Putten

Smalltalk :)

308 indlæg i dette emne

Tænkte vi kunne have sådan en tråd til løst og fast :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil da gerne starte :) 

 

imorgen skal vi til 2. Tryghedsscanning .... puh ha, er godt nok nervøs og håber virkelig der stadig er to små hjerter der banker :wub:unsure 

torsdag står den på 2. Lægebesøg og så skal der bestilles tid til NF.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 6/12/2016 at 8:56 PM, Putten said:

Vil da gerne starte :) 

 

imorgen skal vi til 2. Tryghedsscanning .... puh ha, er godt nok nervøs og håber virkelig der stadig er to små hjerter der banker :wub:unsure 

torsdag står den på 2. Lægebesøg og så skal der bestilles tid til NF.. :loveshower

 

Håber det gik godt i går? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tæller ned til 2. TS på lørdag og 1. Lægebesøe/få vandrejournal på tirsdag :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, louisevibe said:

 

Håber det gik godt i går? 

 

 

Det gik så fint... stadig to små sprælle basser med små arme og ben :wub 

har idag været til 2. Lægebesøg og fået den fine gule kuvert med hjem... :) 

 

har også bestilt tid til nakkefold, 23/12... :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Putten said:

 

Det gik så fint... stadig to små sprælle basser med små arme og ben :wub 

har idag været til 2. Lægebesøg og fået den fine gule kuvert med hjem... :) 

 

har også bestilt tid til nakkefold, 23/12... :yay 

 

Fantastisk :loveshower 

 

Glæder mig til det er min tur. Jeg skal desværre først til NF 2. Januar 12+5 :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi set baby for første gang i dag til en tidlig scanning. Det var helt vidunderligt og se det lille væsen. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som så mange andre morgener, lægger jeg nu på sofaen og spiser mariekiks, for at få kvalmen til at forsvinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Krille said:

Som så mange andre morgener, lægger jeg nu på sofaen og spiser mariekiks, for at få kvalmen til at forsvinde :-)

 

Øv med kvalme... :( håber den snart bliver bedre :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Putten said:

 

Øv med kvalme... :( håber den snart bliver bedre :kram2 

Tak - det håber jeg også... Mest af alt, så jeg måske bare kan få et lille snert af overskud igen. Kan lige klare mig igennem en arbejdsdag og så går jeg fuldstændig død på sofaen, når jeg kommer hjem :blink Thank God for december og julekalender, der varer hele eftermiddagen, så har jeg en god undskyldning for at min søn og jeg bare skal se fjernsyn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik vandrejournal i går :loveshower

Nu begynder det at være virkeligt

 

Hvordan afslører i det for familien? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Mannie said:

Jeg fik vandrejournal i går :loveshower

Nu begynder det at være virkeligt

 

Hvordan afslører i det for familien? :)

 

Skønt. Og snyd du fik en gul konvolut. Jeg fik bare en plastiklomme :blink

 

Min mor får en pakke juleaften, tror jeg. Hvor der står 'til mormor' og indeni skriver jeg noget med et ønske om et babytæppe til juli hilsen 'dit kommende barnebarn' 

 

Mine svigerforældre får det bare at vide, næste gang vi ses (når de har er blevet fornuftige igen, så tiden må vide, om det bliver i år :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, louisevibe said:

 

Skønt. Og snyd du fik en gul konvolut. Jeg fik bare en plastiklomme :blink

 

Min mor får en pakke juleaften, tror jeg. Hvor der står 'til mormor' og indeni skriver jeg noget med et ønske om et babytæppe til juli hilsen 'dit kommende barnebarn' 

 

Mine svigerforældre får det bare at vide, næste gang vi ses (når de har er blevet fornuftige igen, så tiden må vide, om det bliver i år :rolleyes

 

Jeg fik ikke gul konvolut første gang så jeg er glad for at få den denne gang :D

 

Da jeg kom ud fra lægen havde jeg det helt som om jeg lige havde bestået en eksamen :lol

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Mannie said:

 

Jeg fik ikke gul konvolut første gang så jeg er glad for at få den denne gang :D

 

Da jeg kom ud fra lægen havde jeg det helt som om jeg lige havde bestået en eksamen :lol

 

 

:lol 

Overvejer at lave min egen gule konvolut! Nå! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har allerede fortalt det til en del da vi har været i behandling og folk følger jo med og er nysgerrige :chin: de sidste får det at vide når vi ses :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Mannie said:

Jeg fik vandrejournal i går :loveshower

Nu begynder det at være virkeligt

 

Hvordan afslører i det for familien? :)

Vores søn får en bluse på juleaften, hvor der står: inde i min mors mave ligger en lille gave - jeg skal være storebror. 

Både mormor, morfar, farmor, farfar og moster er her juleaften :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har Fundet vidundermiddelet mod kvalme: seabands! De der armbånd mod køresyge mm. De er fantastiske! tog dem på i går og på under 5 min forsvandt kvalmen :-D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On Thursday, December 15, 2016 at 1:06 PM, Mannie said:

Jeg fik vandrejournal i går :loveshower

Nu begynder det at være virkeligt

 

Hvordan afslører i det for familien? :)

Vi har snakket om at slæbe en masse baby udstyr med ud til mine forældre 23. December så de bliver helt forvirrede :P "ja det får i jo brug for når i skal babysitte hver weekend"

Eller måske ender det bare med at min far får en flaske whiskey med sutte-tut på :)

 

M har sagt at han vil finde på noget til hans forældre til juleaften, men han har ikke fortalt mig noget endnu.. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer som ingen symptomer har ?? 

Jeg har kun lidt ømme bryster, kan ikke spise chokolade uden at få kvalme (spiste meget før) og så lidt murren i underlivet ind imellem :unsure 

mine manglende symptomer gør at jeg hele tiden er en smule nervøs.. så i mandags købte vi os til en scanning... og der var stadig to aktive babyer med hjerteblink og den ene hoppede for os.. 

Nu synes jeg dog der er frygtelig lang tid til på fredag hvor den står på NF.. :chin: ved jo godt det er lige om lidt.. men er sku alligevel lidt nervøs... tænk hvis der ikke er liv når vi kommer til NF :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Putten said:

Er der nogle af jer som ingen symptomer har ?? 

Jeg har kun lidt ømme bryster, kan ikke spise chokolade uden at få kvalme (spiste meget før) og så lidt murren i underlivet ind imellem :unsure 

mine manglende symptomer gør at jeg hele tiden er en smule nervøs.. så i mandags købte vi os til en scanning... og der var stadig to aktive babyer med hjerteblink og den ene hoppede for os.. 

Nu synes jeg dog der er frygtelig lang tid til på fredag hvor den står på NF.. :chin: ved jo godt det er lige om lidt.. men er sku alligevel lidt nervøs... tænk hvis der ikke er liv når vi kommer til NF :unsure 

 

Jeg vil gerne gi lidt døgnkvalme væk? 

Har det som om jeg har tømmermænd uden at ha været til festen

Ville hellere end gerne have noget tid uden symptomer. 

 

Vil sige nyd det, og tro på det. Nu har i flere gange set de små være ganske i live, så det skal nok gå godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Putten said:

Er der nogle af jer som ingen symptomer har ?? 

Jeg har kun lidt ømme bryster, kan ikke spise chokolade uden at få kvalme (spiste meget før) og så lidt murren i underlivet ind imellem :unsure 

mine manglende symptomer gør at jeg hele tiden er en smule nervøs.. så i mandags købte vi os til en scanning... og der var stadig to aktive babyer med hjerteblink og den ene hoppede for os.. 

Nu synes jeg dog der er frygtelig lang tid til på fredag hvor den står på NF.. :chin: ved jo godt det er lige om lidt.. men er sku alligevel lidt nervøs... tænk hvis der ikke er liv når vi kommer til NF :unsure 

Jeg skal først til læge på mandag så jeg ved ikke engang hvornår vi skal til NF :blink jeg synes dog jeg har en del smerter både foran men os bagpå ved læden og hver gang tænker jeg nå nu er jeg ved at miste, hvilket bare er så frygteligt at ikke kunne glæde sig så jeg vil høre egen læge om en tidlig scanning. Så kan sagtens forstå dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nærmest kun ømme bryster og så får jeg mens-agtige kramper en gang i mellem. Havde flere tidligere i forløbet, men de er aftagende nu.

Har ikke kvalme eller noget, men er mere træt end normalt og har kæmpe appetit :'D er mega sulten når jeg vågner- måtte stå tidligt op og spise nogle pebernødder i dag så jeg kunne sove lidt længere  :D :sandie

 

Fik tidlig tryghedsscanning der viste at jeg er var 7+6. Jeg blev nødt til at vide noget - kunne ikke vente til januar og NF! Og det hjalp rigtig meget på humøret og usikkerheden, så kan stærkt anbefale det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Mannie said:

 

Jeg vil gerne gi lidt døgnkvalme væk? 

Har det som om jeg har tømmermænd uden at ha været til festen

Ville hellere end gerne have noget tid uden symptomer. 

 

Vil sige nyd det, og tro på det. Nu har i flere gange set de små være ganske i live, så det skal nok gå godt :)

Jeg er sikker på hvis jeg havde kvalme osv ville jeg også bande det langt væk, men tror jeg har haft en forstilling om at det er det eneste rigtige tegn på graviditet... :( Og når man har kæmpet så mange år vil man bare gerne være sikker.. :unsure 

 

Tak jeg vil prøve at nyde det og ser tit på min lille video af mine små bebser som vi fik til scanningen i mandags.. :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Elisamus said:

Jeg skal først til læge på mandag så jeg ved ikke engang hvornår vi skal til NF :blink jeg synes dog jeg har en del smerter både foran men os bagpå ved læden og hver gang tænker jeg nå nu er jeg ved at miste, hvilket bare er så frygteligt at ikke kunne glæde sig så jeg vil høre egen læge om en tidlig scanning. Så kan sagtens forstå dig

 

Det er forfærdelige tanker at have, og vil bare så gerne nyde det, da jeg ikke ved om jeg skal prøve det igen... Håber jeg bliver mere sikker efter NF :) 

 

Pøj pøj til lægen mandag.. håber du kan få en tidlig scanning.. og ellers måske kan købe dig til en.. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Putten said:

Jeg er sikker på hvis jeg havde kvalme osv ville jeg også bande det langt væk, men tror jeg har haft en forstilling om at det er det eneste rigtige tegn på graviditet... :( Og når man har kæmpet så mange år vil man bare gerne være sikker.. :unsure 

 

Tak jeg vil prøve at nyde det og ser tit på min lille video af mine små bebser som vi fik til scanningen i mandags.. :kuller 

 

Ved godt at i har kæmpet mere end vi har, men vores er også behandlingsbarn :) hvis det går galt bliver du ikke mindre ked af at du har troet på det! Men det gør det ikke. 

Og jeg lover dig det er kampen værd! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER