Guest

Børneværelse

15 indlæg i dette emne

Jeg havde egentlig tænkt vi denne gang skulle have gjort værelse klar til lillesøster inden ankomst, storesøster var over et år før hun fik sit eget værelse :) 

 

Men lige nu har det lige så lidt betydning med værelset som da storesøster kom til, så hun bliver nok også et års tid inden vi får lavet værelse klar til hende :) 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre er gulvet i vores børneværelse en smule ødelagt pga. et væg til væg tæppe der lå der hos tidligere ejer. Så vil egentlig gerne have slebet gulvet men det har vi ikke råd til så det bliver nok bare til en masse tæpper. Men ellers er værelset klart. Det står bare tomt. Vi har dog ikke seng eller noget men det kommer vel nok. Vi har en lift hun kan sove i hvis hun pludselig kommer før tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er kommet næsten på plads. Men vi har jo nu to ekstra værelser og de to værelser skal gøres hyggelige. 

Men ja desværre har tæppet været limet godt fast så der sidder stadig klister hele vejen rundt og man kan jo ikke bare hælde rensebenzin ud over. Der vil jo ødelægge gulvet. Men ok - huset er fra 1968. Det er hvad man kan forvente. 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh ja vi har også ulovlige el installationer i et nedsænket loft i stuen. Heldigvis var ham den forrige ejer ikke nærig med at sætte i stand så både køkkenet og toiletterne er af ret solide materialer. Det er fedt! Til gengæld har nuværende sælger kun holdt "ved lige" men ikke fornyet eller skiftet ud. Jo han har dog gravet en ny faskine ned så vi undgår oversvømmelser i vores gode og tørre kælder. Men ja ellers står alt som han købte det. Kender jo huset nogenlunde for naboen er min mors moster og onkel og baghaven støder op mod det hus min morfar byggede tilbage i 1967. Det er så hyggeligt. Desværre er både min mormor og morfar døde men jeg har så mange minder fra de her veje og det her sted. Simpelthen så hyggeligt. Hov det var vidst et sidespor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vidst et siddespor :) 

 

men hyggeligt sådan at flytte til et nabolag med så mange minder! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har knoklet i dag for at ordne gulvet i børneværelset. Tidligere ejer har haft tæppe på de sidste 30 år. Det samme tæppe, vel at mærke. Så gulvet har taget ret meget skade af tæppelimen. Men fik det nogenlunde pænt. 

Og tjek lige de her IKEA møbler ud. Tremmesengen kostede 369 og puslebordet 279 ca. 

IMG_6771.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På billedet ser gulvet i hvert fald rigtig fint ud :)

hvordan har din krop det efter sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke godt. Har knapt kunne gå oprejst. Men jeg gider simpelthen ikke at lade mig begrænse. Er simpelthen nødt til at lave noget i hverdagen der giver mening. I morgen skal jeg til første fødselsforberedelse. Bliver spændende. 

 

Og så er vi vidst nødt til at fortælle vores søde kat, Pelle, at tremmesengen ikke er hans :-D 

IMG_6776.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ift. gulvet så ser det pænt ud på afstand men kommer man tættere på kan man godt se slidet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser i hvert fald godt ud på billederne, hvordan har du fået det af? 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte lige jeg ville sætte gang i børneværelse emnet igen :) så endelig vis frem :glad

 

her er lidt af lille pigens værelse, bliver dejligt når hun kan bruge det :kuller

 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fint. Rigtigt fint med himlen. 

 

Jeg har sat lamper op. Måske lidt politisk ukorrekt at sætte dem der men Karoline var så fascineret af demIMG_8980.PNG

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er rigtig hyggeligt med lamper :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER