Tina80

Positiv test 3+3

28 indlæg i dette emne

Er selvfølgelig glad for der kom en ekstra streg, men er den for svag når jeg kun var 3+3?

post-1508-051968600 1300787559_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om den er "for svag". Det er jo selvfølgelig lidt tidligt at teste.

Jeg testede først da jeg var 4+2 og der var den helt tydelig.

Men hvis den er der, så burde du vel få en tydeligere streg på din testdag?

Rigtig meget held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se den :glad Men prøv da lige at vente et par dage, og så tag en ny test. Men indtil videre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej synes ikke den er for svag, det er jo 4 dage før testdag :) Men jeg kan sagtens se en nummer to streg, så krydser og hepper :glad :glad :glad Men prøv om et par dage igen, om den så ikke er tydligere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede også der, og er 35+2 idag, så den er go nok :) .. Men ja prøv om nogle dage ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan sagtens se den 2. streg.. så svag var den også ved mig de første par gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er skam god nok....:-) Sådan så min også ud de første pat gange...:-)

:balloon Stort tillykke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt lige et billede af min test da jeg var 3+3 :) den ligner da meget godt din

:balloon

post-86-061149200 1300820765_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt lige et billede af min test da jeg var 3+3 :) den ligner da meget godt din

:balloon

Tak for billedet - hvor har du købt den test henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for billedet - hvor har du købt den test henne?

Det er den fra netto, hvor der er to test i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt ?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan du se udviklingen i mine teste, jeg testede også 3+3 første gang. :) Så jeg synes da din test ser rigtig fin ud. :)

post-25-030022800 1300955490_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan du se udviklingen i mine teste, jeg testede også 3+3 første gang. :) Så jeg synes da din test ser rigtig fin ud. :)

Godt billede :)

Min test 5+0 var også helt vild positiv, der er man ihvertfald ikke i tvivl :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm testen var det samme i dag og har haft ondt i hovedet i 2 dage nu som plejer at være tegner for mens, så den er der nok heller ikke denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm testen var det samme i dag og har haft ondt i hovedet i 2 dage nu som plejer at være tegner for mens, så den er der nok heller ikke denne gang.

:(

Du kan evt prøve en clearblue digital test, så skulle du ihvertfald ikke være i tvivl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

Du kan evt prøve en clearblue digital test, så skulle du ihvertfald ikke være i tvivl..

Det er ikke korrekt. Clearblue vil ligesom andre teste kun vise positiv hvis den registrerer en graviditet. Nu måler den fra 25 miu/l så har du f.eks. 20 miu/l i dit urin, så vil den sige negativ, selvom du er gravid. Det er bare ikke målbart endnu. (hvis det er en af den der siger gravid/ikke gravid)

En strimmeltest i samme situation ville derimod formentlig vise en utydelig streg.

Derfor vil en Clearblue være spildte penge, hvis du ikke har målbart HCG og det har du højst sansynligt ikke hvis ikke du kan måle det med alle andre mere følsomme tests.

Men hvis dit hcg stiger normalt kan du prøve en test om 2-3 dage. Om det er en clearblue eller strimme o.lign bestemmer du :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis mens ikke kommer i morgen som forventet så tester jeg nok lørdag med min sidste test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke korrekt. Clearblue vil ligesom andre teste kun vise positiv hvis den registrerer en graviditet. Nu måler den fra 25 miu/l så har du f.eks. 20 miu/l i dit urin, så vil den sige negativ, selvom du er gravid. Det er bare ikke målbart endnu. (hvis det er en af den der siger gravid/ikke gravid)

En strimmeltest i samme situation ville derimod formentlig vise en utydelig streg.

Derfor vil en Clearblue være spildte penge, hvis du ikke har målbart HCG og det har du højst sansynligt ikke hvis ikke du kan måle det med alle andre mere følsomme tests.

Men hvis dit hcg stiger normalt kan du prøve en test om 2-3 dage. Om det er en clearblue eller strimme o.lign bestemmer du :)

Nu er det et par dage siden Tina oprettede indlægget og hun var 3+3, så hvis hun er 4+0 i dag og tager en clearbluetest og den siger Ikke gravid, burde hun kunne regne med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det et par dage siden Tina oprettede indlægget og hun var 3+3, så hvis hun er 4+0 i dag og tager en clearbluetest og den siger Ikke gravid, burde hun kunne regne med det :)

.... jeg er kun 3+6 idag :blush

Plejer at pletbløde her på dag 24 og styrtbløde på dag 25 - men intet rødt endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... jeg er kun 3+6 idag :blush

Plejer at pletbløde her på dag 24 og styrtbløde på dag 25 - men intet rødt endnu.

Så er der jo stadig håb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom jeg til forventet mens dag og stadigvæk hverken mens eller pletblødninger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du så prøvet at teste en gang mere ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke i dag, men gør det helt sikker i morgen hvis mens ikke er kommet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en stav test i dag hvor den meget svage teststreg fra sidst var blevet lidt tydligere og faktisk tydlig nok til manden kunne spotte den.

Så tror lidt på det nu, men tager endnu en test i morgen, for har svært ved at overbevise mig selv om vi er så heldige her ½ år efter jeg mistede tvillingerne. Samt vi altid skal i behandling for at få børn og faktisk også skulle til samtale hos behandlings stedet her den 7 april. Hvor vil det være fedt at ringe og aflyse pga. graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber håber HÅBER, den bliver sidende :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER