Posted February 12, 2017 1 minute ago, Mom2Be said: Det var også det vi gik og gjorde med drengenavne vi har dog altid været enige om piganavnet så det var intet problem Vi har både forslag til dreng-og pigenavn inden vi vidste kønnet, men havde ikke nogle faste til hverken dreng eller pige synes ikke det er helt nemt. Tror måske ikke man kan være helt sikker før man har set det lille vidunder om navnet er det rigtige Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 Her er blevet helt stille hvordan går det hos jer? Jeg er stadig lidt ekstra træt. Nu mærker jeg at han bevæger sig derinde hver dag Har endnu ikke fået tid til første jordemoder besøg så venter spændt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 Her går det bedre... kvalmen er bedre dag for dag lige nu, og jeg begynder så småt at kunne spise nogle af de ting der ellers har været helt udelukket længe. Jeg har smidt mine seabands for et par dage siden, og det går også godt uden. Så håber jeg kan sige det er helt væk om en uges tid Jeg mærker kun en lille bitte smule til lillepigen, dog er jeg ikke i tvivl om det er hende når jeg mærker noget... Men der kommer til at gå en del uger endnu før jeg mærker hende dagligt, for modekagen ligger ud mod maveskindet. Super ærgerligt når det nu er sidste gang jeg skal prøve det, men til gengæld ligger den ikke lavt som 1. og 3. gang, så jeg håber at undgå blødning som jeg ellers havde rigtligt af med i de 2 graviditeter. Jeg skal til 1. JM 27/2, det glæder jeg mig lidt til.... det er nu altid rart lige at få snakket om hvordan det går og få vendt de tanker man måtte gå med... Skønt at du allerede mærker ham hver dag, ih det det er altså bare helt særligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 20, 2017 Hvor dejligt at læse I har det godt, selvom træthed og kvalme hænger ved og at I kan mærke jeres babyer Jeg har akupunktur 3 gang om ugen nu her og har endelig dage uden opkast har stadig mega meget kvalme, men så længe jeg kan slippe for opkast så er jeg glad Jeg mærker vores lille dreng hver dag tumle rundt, vi kalder det at han fistre derinde M har også kunne mærke han vender sig rundt, min mave bliver helt hård og bulet nogle gange Jeg skal til JM i morgen for første gang det bliver lidt spændende. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2017 Har været til JM i dag, så sød altså hun var meget ked af jeg havde været så dårlig og ikke havde fået en ordentlig hjælp på sygehuset, det var på ingen måde optimalt sagde hun, og beklagede. Hun ville gerne se mig i uge 23, fordi jeg har været så dårlig at hun gerne ville følge mig lidt tættere, så det er dejligt Alt var fint, hun mærkede på min livmoderen og den var fin i størrelsen og lå fint i midten, og så hørte vi hjertelyd hun sagde at det var ikke sikkert det kunne lykkes så tidligt, men vi skulle da give det et forsøg hvis vi havde lyst, og ja tak meget gerne hun satte doptan'en på og med det samme kunne vi hører den skønneste lyd hun grinte og roste vores lille dreng for at være så sød at lægge rigtigt så mor og far kunne hører hans hjerte han sparkede til den det lød skægt Alt i alt så godt et besøg Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2017 Sikke dejligt med veloverstået jordemoder besøg Jeg ringede selv og fik endelig selv en tid d. 15/3. Så jeg glæder mig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2017 Jeg skal til jordemoder d.16/3 så der er lidt tid endnu. Har ingen gener med kvalme, men bryster og mave vokser godt (haha synes lige smileyen passede). men spøg til side: hvad gør I andre i forhold til bh'er? Kan ikke passe mine længere og synes det er lidt voldsomt at købe nye dyre bh'er og jeg gider ik rigtigt ammebh'er da jeg jo ikke ved hvor meget mere de vokser før lille C kommer ud. Jeg tænker lidt at købe nogle billige bh'er i Føtex, men hvad gør I andre/har I andre gjort? Synes det er lidt sjovt - førler mig som en 13-årig der spørger sine ældre søstre til råds om første køb af bh Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 13, 2017 Er der stadig nogen af jer der er på BK? Synes her er meget stille. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 13, 2017 3 hours ago, SBL said: Er der stadig nogen af jer der er på BK? Synes her er meget stille. Jeg er her stadig Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 14, 2017 Jeg er her også en lille smule Jeg tror bare jeg er blevet lidt mæt af forums lige nu... Så bruger min tid i den virkelige verden Men jeg håber i har det godt Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 17, 2017 On 13/3/2017 at 8:07 PM, SBL said: Er der stadig nogen af jer der er på BK? Synes her er meget stille. Jeg kigger lidt herind, men er her ikke så meget efter alt det halløj der har være på BK. Håber I alle har det godt og maverne vokser Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 21, 2017 Var til misdannelsesskanning i dag - alt var fint men er godt flad. Tror jeg har mærket hende et par gange, men glæder mig til jeg ikke længere er i tviv om hvad jeg mærker Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2017 On 21/3/2017 at 8:31 PM, Mom2Be said: Var til misdannelsesskanning i dag - alt var fint men er godt flad. Tror jeg har mærket hende et par gange, men glæder mig til jeg ikke længere er i tviv om hvad jeg mærker Dejligt at alt var godt Ja, det er en mega underlig fornemmelse her i starten, hvor man ikke rigtigt ved, om det er små puf eller luft i maven Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2017 Nu er jeg ikke i tvivl mere; jeg mærker hende hver dag. Årh hvor jeg synes det er en helt fantastisk fornemmelse Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 Hej med jer BK'er jeg er lidt træt af at jeg først har set dette forum nu! Jeg kunne godt have brugt jer tidligere. Jeg venter en lille pige d. 5 august - så nu melder jeg mig på banen i jeres fine forum Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 4 hours ago, Augustbaby2017 said: Hej med jer BK'er jeg er lidt træt af at jeg først har set dette forum nu! Jeg kunne godt have brugt jer tidligere. Jeg venter en lille pige d. 5 august - så nu melder jeg mig på banen i jeres fine forum Velkommen til Dejligt med en lille pige på vej, det har jeg også selv Er det så den første eller? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 27 minutes ago, TroldeMor said: Velkommen til Dejligt med en lille pige på vej, det har jeg også selv Er det så den første eller? Ja det er den første Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 3 hours ago, Augustbaby2017 said: Ja det er den første Ihh spændende Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 54 minutes ago, TroldeMor said: Ihh spændende Hvornår holder i barnedåb osv? Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 24, 2017 1 hour ago, Augustbaby2017 said: Hvornår holder i barnedåb osv? Vi plejer at holde når baby er ca 2 1/2 måned.... fordi så kan de passe arve-dåbskjolen Men også fordi de stadig sover så meget der at man har overskud til det, og de har indtil videre sovet sig gennem kirken Så med lillesøster holder vi nok omkring start november.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2017 14 hours ago, TroldeMor said: Vi plejer at holde når baby er ca 2 1/2 måned.... fordi så kan de passe arve-dåbskjolen Men også fordi de stadig sover så meget der at man har overskud til det, og de har indtil videre sovet sig gennem kirken Så med lillesøster holder vi nok omkring start november.... Okay Synes det er noget af en jungle når man ikke har været i det før! Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2017 1 minute ago, Augustbaby2017 said: Okay Synes det er noget af en jungle når man ikke har været i det før! Det kan jeg godt forstå du synes! Der er virkelig mange ting at tage stilling til, uden man helt føler man ved nok til at tage den rigtige beslutning... Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 25, 2017 7 minutes ago, TroldeMor said: Det kan jeg godt forstå du synes! Der er virkelig mange ting at tage stilling til, uden man helt føler man ved nok til at tage den rigtige beslutning... Lige præcis Man ved jo faktisk ikke en skid. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 7, 2017 Haha er helt med på "ikke at vide en skid" Et kortbøjeblik tænkte jeg; "skriver de om barnedåb?! Shiiiit så langt er jeg da sket ikke" Jeg har ikke engang overvejet det endnu. Men tænker det må vi kigge på til den tid Share this post Link to post Share on other sites