KRMB09

December testerne.

117 indlæg i dette emne

pjevser78- krydser fingre for at de hjælper :-) <3 

jeg mistede en lille dreng da jeg var 16 uger henne.  Håber at det er ok at jeg deler det herinde? Vil nødig støde eller skræmme nogen - men det er desværre bare min historie. 

MEN Jeg har taget en test her til aften, og efter laaaaang tid kom der en lille lyserød streg (så egentlig er den ikke gyldig) . Jeg bløder en lille bitte smule. Så nu er det bare spændende om det bliver til noget. Kram til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, Petra82 said:

pjevser78- krydser fingre for at de hjælper :-) <3 

jeg mistede en lille dreng da jeg var 16 uger henne.  Håber at det er ok at jeg deler det herinde? Vil nødig støde eller skræmme nogen - men det er desværre bare min historie. 

MEN Jeg har taget en test her til aften, og efter laaaaang tid kom der en lille lyserød streg (så egentlig er den ikke gyldig) . Jeg bløder en lille bitte smule. Så nu er det bare spændende om det bliver til noget. Kram til jer

Tænker at det er ok alle har jo deres historie og det gør jo at vi reagere på de måde vi gør. Vente en dag eller 2 og så tag den om morgen med morgen urin det er det bedste og man kan jo godt bløde selvom man er gravid krydser fingre for dig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens er kommet her. Så nu håber jeg bare på det nye job! ellers har vi heldigvis nytår med en masse alkohol og fantastiske venner!  :prik:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Lille_My said:

mens er kommet her. Så nu håber jeg bare på det nye job! ellers har vi heldigvis nytår med en masse alkohol og fantastiske venner!  :prik:rolleyes

ØVØV så må du nyde nytårsaften og at det nye job kommer til dig 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For f..... da os! Jeg blødte ikke længere da jeg gik i seng eller da jeg stop op.. men jeg bløder nu, og det er desværre ikke bare en lille smule. Hvor er det bare så tarveligt :-( alle de glade tanker man kan nå at tænke på så kort tid efter man har fået en positiv test.. puhha det er hårdt.. så sindssygt hårdt.  Håber at 2017 bliver vores år, for 2016 har godt nok været op af bakke. Nu vil jeg gå en tur i det fine vejr og få lidt frisk luft. Mon ik at tankerne har godt af det. Kram til jer alle. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Petra82 said:

For f..... da os! Jeg blødte ikke længere da jeg gik i seng eller da jeg stop op.. men jeg bløder nu, og det er desværre ikke bare en lille smule. Hvor er det bare så tarveligt :-( alle de glade tanker man kan nå at tænke på så kort tid efter man har fået en positiv test.. puhha det er hårdt.. så sindssygt hårdt.  Håber at 2017 bliver vores år, for 2016 har godt nok været op af bakke. Nu vil jeg gå en tur i det fine vejr og få lidt frisk luft. Mon ik at tankerne har godt af det. Kram til jer alle. 

Øvøv håbede for dig men nu skal du tænke på dig selv og for ro på igen en god tur tror jeg også er godt for hovedet krydser fingre for jer i 2017

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kommet mens her. 

Øv havde lige håbet. Men manden siger at nu ved vi hvornår vi skal :hump så det må vi jo bare gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 hours ago, MorHanne said:

Så er der kommet mens her. 

Øv havde lige håbet. Men manden siger at nu ved vi hvornår vi skal :hump så det må vi jo bare gøre...

Øvøv så må du nyde at du må drikke lidt her til aften godt nytår til jer håber at 2017 er jeres år 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 31/12/2016 at 4:38 PM, pjevser79 said:

Øvøv så må du nyde at du må drikke lidt her til aften godt nytår til jer håber at 2017 er jeres år 

Tak. 

Ja jeg havde håbet, men det gør vi jo alle. Men vi havde en dejlig aften med gode venner. 

Håber også I kom godt ind i det nye år:balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, MorHanne said:

Tak. 

Ja jeg havde håbet, men det gør vi jo alle. Men vi havde en dejlig aften med gode venner. 

Håber også I kom godt ind i det nye år:balloon

Ja det har vi jo alle sammen. Det var godt at i have en dejlig aften 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii, positiv test :D 
dejlig maade at starte 2017, haaber i andre har Held her i Januar

!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, mamatil2 said:

Jubii, positiv test :D 
dejlig maade at starte 2017, haaber i andre har Held her i Januar

!

 

Yay tillykke! :yay Så er du med i september terminen? :7: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, mamatil2 said:

Jubii, positiv test :D 
dejlig maade at starte 2017, haaber i andre har Held her i Januar

!

Tillykke:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, mamatil2 said:

Jubii, positiv test :D 
dejlig maade at starte 2017, haaber i andre har Held her i Januar

!

Kæmpe stort tillykke!! Jubii:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, mamatil2 said:

Jubii, positiv test :D 
dejlig maade at starte 2017, haaber i andre har Held her i Januar

!

Nej hvor fantastisk!!! 

Kæmpe stort tillykke!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Barbamama said:

 

Yay tillykke! :yay Så er du med i september terminen? :7:

Ja det er jeg nemlig, hvad jeg lige kan taelle, passer det med den 11. September.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, MorHanne said:

Tillykke:glad


 

15 hours ago, KRMB09 said:

Nej hvor fantastisk!!!

Kæmpe stort tillykke!! :loveshower


 

16 hours ago, FruLJ said:

Kæmpe stort tillykke!! Jubii:glad

 

 

Tusind tak piger :D:loveshower:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER