TroldeMor

Smalltalk: August 2017

149 indlæg i dette emne

3 minutes ago, SBL said:

Øv hvor er det bare synd for dig :kram

håber du snart kan nyde den længe ventede graviditet.

Tak du er sød :kram2 det er godt nok op af bakke for tiden :boo 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Katrinemus said:

Jeg er sendt retur i brækland, kaster op, tuder og er opgivende :boo:boo hvor er jeg vare ked af det er sådan her :boo 

M er så sød til at kramme og være der for mig, men føler jeg stinker af bræk hele tiden og er håbløs :(:( 

 

Åh nej dog søde du :(:kram2 Åh hvor er det bare synd for dig at du skal have det så elendigt :kram2 Jeg kan godt forstå du er opgivende, det må da bare være så forfærdeligt at være i.... har du kontakt til læge/jordemoder omkring det? 

 

Stakkels, stakkels du :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, TroldeMor said:

 

Åh nej dog søde du :(:kram2 Åh hvor er det bare synd for dig at du skal have det så elendigt :kram2 Jeg kan godt forstå du er opgivende, det må da bare være så forfærdeligt at være i.... har du kontakt til læge/jordemoder omkring det? 

 

Stakkels, stakkels du :kram2 

Jeg synes virkelig det er svært for tiden, heldigvis mærker jeg ham vimse rundt derinde så det er skønt :wub jeg får B6 og akupunktur, men der er vidst ikke mere at tilbyde når væskebehandlingen ikke hjælper. Min læge siger det bare er at hænge i, har ikke været til JM endnu. Der står så fint i brevet fra hende at vi skal tale om at have det godt i graviditeten, ja tak meget gerne! 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Katrinemus said:

Jeg synes virkelig det er svært for tiden, heldigvis mærker jeg ham vimse rundt derinde så det er skønt :wub jeg får B6 og akupunktur, men der er vidst ikke mere at tilbyde når væskebehandlingen ikke hjælper. Min læge siger det bare er at hænge i, har ikke været til JM endnu. Der står så fint i brevet fra hende at vi skal tale om at have det godt i graviditeten, ja tak meget gerne! 

 

 

Åh altså..... :( Hvor er det godt at du begynder at mærke ham vimse, så er der da trods alt et mærkbart lyspunkt midt i elendigheden :kram2 

Hvor langt er det du er henne nu?

 

Krydser alt for at du snart må mærke varig bedring :kram2 

 

(Og så glæder jeg mig virkelig meget til at det bliver tid til at se de første billeder af jeres lille søn, nu må tiden bare gerne gå stærkt :wub )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, TroldeMor said:

 

Åh altså..... :( Hvor er det godt at du begynder at mærke ham vimse, så er der da trods alt et mærkbart lyspunkt midt i elendigheden :kram2 

Hvor langt er det du er henne nu?

 

Krydser alt for at du snart må mærke varig bedring :kram2 

 

(Og så glæder jeg mig virkelig meget til at det bliver tid til at se de første billeder af jeres lille søn, nu må tiden bare gerne gå stærkt :wub )

Ja det er så dejligt, han har faktisk vimset rundt siden før NF, eller jeg har kunne mærke noget fra der. 

Jeg er 14+6 i dag, men er jo den heldige :rolleyes ejer af hyperemesis, så tænker det nok hænger ved.

jeg synes tiden flyver afsted på en langsom måde, altså fatter ikke jeg runder 15+0 i morgen, og så er der kun 25 uger til termin :o 

men dagene er lange når jeg har det så skidt. 

Er det ikke på lørdag I skal til kønsscanning? :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

55 minutes ago, Katrinemus said:

Ja det er så dejligt, han har faktisk vimset rundt siden før NF, eller jeg har kunne mærke noget fra der. 

Jeg er 14+6 i dag, men er jo den heldige :rolleyes ejer af hyperemesis, så tænker det nok hænger ved.

jeg synes tiden flyver afsted på en langsom måde, altså fatter ikke jeg runder 15+0 i morgen, og så er der kun 25 uger til termin :o 

men dagene er lange når jeg har det så skidt. 

Er det ikke på lørdag I skal til kønsscanning? :kiss 

 

Jeg har også selv mærket en smule "vims" derinde fra.... men ikke sådan rigtigt noget jeg er helt sikker på endnu. Glæder mig :wub 

 

Kønsscanning er på søndag.... det glæder jeg mig også til :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, TroldeMor said:

 

Jeg har også selv mærket en smule "vims" derinde fra.... men ikke sådan rigtigt noget jeg er helt sikker på endnu. Glæder mig :wub 

 

Kønsscanning er på søndag.... det glæder jeg mig også til :yay 

Vi siger han fister rundt derinde når jeg mærker noget :wub 

Det er jo lørdag lige om lidt, hvor er det spændende :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Katrinemus said:

Vi siger han fister rundt derinde når jeg mærker noget :wub 

Det er jo lørdag lige om lidt, hvor er det spændende :loveshower 

 

Ja, og så er der kun én dag til scanningen :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, TroldeMor said:

 

Ja, og så er der kun én dag til scanningen :P 

For filan, jeg mente jo søndag :14::lol 

der er gået bræk i min hjerne :blink 

Det bliver så spændende om der er endnu en lille dreng I venter jer :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@FruLB pøj pøj med NF i dag :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Katrinemus said:

@FruLB pøj pøj med NF i dag :goodluck 

Mange tak:-) Vores sygehus tilbyder aftenscanninger, så vi skal først derind kl 19.00 -  super smart ide, da vi fik den - nu synes jeg det er en skod ide.... tiden snegler:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, FruLB said:

Mange tak:-) Vores sygehus tilbyder aftenscanninger, så vi skal først derind kl 19.00 -  super smart ide, da vi fik den - nu synes jeg det er en skod ide.... tiden snegler:whistling

Ja tanken er jo fin i forhold til arbejdstider, men det er så skod at gå og vente :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@FruLB så er kl. 19 om lidt :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det nu @FruLB :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, FruLB said:

Mange tak:-) Vores sygehus tilbyder aftenscanninger, så vi skal først derind kl 19.00 -  super smart ide, da vi fik den - nu synes jeg det er en skod ide.... tiden snegler:whistling

Håber alt gik godt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det er vist lidt for lang tid siden jeg har fået tjekket op herinde ;) 

Øv for en omgang med dig Katrinemus håber da godt nok det bliver bedre, og gerne snart.

Jeg er 14+2 og skal til kønsskanning i dag. Jeg HÅBER godt nok at de kan se hvad maven gemmer. Både min mor, søster og svigerinde skal med og det ville altså være så skønt at kunne dele det med dem:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

49 minutes ago, Mom2Be said:

Hold da op det er vist lidt for lang tid siden jeg har fået tjekket op herinde ;) 

Øv for en omgang med dig Katrinemus håber da godt nok det bliver bedre, og gerne snart.

Jeg er 14+2 og skal til kønsskanning i dag. Jeg HÅBER godt nok at de kan se hvad maven gemmer. Både min mor, søster og svigerinde skal med og det ville altså være så skønt at kunne dele det med dem:kuller

Man kan ikke være alle vegne :P 

tak ja jeg hænger noget i bremsen, det ville være dejligt det snart vendte :goodluck 

Vi var til kønsscanning da jeg var 14+1 og der var slet ingen tvivl om det var en lille dreng :wub 

rigtig meget pøj pøj, det var en så stor oplevelse, vi havde min mor med, og den kommende mormor var meget stolt :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, Katrinemus said:

@FruLB så er kl. 19 om lidt :kram2 

 

11 hours ago, SBL said:

Håber alt gik godt :glad

 

Alt gik så fint til NF:gladDer var 2 små fine babyer, der bestemt ikke ville som scanningsdamen, så det blev en meget lang scanning:-) begge med lav risiko, så alt er fint.

 

Tak for tanken:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, FruLB said:

 

 

Alt gik så fint til NF:gladDer var 2 små fine babyer, der bestemt ikke ville som scanningsdamen, så det blev en meget lang scanning:-) begge med lav risiko, så alt er fint.

 

Tak for tanken:kram2

Hvor er det dejligt :loveshower stort tillykke :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Katrinemus said:

Man kan ikke være alle vegne :P 

tak ja jeg hænger noget i bremsen, det ville være dejligt det snart vendte :goodluck 

Vi var til kønsscanning da jeg var 14+1 og der var slet ingen tvivl om det var en lille dreng :wub 

rigtig meget pøj pøj, det var en så stor oplevelse, vi havde min mor med, og den kommende mormor var meget stolt :biglove 

Ih er glad for at høre at I kunne se det! Min veninde kunne ik forstå jeg ville betale for det for de kunne ikke se kønnet med den første. Men håber det kan ses. Synes også det ville være så fint at kunne dele det med den medbragte familie!. Uuh jeg er spændt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Mom2Be said:

Ih er glad for at høre at I kunne se det! Min veninde kunne ik forstå jeg ville betale for det for de kunne ikke se kønnet med den første. Men håber det kan ses. Synes også det ville være så fint at kunne dele det med den medbragte familie!. Uuh jeg er spændt!!

Hun satte scanneren på min mave og scannede max 1 min. Så sagde hun jeg er altså nød til lige at sætte en lille pil der, kan I se hvad det er. Hvor jeg så kunne sige, ja det er da en lille dreng :wub:biglove 

så det meste af tiden brugte hun efterfølgende på at scanne ham igennem og tjekke en masse ting. Det var en rigtig dejlig oplevelse. 

Du skal glæde dig :kram2 

har du en idé om kønnet? Hvis man må spørger :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, Katrinemus said:

Hun satte scanneren på min mave og scannede max 1 min. Så sagde hun jeg er altså nød til lige at sætte en lille pil der, kan I se hvad det er. Hvor jeg så kunne sige, ja det er da en lille dreng :wub:biglove 

så det meste af tiden brugte hun efterfølgende på at scanne ham igennem og tjekke en masse ting. Det var en rigtig dejlig oplevelse. 

Du skal glæde dig :kram2 

har du en idé om kønnet? Hvis man må spørger :P 

Åh hvor rart! Jeg er så spændt!

langt de fleste tror st det bliver en pige. Mandens farfar gætter åbenbart altid på kønnet og har nærmest altid ret. Han siger pige og helt ærligt er jeg begyndt st tænke på baby som hende:D Men vil blive præcist lige så glad for en dreng ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Mom2Be said:

Hold da op det er vist lidt for lang tid siden jeg har fået tjekket op herinde ;) 

Øv for en omgang med dig Katrinemus håber da godt nok det bliver bedre, og gerne snart.

Jeg er 14+2 og skal til kønsskanning i dag. Jeg HÅBER godt nok at de kan se hvad maven gemmer. Både min mor, søster og svigerinde skal med og det ville altså være så skønt at kunne dele det med dem:kuller

 

1 hour ago, Mom2Be said:

Ih er glad for at høre at I kunne se det! Min veninde kunne ik forstå jeg ville betale for det for de kunne ikke se kønnet med den første. Men håber det kan ses. Synes også det ville være så fint at kunne dele det med den medbragte familie!. Uuh jeg er spændt!!

 

Hvor er det spændende med kønsscanning i dag :loveshower

 

Altså når man betaler for en kønsscanning efter 14+0 er der jo garanti de fleste steder.... som i, hvis de ikke kan se det den dag, kan man komme tilbage og få gratis kønsscanning nogle dage senere....

 

Har har vi været til kønsscanning med alle vores, og har aldrig oplevet det ikke lykkedes at se det :goodluck 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, FruLB said:

 

 

Alt gik så fint til NF:gladDer var 2 små fine babyer, der bestemt ikke ville som scanningsdamen, så det blev en meget lang scanning:-) begge med lav risiko, så alt er fint.

 

Tak for tanken:kram2

 

Hvor er det dejligt at høre :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, FruLB said:

 

 

Alt gik så fint til NF:gladDer var 2 små fine babyer, der bestemt ikke ville som scanningsdamen, så det blev en meget lang scanning:-) begge med lav risiko, så alt er fint.

 

Tak for tanken:kram2

Dejligt :) stort tillykke :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER