KRMB09

December testerne.

117 indlæg i dette emne

12 minutes ago, J og D said:

Jeg er igang med en SA, så jeg skal ikke have nogen stork alligevel :( 

Åhh nej. Det var træls.. Du får lige et par.. :kram2:kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, KRMB09 said:

 

Ha ha nej lidt logik er der da.. :P

jeg har sat ny :bd på dig og så håber vi. :)

Dejligt at i forstår mig. Min mand synes jeg vrøvler og er totalt usammenhængende , og går alt for meget op i det :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, Bamse86 said:

Dejligt at i forstår mig. Min mand synes jeg vrøvler og er totalt usammenhængende , og går alt for meget op i det :prik

Sådan kan mænd være! :lol

L siger han nok aldrig kommer til at forstå hvad der foregår i min krop. Men han har forstått at jeg mærker alt ved min krop hele tiden! :)  

Og på den måde har han sluttet at sige at jeg går for meget op i det.. (hvad han tænker gør mig ingenting :P

 

Man skal jo gå op i det for at treffe rett tidspunkt osv...... :)

 

Alt for baby right? :wub

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, J og D said:

Jeg er igang med en SA, så jeg skal ikke have nogen stork alligevel :( 

 

Det er jeg virkelig ked af at høre.:(

 

Masser af kram og kærlighed sendes til dig med det samme.. :kram:kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik menstruation idag.... jeg tror jeg er nødt til at få det her projekt baby lidt på afstand inden jeg bliver alt for kulret.. det er i denne uge gået op for mig at jeg alligevel ikke helt er så afklaret og ovenpå efter den GUL som jeg faktisk gik og troede.. :prik sætter babyklar på pause indtil jeg ikke længere kan undvære jer (who am i kidding.. ses nok snart igen!:D:whistling) Masser af kærlighed og held og lykke til jer så længe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, FruGrøn said:

Jeg fik menstruation idag.... jeg tror jeg er nødt til at få det her projekt baby lidt på afstand inden jeg bliver alt for kulret.. det er i denne uge gået op for mig at jeg alligevel ikke helt er så afklaret og ovenpå efter den GUL som jeg faktisk gik og troede.. :prik sætter babyklar på pause indtil jeg ikke længere kan undvære jer (who am i kidding.. ses nok snart igen!:D:whistling) Masser af kærlighed og held og lykke til jer så længe!

Det er jeg ked af at høre FruGrøn, men jeg håber og tror på, at du snart er ovenpå igen. Du skal i hvert fald have et kæmpe kram og lykke til :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, FruLJ said:

Det er jeg ked af at høre FruGrøn, men jeg håber og tror på, at du snart er ovenpå igen. Du skal i hvert fald have et kæmpe kram og lykke til :kram

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har med vilje ikke skrevet mig på i denne måned, da jeg skulle til lægen for at få en henvisning til udredning så vi kan få noget hjælp til PB ☺️ 

Min mens cyklus har været sådan her: 

18/8

18/9 32dage fra start til start

16/10 29 fra start til start 

16/11 32 fra start til start 

 

spørgsmål. 

Hvornår ville i mene test dag er i december ? ☺️

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Sjoerslev said:

Jeg har med vilje ikke skrevet mig på i denne måned, da jeg skulle til lægen for at få en henvisning til udredning så vi kan få noget hjælp til PB ☺️ 

Min mens cyklus har været sådan her: 

18/8

18/9 32dage fra start til start

16/10 29 fra start til start 

16/11 32 fra start til start 

 

spørgsmål. 

Hvornår ville i mene test dag er i december ? ☺️

 

Omkring i dag :D Ej, ville regne med 32 dage igen, og det passer vist meget godt med i dag. Men hvis ikke du ved, hvor din ÆL har ligget, så kan der sagtens være lidt usikkerhed omkring det. Men rigtig meget held og lykke :goodluck:bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg desværre også min mens dag.. :(

.

.

Så håber på næste gang. ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, FruGrøn said:

Jeg fik menstruation idag.... jeg tror jeg er nødt til at få det her projekt baby lidt på afstand inden jeg bliver alt for kulret.. det er i denne uge gået op for mig at jeg alligevel ikke helt er så afklaret og ovenpå efter den GUL som jeg faktisk gik og troede.. :prik sætter babyklar på pause indtil jeg ikke længere kan undvære jer (who am i kidding.. ses nok snart igen!:D:whistling) Masser af kærlighed og held og lykke til jer så længe!

 

Det er jeg også ked af at høre.. 

Men ja håber at læses ved igen.. Snart. ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Sparklinrock said:

Omkring i dag :D Ej, ville regne med 32 dage igen, og det passer vist meget godt med i dag. Men hvis ikke du ved, hvor din ÆL har ligget, så kan der sagtens være lidt usikkerhed omkring det. Men rigtig meget held og lykke :goodluck:bd 

Mange tak ☺️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

21 hours ago, KRMB09 said:

 

Det er jeg også ked af at høre.. 

Men ja håber at læses ved igen.. Snart. ^_^

Tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 1/12/2016 at 9:29 AM, Fru.Mor said:

Her bliver det vist 19. december :)

Hvordan gik det for dig? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 9/12/2016 at 4:30 PM, Frk.Mini said:

Jeg får bp den 22, lidt usikker på hvornår jeg får svar, tror klinikken tar ferie..?

 Men jeg kommer selvfølgelig til at teste selv også.. Put me down for 22. :wub

 

Hvordan gik det for dig? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 hours ago, KRMB09 said:

Hvordan gik det for dig? :)

Jeg fik akkurat akkurat svar på bp, den var negativ denne gang... Helt mærkelig med definitivt svar, de sidste mnd har vi haft bioer.. 

 

Men nu skal vi hygge i julen! :julslik

God jul alle! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Frk.Mini said:

Jeg fik akkurat akkurat svar på bp, den var negativ denne gang... Helt mærkelig med definitivt svar, de sidste mnd har vi haft bioer.. 

 

Men nu skal vi hygge i julen! :julslik

God jul alle! :bd

 

 

Ej det er jeg ked af at læse.. 

Håber for at at det lykkes næste gang.. 

Håber at det lykkes for os alle næste gang. ^_^

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, KRMB09 said:

 

Ej det er jeg ked af at læse.. 

Håber for at at det lykkes næste gang.. 

Håber at det lykkes for os alle næste gang. ^_^

 

 

Vi tar en pause nu, jeg har så meget andet de neste mnd.. :)

Det skal blive dejlig med hormonfrie måneder, og slippe for kørsel til og fra Skive.. :)

 

Men jeg håber det lykkes for alle snart! :bd

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at jeg ikke  har været på før nu men har her til morgen kunne give min skønne kæreste en skøn morgen gave med en positiv test 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, pjevser79 said:

Jeg ved godt at jeg ikke  har været på før nu men har her til morgen kunne give min skønne kæreste en skøn morgen gave med en positiv test 

 

Jaaaaaa sikken en julegave :kuller:jul:loveshower

Hvad sagde han til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Helle 81 said:

 

Jaaaaaa sikken en julegave :kuller:jul:loveshower

Hvad sagde han til det?

Han blev glad for vi har prøvet men det er endt i 2 ma desværre så nu skal den bare blive der denne gang men skal tage nogle piller så vi krydser fingre for at det kommer til at virke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men ovenpå mine tidligere forvirrende indlæg kan jeg konstatere at 2 dages pletblødning d. 12 dec, skulle regnes som menstruation. Jeg er nemlig ikke gravid, med testdag d. 26. For nu har jeg nemlig ægløsning.... :blink

Jeg håber på at min krop så er nulstillet, efter mini-piller, for ellers synes jeg nok at 22 dage er lige korte nok cyklusser :haha

Men så ved jeg da trods alt hvad jule-hygge-dagene skal bruges på :bunny

 

God jul til jer alle sammen :julslik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 25/12/2016 at 10:00 AM, Bamse86 said:

Nå men ovenpå mine tidligere forvirrende indlæg kan jeg konstatere at 2 dages pletblødning d. 12 dec, skulle regnes som menstruation. Jeg er nemlig ikke gravid, med testdag d. 26. For nu har jeg nemlig ægløsning.... :blink

Jeg håber på at min krop så er nulstillet, efter mini-piller, for ellers synes jeg nok at 22 dage er lige korte nok cyklusser :haha

Men så ved jeg da trods alt hvad jule-hygge-dagene skal bruges på :bunny

 

God jul til jer alle sammen :julslik

Ha ha det er godt nok noget underligt noget.. men din mand/kæreste må virkelig nyde det hele.. :hump

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Jeg er "ny" her. Testdag i lørdags på 25 dages cyklus. Men mens er ikke kommet og g-test er negativ, måske min krop bare gerne vil op på en alm 28 dages cyklus, så er ret meget i venteposition. Hader virkelig den her ventetid. Jeg mistede i september og er mega skrøbelig og orker det næsten ikke, men alligevel vil jeg bare SÅ gerne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, Petra82 said:

Hej med jer. Jeg er "ny" her. Testdag i lørdags på 25 dages cyklus. Men mens er ikke kommet og g-test er negativ, måske min krop bare gerne vil op på en alm 28 dages cyklus, så er ret meget i venteposition. Hader virkelig den her ventetid. Jeg mistede i september og er mega skrøbelig og orker det næsten ikke, men alligevel vil jeg bare SÅ gerne. 

Ja ens cyklus kan godt ændre sig lidt fra måned til måned. Men jeg kender det godt det med at mistet  jeg mistede i maj og igen i juli måned det er vildt hårdt og bare ikke sjovt. Nu har de fundet ud af at jeg har antistoffer i blodet og jeg tager nu hjertepiller så håber at det hjælper så jeg holder mit nye lille spir i mavsen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER