ki schou

Hvilke tøjmærker er dine favoritter

30 indlæg i dette emne

On 6/12/2016 at 8:42 PM, Barbamama said:

Altså Valdemar har næsten udelukkende tøj fra h&m af den simple grund at de er flinke til at lave tøj med kendte figurer/superhelte på, hvilket næsten er et must for at han gider at gå i det. Og så er det jo netop dejligt billigt. :D

 

Han har også lidt tøj fra LEGO og fra Next Direct. Igen: Fordi de laver tøj med kendte figurer, og så next pga prisen og lego fordi jeg synes det er lækkert. Hans jakke er også lego og han elsker den. Og så har han en smule molo, som jeg synes er SÅ lækkert, men han har ikke meget, for jeg synes det er dyrt og det bliver valgt til sidst af ham pga de "manglende" superhelte.

 

Da han var lille og ikke hærgede sit tøj helt så meget, var favoritterne molo, småfolk (den er dog røget helt ud nu, jeg synes ikke det er holdbart nok til børnehave), metoo, next og h&m.

 

E har også primært h&m i hverdagen, mest pga prisen, men jeg synes også meget af det er ret sødt. Men hvis hun skal have noget lækkert, så går jeg efter wheat eller molo. Jeg eeeeeelsker wheat, men af hensyn til budgettet er det "kun" til fødselsdag og lignende og helst på tilbud. Hvis vi havde mange penge, havde jeg dog gladeligt betalt en fuld garderobe af det :badgirl  Arh og så dog. Jeg er faktisk ret glad for fx kjolerne fra h&m netop fordi de er billige, og at E dermed kan være klædt pænt på OG snaske i makrelmadder uden at jeg får tics af det ;) Anyway hun har også en del natdragter fra next (jeg synes de er mega lækre, ikke bare til prisen men i det hele taget) og en bitte bitte smule fra katvig og Bilka. Jeg har ret glad for katvigs heldragter da hun var lille, men det er nok for meget at kalde det en favorit nu. :chin:

 

Så opsummeret: Vores 5 yndlingsmærker er: H&M, Wheat, Lego, Molo og Next Direct.

 

Årh og så har jeg helt glemt Joha, iobio og nøstebarn - men det er fordi, vi kun bruger dem til undertøj og vintertilbehør og ikke sådan bukser-bluse-kjoler-tøj, du ved. Men lækre og skønne mærker, det synes jeg bestemt, det er :)

Du skal da tage til phister og philina udsalg i nr.sundby de 2 gange om året de har deres 50 kr udsalg. (Som regel i maj og november de har det) sidst jeg var afsted fik jeg en racoon softshell heldragt til 150 kr sat ned fra 600 og fik en flyverdragt fra racoon sat ned fra 1200 til 400 kr. Fik trøjer, bukser og kjoler til 50 kr pr del og 6 par strømpebukser til 100 kr (normalt koster 1 par 150) bare et tip hvis du kan li deres tøj stil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Danefæ

Småfolk

Name it

Villervalla

Joha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :) jeg tager gerne imod flere svar hvis andre vil svare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bjørks (5 mdr) garderobe består indtil videre mest af: petit by sophie schnoor, gro, wheat, by herittage og Noa Noa. 

 

Viggas (3,5 år) garderobe er knap så dyre mærker pga børnehave slid, hun har primært tøj fra pompdelux og h&m og så lidt Noa Noa - og så alt det tøj der overhovedet kan støves op der indeholder superhelte og Ninja turtles ;) Overtøj er dog primært wheat 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Noah, nu 4,5 aar:

 

Toej:

Danefae

Dyr

Benetton

Serendipity

Sarabanda (Italiensk)

Molo

 

Uld:

Engel

Disana

Benetton

 

Overtoej:

Didrikson

Reima

Molo

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER