Posted December 6, 2016 Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvilke tøjmærker som er dine favoritter. Hvis du skulle nævne 5 tøjmærker til babyer, hvad er så øverst på din liste? Det kan være danske eller udenlandske det spiller ingen rolle. Selvom dine favorit mærker allerede skulle være nævnt af andre så skal du stadig fortælle mig dine favoritter, jeg vil gerne danne mig et overblik over det mest populære tøj i branchen. EDIT: Der er flere der har spurgt om det er de mærker man køber eller det man sukker efter. Det er de mærker du køber Tak til alle jer der gider svare Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Danefæ Hummel NameIt Next (http://dk.nextdirect.com/en/) Wheat i tilfældig rækkefølge Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Er det hvilke fem vi mest har i hjemmet, eller hvilke fem jeg skulle vælge, hvis økonomi ikke var vigtig? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Molo Name it Ej sikke lej Danefæ Joha OBS det er ikke dem jeg handler mest... Det er nok nærmere H&M Bilka/Føtex/Kvickly Joha ihvertfald de små str. Molo brugt Name it brugt Hummel brugt Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 H&M Hummel Next Direct Småfolk 808 uld (bilka/føtex) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Mine favoritter: hummel Danefæ name it H og M 808/Bilka Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Pompdelux Hummel Wheat Krymmel Name It Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 H&m Next Joha(mest uld) Name it Newbie(tror jeg det hedder, svensk mærke fra lindex.) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 H&M NextDirect Joha Enfant Hust&Claire I tilfældig rækkefølge og yndlings lige nu. I næste måned er det sikkert noget andet og absolut favorit er ikke et mærke: hjemmestrikket tøj Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 For os ser det nogenlunde sådan her ud: Joha Hust&Claire Wheat H&M Petit Bateau Vi har brugt rigtig meget uld og uld/silke, både vinter og sommer, det holder ham dejlig tempereret, da han er et meget varmt barn. Tilføjelse: Jeg opdagede ved et tilfælde mærket FUB forleden dag. Jeg tror jeg er for nærig, men det er megalækker økologisk uld. Det er er nok noget af det jeg drømmer om pt. Og så drømmer jeg om at købe Ralph Lauren, men det er jeg alt, alt for nærig til. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Vores (både for lille (3 mdr) og stor er (3 år!) marmar soft Gallery pomp de Lux wheat Joha det er de mærker, vi har mest tøj i. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Molo Småfolk MarMar Petit by Sofie Schnoor Hust & Claire Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 13 hours ago, TiaK said: Er det hvilke fem vi mest har i hjemmet, eller hvilke fem jeg skulle vælge, hvis økonomi ikke var vigtig? Det er de fem du handler mest Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 Her er det nok (i tilfældig rækkefølge): Hust & Claire H&M Joha Noa noa Name it Men jeg køber generelt MEGET blandet alt efter hvad jeg lige falder for Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 Lupilu (Lidl) H&M Joha 808 (Bilka/Føtex) Name It Generelt undgår jeg helst at købe nyt, med visse undtagelser. Vi har rigtig meget arvet, genbrug, hjemmestrik osv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 Wheat soft Gallery mar mar serendipity joha Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 Joha h&m nameit petit by Sofie schnoor småfolk Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 12, 2016 Tak for jeres input jeg tager gerne imod flere Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 13, 2016 Next Name It H&M Petit by Sofie Schnoor Müsli Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 13, 2016 Vores baby er kun 3 mdr og vi har åbenbart FÅET meget tøj... Så vi har kun købt selv fra 3 forskellige mærker... H&M Norlie Joha Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 Molo Noa Noa Mini A Ture POMPdeLUX Wheat Jeg køber rigtig meget brugt ellers ville vi aaaldrig have råd til alle de lækre sager Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 Newbie (fra svenske Kappahl) MarMar Wheat Noa Noa Petit by Sofie Schnoor Share this post Link to post Share on other sites