Putten

Smalltalk :)

308 indlæg i dette emne

Just now, Puttefutte said:

Haha, har han fået baby-hjerne allerede?? :D

 

Ja nu glæder jeg mig næsten bare til at få NF overstået så jeg kan slappe af igen :)

Han kalder det selv mandehjerne... da vi skulle til tidlig scanning, havde han sat alarmen til, da den ringede, slukkede han det og arbejdede videre... den gang arbejdede han 2 min fra sygehuset, nu arbejder han i Haderslev, så det tager mindst 30 min at nå frem.... jeg har truet med at bruge hans søster som backup, hun er jordemor og arbejde på samme sygehus :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Igår var vi afsted til Kønsscanning :loveshower sikke en oplevelse... :kuller 

 

jeg vil gerne dele det herinde, men venter lige til efter lørdag hvor vi holder køns afsløring for familien.. :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Krille said:

Han kalder det selv mandehjerne... da vi skulle til tidlig scanning, havde han sat alarmen til, da den ringede, slukkede han det og arbejdede videre... den gang arbejdede han 2 min fra sygehuset, nu arbejder han i Haderslev, så det tager mindst 30 min at nå frem.... jeg har truet med at bruge hans søster som backup, hun er jordemor og arbejde på samme sygehus :D

Eeej jeg var blevet rasende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Putten said:

Igår var vi afsted til Kønsscanning :loveshower sikke en oplevelse... :kuller 

 

jeg vil gerne dele det herinde, men venter lige til efter lørdag hvor vi holder køns afsløring for familien.. :wub 

Spændende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels 9z der har en lærer der skal til scanning om under en time... meget intetsigende undervisning de får i dag....:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Putten said:

Igår var vi afsted til Kønsscanning :loveshower sikke en oplevelse... :kuller 

 

jeg vil gerne dele det herinde, men venter lige til efter lørdag hvor vi holder køns afsløring for familien.. :wub 

 

Ihhh hvor er det altså bare spændende :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ha, har allerede fundet en brugt odder barnevogn og en brugt stokke sleepii seng :whistling skal se på barnevognen i morgen..

men så længe vi ikke ved om det er dreng eller pige så er jeg jo begrænset til de kønsneutrale ting.. synes godt nok jeg er tidligt ude men kan på den anden side slet ikke lade være!

Tror allerede kæresten er træt af at høre på mig, så begrænser min talestrøm lidt fra nu af :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Puttefutte said:

Åh ha, har allerede fundet en brugt odder barnevogn og en brugt stokke sleepii seng :whistling skal se på barnevognen i morgen..

men så længe vi ikke ved om det er dreng eller pige så er jeg jo begrænset til de kønsneutrale ting.. synes godt nok jeg er tidligt ude men kan på den anden side slet ikke lade være!

Tror allerede kæresten er træt af at høre på mig, så begrænser min talestrøm lidt fra nu af :prik 

Spændende med barnevognskig :yay

 

Jeg synes det er dejligt ikke at kende kønnet, for ellers havde jeg købt mig fattig for længst :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Puttefutte said:

Åh ha, har allerede fundet en brugt odder barnevogn og en brugt stokke sleepii seng :whistling skal se på barnevognen i morgen..

men så længe vi ikke ved om det er dreng eller pige så er jeg jo begrænset til de kønsneutrale ting.. synes godt nok jeg er tidligt ude men kan på den anden side slet ikke lade være!

Tror allerede kæresten er træt af at høre på mig, så begrænser min talestrøm lidt fra nu af :prik 

:D sådan havde Søren det, da jeg var gravid med Gustav.

denne gang har vi jo alt (barnevogn, seng, autostole og en masse neutralt tøj), men så snart jeg ved om det er en dreng eller pige, skal der handles lidt til værelset, tøj i den rigtige farve og så skal jeg have en ny pusletaske:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er han heldigvis tændt på at komme med ud og kigge på barnevogn og seng i weekenden. :D

Han er faktisk enig i at det er godt nok at købe tingene løbende og at det jo ikke er sikkert at der er gode tilbud tilbage på DBA.dk hvis man venter til få måneder før fødslen.. så jeg er ikke helt tosset i hans øjne alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi afsløret for familien hvad der gemmer sig i mavsen :wub 

vi er ski så heldige at vi får: 

1 AF HVER :kuller:wub 

 

vi afslørede det med balloner der poppede op af en kasse :balloons

IMG_3107.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Putten said:

Så fik vi afsløret for familien hvad der gemmer sig i mavsen :wub 

vi er ski så heldige at vi får: 

1 AF HVER :kuller:wub 

 

vi afslørede det med balloner der poppede op af en kasse :balloons

IMG_3107.JPG

Nej hvor fint! Tillykke med en af hver! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor dejligt! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Putten said:

Så fik vi afsløret for familien hvad der gemmer sig i mavsen :wub 

vi er ski så heldige at vi får: 

1 AF HVER :kuller:wub 

 

vi afslørede det med balloner der poppede op af en kasse :balloons

IMG_3107.JPG

 

Åh det er jo perfekt :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger... :kiss det er bare helt perfekt :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der er flere gangs ventende er i begyndt at mærke det lille frø? 

Jeg synes jeg er begyndt at mærke min lille guldfisk ( føles lidt som en guldfisk der slår med halen) men jeg ved ikke om det indbildning ( hr kunne mærke noget i et par uger eller 3 men ikke hver dag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Elisamus said:

Jer der er flere gangs ventende er i begyndt at mærke det lille frø? 

Jeg synes jeg er begyndt at mærke min lille guldfisk ( føles lidt som en guldfisk der slår med halen) men jeg ved ikke om det indbildning ( hr kunne mærke noget i et par uger eller 3 men ikke hver dag)

 

Jeg mærker noget jeg TROR kan være den men er slet ikke sikker. Det kan også bare være luft i tarmen for det er der også en del af :lol

Sidst mærkede jeg først noget 18+0 og der lå moderkagen mod maven. Denne gang ligger den mod ryggen, så ved ikke hvad jeg skal forvente 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, Mannie said:

 

Jeg mærker noget jeg TROR kan være den men er slet ikke sikker. Det kan også bare være luft i tarmen for det er der også en del af :lol

Sidst mærkede jeg først noget 18+0 og der lå moderkagen mod maven. Denne gang ligger den mod ryggen, så ved ikke hvad jeg skal forvente 

Det var noget af det samme med mig sidste gang, der havde jeg os en foranliggende moderkage, jeg tror og håber det er anderledes denne gang. Nf er på tirsdag plus en lægesamtale bagefter, har i andre os været til lægesamtale i firbindelse med Nf? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Elisamus said:

Det var noget af det samme med mig sidste gang, der havde jeg os en foranliggende moderkage, jeg tror og håber det er anderledes denne gang. Nf er på tirsdag plus en lægesamtale bagefter, har i andre os været til lægesamtale i firbindelse med Nf? 

Nej vi snakkede kun med hende der scnnede.

 

Var der noget sidst siden i skal til lægesamtale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Elisamus said:

Det var noget af det samme med mig sidste gang, der havde jeg os en foranliggende moderkage, jeg tror og håber det er anderledes denne gang. Nf er på tirsdag plus en lægesamtale bagefter, har i andre os været til lægesamtale i firbindelse med Nf? 

Ja, vi var. Sidst endte det fødselen i akut kejsersnit efter 2 timers presseveer uden at han kom længere ned.

lægen fortalte, at jeg kan få det lige Som jeg vil: igangsætning senest på terminsdagen, kejsersnit eller hvad jeg og jordemor får skrevet ned, når jeg laver en fødselsplan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 14/1/2017 at 8:30 PM, Putten said:

Så fik vi afsløret for familien hvad der gemmer sig i mavsen :wub 

vi er ski så heldige at vi får: 

1 AF HVER :kuller:wub 

 

vi afslørede det med balloner der poppede op af en kasse :balloons

IMG_3107.JPG

Fantastisk :kuller stort tillykke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Elisamus said:

Jer der er flere gangs ventende er i begyndt at mærke det lille frø? 

Jeg synes jeg er begyndt at mærke min lille guldfisk ( føles lidt som en guldfisk der slår med halen) men jeg ved ikke om det indbildning ( hr kunne mærke noget i et par uger eller 3 men ikke hver dag)

Jeg tror også jeg så småt kan mærke den lille bandit, der er ihvertfald max gang i underlivet en gang i mellem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen :kiss 

 

uhh kan godt mærke jeg bliver lidt nervøs når flere af jer skriver i kan mærke bebs.. jeg synes ikke jeg mærker noget :chin: hvornår skal man bekymre sig ?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

44 minutes ago, Putten said:

Tak alle sammen :kiss 

 

uhh kan godt mærke jeg bliver lidt nervøs når flere af jer skriver i kan mærke bebs.. jeg synes ikke jeg mærker noget :chin: hvornår skal man bekymre sig ?? 

Har lige læst et sted at det først er normalt at mærke noget længere henne i graviditeten! Kan ikke huske hvilken uge præcis, men der er et godt stykke tid til endnu ;)

Bare rolig, jeg mærker intet lige nu, og ifølge scanningen så er vores en lille sprællemand! :D så slap du bare af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også lidt liv nu, men i første graviditet først i uge 19, anden graviditet i uge 16 og så nu tredje 13+ noget så det er helt normalt I ikke mærker det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER