur en del på det :-) 

 

Ellers er vi så småt ved at være klar til hun kommer. Barnevognen er ved at blive gjort ren, vuggen er fundet hjem, tøjet vasket og lagt på plads. 

 

Gustav har fødselsdag om små 3 uger, så vi skal gerne nå at have drengene fra klassen og familien til fødselsdage, inden Ingrid melder sin ankomst, men der er jo også 5 uger til termin, så mon ikke vi når det hele :-) som udgangspunkt skal jeg føde normalt, men eftersom fødslen med Gustav ikke gik helt efter planen, så har jeg muligheden for at få kejsersnit, hvis jeg vil... jeg må indrømme, at jo tættere det kommer på, jo mere overvejer jeg, om det er det, jeg skal....

 

Sommerferien bliver i haven - vi stiller campingvognen op og så må Gustav have en masse legekammerater til overnatning :-D han glæder sig tosset til at blive storebror :-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også meget godt :)

 

Kan godt sove om natten, men jeg bruger nok en time hver morgen på at vende og dreje mig inden jeg vågner rigtigt og det ødelægger lidt den gode søvn. 

 

Skal først på barsel på torsdag og det føles som om det ligger lysår væk! :P mit job er bare så kedeligt og umotiverende  og Kej glæder mig til at få "fri" og mine kollegaers dumme kommentarer om graviditet med mere driver mig til vanvid.. og ja ja, de bliver sagt i god mening, men det giver ikke folk lov til ikke lige at tænke sig om inden de åbner munden :D

 

Bettemanden lå også med hovedet nedad sidst vi var til lægen, men synes jeg kunne mærke hans hoved lidt oppe ad min side i dag :/

Skal først til jordemoder igen den 21. Juni så ved intet med sikkerhed indtil da.

 

Nogle dage kan jeg sagtens gå en tur med hunden og andre dage kan jeg knap nok rette mig op, men alt i alt går det vist meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 hours ago, Puttefutte said:

Her går det også meget godt :)

 

Kan godt sove om natten, men jeg bruger nok en time hver morgen på at vende og dreje mig inden jeg vågner rigtigt og det ødelægger lidt den gode søvn. 

 

Skal først på barsel på torsdag og det føles som om det ligger lysår væk! :P mit job er bare så kedeligt og umotiverende  og Kej glæder mig til at få "fri" og mine kollegaers dumme kommentarer om graviditet med mere driver mig til vanvid.. og ja ja, de bliver sagt i god mening, men det giver ikke folk lov til ikke lige at tænke sig om inden de åbner munden :D

 

Bettemanden lå også med hovedet nedad sidst vi var til lægen, men synes jeg kunne mærke hans hoved lidt oppe ad min side i dag :/

Skal først til jordemoder igen den 21. Juni så ved intet med sikkerhed indtil da.

 

Nogle dage kan jeg sagtens gå en tur med hunden og andre dage kan jeg knap nok rette mig op, men alt i alt går det vist meget godt :)

Kender alt for godt det med gåture. I går gik Gustav og jeg en lang tur uden problemer, i dag føltes samme tur som en lang, sej kamp, det ingen ende ville tage :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Krille said:

Kender alt for godt det med gåture. I går gik Gustav og jeg en lang tur uden problemer, i dag føltes samme tur som en lang, sej kamp, det ingen ende ville tage :-)

Det er irriterende, for det er snart den eneste motionsform hvor jeg kan få pulsen lidt op :D

Men når kæresten kommer hjem i denne uge vil jeg insistere på at vi skal i svømmehal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER