Pumpkins

Hul på læben - forsikring?

7 indlæg i dette emne

Karla slog hul på læben i dag, og umiddelbart er der ikke sket noget med tænderne. Men er det noget med at man skal have fat i forsikringen, og bør vi få det tjekket op hos tandlægen? :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Personligt ville jeg ringe til både tandlæge og forsikring, men de gange, hvor jeg har gjort det med V og E har jeg godt nok følt mig lidt pylret alligevel. Det er dog blevet taget godt imod begge steder og jeg synes det er rart, at vi ligesom har dækket os ind, så vi ikke skal gå og spekulere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Barbamama said:

Personligt ville jeg ringe til både tandlæge og forsikring, men de gange, hvor jeg har gjort det med V og E har jeg godt nok følt mig lidt pylret alligevel. Det er dog blevet taget godt imod begge steder og jeg synes det er rart, at vi ligesom har dækket os ind, så vi ikke skal gå og spekulere :)

Det er også det, jeg tænker. Føler mig lidt pylret, men det vil godt nok være ærgerligt, hvis der nu var sket noget :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Pumpkins said:

Det er også det, jeg tænker. Føler mig lidt pylret, men det vil godt nok være ærgerligt, hvis der nu var sket noget :unsure 

 

Altså vi har ikke mødt det mindste hævede øjenbryn over det hverken ved tandlæge eller forsikring. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vega har prøvet det 3 gange, altså hvor hun har slået læben/munden, og selvom det kun i starten virker alvorligt pga blødning, så har vi alle gange været hos tandlægen OG meldt det til forsikringen. Tænk hvis det alligevel var noget om nogle år. :) 

håber hun er okay :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ringer i morgen. Så må de vurdere, om der skal gøres noget. 

Karla er ok, hun fik lidt koldt på læben og en ballon, og så var det fint. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre! De gange vi har ringet, har vi fået dokument fra tandlægen som forsikringen får. Så det bliver skrevet ind. Better safe... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER