Posted November 24, 2016 Albert er vokset ud af sin højt elskede slyngevugge (af mærket Nonomo), så det er med tungt hjerte, at den nu må videre til en anden baby. Den er brugt i ca 4 måneder, og standen er så tæt på ny som den kan være. Selve vuggen er nyvasket (uden parfume), mens uldmadrassen har fået en overfladisk fugtig klud. Den har ikke været udsat for så mange "op-og-ned"vugninger, da vores søn primært bare skulle bruge hulefornemmelsen, så fjederen er stadig i top stand. Medfølger: Manual, Krog til loftet (med rawlplug, aldrig brugt), kæde til ophæng fx over loftbjælke eller til forlængelse af afstand mellem ophæng og vugge, ekstra karabinhage, drejeled så vuggen kan vendes om uden at skulle tages ned, ekstra trykknapper og opbevaringspose både til smådelene og til hele vuggen, så den er lige til at tage med og sikkerhedsreb til at gribe vuggen, hvis fjederen skulle knække. Der kan også medfølge et uoriginalt karmbeslag, som er godkendt til 15 kg., så vuggen kan hænge i dørkarmen. Medfølger ikke: Bamsen Karl Jeg sender gerne på købers regning Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2016 Hejsa hvor meget skal I have for slyngevuggen? Mvh. Lea Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 7, 2016 On 4/12/2016 at 5:36 PM, Levisen said: Hejsa hvor meget skal I have for slyngevuggen? Mvh. Lea Den er solgt, jeg havde bare glemt, at jeg havde en tråd herinde også Share this post Link to post Share on other sites