Guest

Bliver du forarget?

33 indlæg i dette emne

2 minutes ago, JosephinePN said:

Jeg skriver ellers: når så store børn :)

Men du sætter ikke alder på, og som jeg læser det definerer du "så store børn" som børn der selv kan finde en babs frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, lpd said:

Men du sætter ikke alder på, og som jeg læser det definerer du "så store børn" som børn der selv kan finde en babs frem.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Man kan selvfølgelig læse det, som man vil. Men nu handler artiklen om store børn, ikke babyer, der bliver ammet :)

 

Jeg ville alligevel være en ret kedelig sag, hvis jeg lod mig forarge over babyer, der selv pakker ud og spiser hos deres mor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig handler det ikke om selve amningen, men det at udstille det og barnet på den måde. Det er hendes eget behov at "flashe" på den måde, og det er ikke sikkert, at barnet synes det er et fedt billede at have liggende på nettet, når han er teenager. At hun langtidsammer må hun selv om. Det er ikke lige min kop te, men jeg har heller ikke prøvet at amme et barn, der va større end 2 måneder, så måske er jeg farvet af det. Om ikke andet er det hendes beslutning, og hvis det er sådan hun former sit familieliv, så er det fint nok med mig. 

 

Det er måske lidt lige som at jeg fx ikke ligger billeder ud af mine nøgle børn, eller flasher billeder af dem, når de er syge, eller gør pinlige ting. Altså de er jo nøgne fra tid til anden, og de bliver også syge og gør pinlige ting, men jeg vælger for deres skyld ikke at kaste om mig med den slags billeder. Min tommelfingerregel er, om jeg selv ville synes om, at den slags billeder lå på nettet af mig. Og jeg er ikke ret sikker på, at der findes mange drenge over 10 eller mænd, der ville synes billeder som det, hun lagde ud er fede at venner og bekendte kan sidde og se på. 

 

Kort sagt: Langtidsamning: Ok. At tage billeder af det for at have minder: Også ok. At smide det på nettet for at skabe opmærksomhed: Ikke ok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 minutes ago, Pumpkins said:

 

Kort sagt: Langtidsamning: Ok. At tage billeder af det for at have minder: Også ok. At smide det på nettet for at skabe opmærksomhed: Ikke ok. 

 

Meget enig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, JosephinePN said:

Okay. Man kan selvfølgelig læse det, som man vil. Men nu handler artiklen om store børn, ikke babyer, der bliver ammet :)

 

Jeg ville alligevel være en ret kedelig sag, hvis jeg lod mig forarge over babyer, der selv pakker ud og spiser hos deres mor ;)

Jeg forstod nu godt hvad du mener. Jeg skelner også mellem babyer og børn. 

 

Synes alligevel det er rimeligt vildt hvis en tre måneder gammel baby selv pakkede brystet ud, men hvad ved jeg 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

51 minutes ago, Nirev said:

Jeg forstod nu godt hvad du mener. Jeg skelner også mellem babyer og børn. 

 

Synes alligevel det er rimeligt vildt hvis en tre måneder gammel baby selv pakkede brystet ud, men hvad ved jeg 

Altså nu kravlede Im som 4 mdr, så skal vi ikke lige lade den ligge der? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, skruk said:

Altså nu kravlede Im som 4 mdr, så skal vi ikke lige lade den ligge der? 

Jeg har da lov at synes at det er vildt, at en tre måneder gammel baby kunne det. Tag det som du vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER