Girl Next Door

Hvilken potte?

13 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder, hvilken potte skal man så vælge? Jeg tænker at Astrid nu godt kan sidde på den (for sjov) og lære den at kende. Men for at hun kan det, er det nok en god idé at erhverve sig en ^_^ Hvilke er gode, hvilke er ikke gode og har i ellers nogle fifs? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været glade for ikeas den hvide og grønne samt den store babybjørn 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im er glad for den billige fra ikea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den grønne og hvide potte fra Ikea- Melissa brugte den og nu øver Milan :) 

Så skal du også snart i Ikea, så må vi udnytte det :P:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Mama Lou said:

Den grønne og hvide potte fra Ikea- Melissa brugte den og nu øver Milan :) 

Så skal du også snart i Ikea, så må vi udnytte det :P:kiss

Jeg skal nok sige til ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Girl Next Door said:

Jeg skal nok sige til ^_^

:yay 

Det vil jeg glæde mig til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Mama Lou said:

:yay 

Det vil jeg glæde mig til :kiss

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger bare toilettet, og hun har selv fundet ud af at hun kan kravle op via skamlen vi har på badeværelset til hende så hun kan nå håndvasken :) 

 

hun er slet ikke renlig, kan godt tisse på toilettet hvis vi lige fanger hende på det rette tidspunkt, men hun kan bruge meget tid på at lege hun er på toilet, tørre sig, skylde ud og så forfra igen. (2 år, 3 mdr) 

 

Hun ser vi bruger toilettet og hun er en lille kopimaskine der gør ALT hvad andre gør, så derfor er det oplagt for hende blot at bruge toilettet :) 

 

jeg ved de pottetræner på potten i dagplejen når de bliver skiftet, de små ser hvordan de store gør, men herhjemme er toilettet et hit :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en stor Baby Bjørn, et bræt til toilettet fra biltema, og et bræt til toilettet med "stige" 

 

silas gad ikke sidde på potte, og det der fungerede bedst var det sæde med "stige" men der gik ikke længe før han bare ville bruge toilettet helt uden hjælpemidler... jo en skammel.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vaeret glade for Babybjoern, baade stolen og den almindelige. Stolen er virkelig god til et lille barn og jeg var svaert glad for den udtagelige indsats! ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg. Vi bruger den billige fra ikea, den hvide og grønne er noget højere og det er svært at få barnet i en dybere stilling (synes jeg, men nu er mit barn også kun 10 måneder, og Astrid er jo lidt ældre). Vi bruger dog mest bare toilettet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde en tilfældig potte fra netto til en 10'er og et toiletsæde + skammel fra ikea og så fik han selv over at vælge imellem potten og toilettet. Som regel valgte han potten. Den er nu sat væk fordi den blev for lille og han alt for nemt tossede ved siden af selvom han sad stille og roligt. I skrivende stund er han uden blev for første gang! Ih jeg er spændt på hvordan det går! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Mistel said:

Vi havde en tilfældig potte fra netto til en 10'er og et toiletsæde + skammel fra ikea og så fik han selv over at vælge imellem potten og toilettet. Som regel valgte han potten. Den er nu sat væk fordi den blev for lille og han alt for nemt tossede ved siden af selvom han sad stille og roligt. I skrivende stund er han uden blev for første gang! Ih jeg er spændt på hvordan det går! :)

Spændende! Vi har ikke fået købt en potte endnu :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER