Posted February 10, 2017 2 hours ago, Mom2Be said: Åh hvor rart! Jeg er så spændt! langt de fleste tror st det bliver en pige. Mandens farfar gætter åbenbart altid på kønnet og har nærmest altid ret. Han siger pige og helt ærligt er jeg begyndt st tænke på baby som hende Men vil blive præcist lige så glad for en dreng Det vigtigste er baby er sund og rask sjovt han altid har ret ham morfar'en der var også kønsgaranti der hvor vi var som Troldemor skriver. Jeg er spændt på at hører hvordan det er gået Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 25 minutes ago, TroldeMor said: 41,5 timer endnu Hvor bliver det spændende på søndag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Det tog jordemoderen virkeligt lang tid. Hun skannede og skannede og den lille blev ved st ligge med krydsede ben Jeg var oppe og ryste numse og bagefter hoppe. Det endte med en m vaginal skanning og til sidst lykkedes det: Vi skal have en datter!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 2 minutes ago, Mom2Be said: Det tog jordemoderen virkeligt lang tid. Hun skannede og skannede og den lille blev ved st ligge med krydsede ben Jeg var oppe og ryste numse og bagefter hoppe. Det endte med en m vaginal skanning og til sidst lykkedes det: Vi skal have en datter!!! Sikke en drillepind så fik ham morfaderen ret stort tillykke med jeres kommende datter Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 Just now, Katrinemus said: Sikke en drillepind så fik ham morfaderen ret stort tillykke med jeres kommende datter Mange tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 52 minutes ago, Mom2Be said: Det tog jordemoderen virkeligt lang tid. Hun skannede og skannede og den lille blev ved st ligge med krydsede ben Jeg var oppe og ryste numse og bagefter hoppe. Det endte med en m vaginal skanning og til sidst lykkedes det: Vi skal have en datter!!! Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 10, 2017 1 hour ago, Mom2Be said: Det tog jordemoderen virkeligt lang tid. Hun skannede og skannede og den lille blev ved st ligge med krydsede ben Jeg var oppe og ryste numse og bagefter hoppe. Det endte med en m vaginal skanning og til sidst lykkedes det: Vi skal have en datter!!! Stort tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 Tak piger! Det er simpelthen så vildt at sige højt. Det gør det så meget mere virkeligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 2 hours ago, Mom2Be said: Tak piger! Det er simpelthen så vildt at sige højt. Det gør det så meget mere virkeligt Jeg synes det var helt vildt svært at huske at nu vidste vi kønnet, vi kommer stadig til at sige den men det gør det hele meget mere virkeligt Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 Nogen der har nogle gode fif til et spiserør det er meget medtaget af opkast? Jeg fik salat i går og det gjorde så ondt da det kom retur havde den vildeste smerte i halsen og faktisk hele vejen ned i maven. Det gør ondt at spise i dag jeg har balancid med mavesyre, men de tager det ikke rigtigt længere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 6 hours ago, Katrinemus said: Nogen der har nogle gode fif til et spiserør det er meget medtaget af opkast? Jeg fik salat i går og det gjorde så ondt da det kom retur havde den vildeste smerte i halsen og faktisk hele vejen ned i maven. Det gør ondt at spise i dag jeg har balancid med mavesyre, men de tager det ikke rigtigt længere. Synes jeg læste et andet sted herinde at kartoffelsuppe skulle være godt både mildt at få ned og op Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 Vi skal have en lillebror Det tog kun scanningsdamen få øjeblikke at få øje på. Bagefter fik vores store datter lov til at vælge lidt tøj - et sæt med Batman og et sæt med Cookie Monster Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 2 minutes ago, SBL said: Synes jeg læste et andet sted herinde at kartoffelsuppe skulle være godt både mildt at få ned og op Jeg har fået noget kartoffelsuppe med porre i, det var frygteligt da det kom retur. Måske man kunne få det uden porre. Tak for dit besyv Stort tillykke med jeres kommende lillebror Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 3 hours ago, SBL said: Vi skal have en lillebror Det tog kun scanningsdamen få øjeblikke at få øje på. Bagefter fik vores store datter lov til at vælge lidt tøj - et sæt med Batman og et sæt med Cookie Monster Stort tillykke med en lille dreng!!! Har I navne I overvejer til ham eller begynder I først rigtigt at tænke i navne nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 1 hour ago, Mom2Be said: Stort tillykke med en lille dreng!!! Har I navne I overvejer til ham eller begynder I først rigtigt at tænke i navne nu? Vi tror han skal hedde Anton Har I tænkt på navn til jeres datter? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 11, 2017 2 hours ago, SBL said: Vi tror han skal hedde Anton Har I tænkt på navn til jeres datter? Åh det er fint Ja hun skal hedde Cindy Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 @TroldeMor pøj pøj med kønsscanningen i dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 3 minutes ago, Katrinemus said: @TroldeMor pøj pøj med kønsscanningen i dag Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 @SBL @Mom2Be hvor er det nogle fine navne I har fundet Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 Just now, Katrinemus said: @SBL @Mom2Be hvor er det nogle fine navne I har fundet Tak Har I fundet et navn til jeres dreng? Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 Just now, SBL said: Tak Har I fundet et navn til jeres dreng? Nej ikke endnu, vi pusler med lidt forskelligt, men synes det er svært at finde det helt rigtige. De skal jo hedde det i mange år. Men vi har 4-5 stykker som er tilbage. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 2 hours ago, Katrinemus said: @SBL @Mom2Be hvor er det nogle fine navne I har fundet Åh mange tak Er spændt på at høre hvad I ender ud med til jeres lille mus Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 4 minutes ago, Mom2Be said: Åh mange tak Er spændt på at høre hvad I ender ud med til jeres lille mus Tak, vi går og siger navnene højt så vi kan få en fornemmelse af dem, men det er svært. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 12, 2017 26 minutes ago, Katrinemus said: Tak, vi går og siger navnene højt så vi kan få en fornemmelse af dem, men det er svært. Det var også det vi gik og gjorde med drengenavne vi har dog altid været enige om piganavnet så det var intet problem Share this post Link to post Share on other sites