Mrs-Rina

Black Friday 2016

72 indlæg i dette emne

6 hours ago, Stephi-moren said:

Hvis der er nogle der spotter tilbud på opvaskemaskiner så må i rigtig gerne qoute mig i denne besked :kiss 

El salg har også nogle på tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, TroldeMor said:

Er der andre der har prøvet at handle på jollyroom.dk?? Jeg skal simpelthen lave så mange krumspring for at få lov at købe noget, så jeg er ved at opgive :gal 

 

Jeg er både blevet bedt om cpr, oprette kundelogin (obligatorisk), kortoplysninger, nem id, SMS-bekræftelseskode, oprette konto på et eller andet betalingsmedienoget der hedder skrill og jeg er stadig ikke rigtig tættere på at gennemføre mit køb :rolleyes Plejer det at være så omfattende???

Det lyder mærkeligt. Der må næsten være en fejl. 

 

Jeg har handlet der et par gange, og det har altid været simpelt og lige ud af landevejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, lollerberg said:

Det lyder mærkeligt. Der må næsten være en fejl. 

 

Jeg har handlet der et par gange, og det har altid været simpelt og lige ud af landevejen

 

Ok, ja det virker altså virkelig mærkelig! Endte dog med at få min bestilling igennem ved at vælge at betale via faktura...

 

tak for svar :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 22/11/2016 at 9:04 PM, Girl Next Door said:

Hvis nogen falder over et mega godt tilbud på en god juniorpude, vil i så ik sige til? 

 

Så svarer jeg lige igen :rolleyes Pixizoo har 40% på Quilts of Denmark :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt synes jeg pixizoo har nogle ret fine tilbud. Især, hvis man er interesseret i voksi eller ida ising.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 22/11/2016 at 9:04 PM, Girl Next Door said:

Hvis nogen falder over et mega godt tilbud på en god juniorpude, vil i så ik sige til? 

Jysk har 30-75% på hovedpuder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er nogen, der falder over en nedsat cam cam sengerand i farven sashiko blue, så må de meget gerne sige til :) 

 

Sorry for spam i øvrigt :blush 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, roselein said:

 

Så svarer jeg lige igen :rolleyes Pixizoo har 40% på Quilts of Denmark :) 

 

Til gengæld er der så hårdt presset på deres side, at man kommer i kø system med over en times forventet ventetid! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26 minutes ago, Barbamama said:

 

Til gengæld er der så hårdt presset på deres side, at man kommer i kø system med over en times forventet ventetid! :o

 

:o Da jeg gik derind for en halv time siden var der kun 5 min :o Det kan godt nok hurtigt udvikle sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må tjekke både pixizoo og jysk. Tak! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kidzroom.dk har på cam cam og alt andet, black22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bygreencotton.dk har -40% på alt, også i forvejen nedsatte varer :) skriv koden: BF2016DK

 

Jeg kom liiiiige til at købe lidt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney store har 20% på alt også nedsatte varer :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, roselein said:

Hvis der er nogen, der falder over en nedsat cam cam sengerand i farven sashiko blue, så må de meget gerne sige til :) 

 

Sorry for spam i øvrigt :blush 

 

Littleones.dk har tilbud på hele hjemmesiden, og de fører også Cam Cam. Jeg har lige hurtigt været derinde, og de har Sashiko Blue til 511,20 kr. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mrs-Rina said:

bygreencotton.dk har -40% på alt, også i forvejen nedsatte varer :) skriv koden: BF2016DK

 

Jeg kom liiiiige til at købe lidt :whistling

 

Du lokker mig i fordærv, kvinde :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Camils said:

 

Du lokker mig i fordærv, kvinde :lolhit 

 

Sorry :badgirl  Hvad har du købt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mrs-Rina said:
26 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Sorry :badgirl  Hvad har du købt?

 

 

To basisbodyer til vuggestuen og så to par bukser. Sådan nogle ting kan man altid bruge :D

Hvad købte du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Camils said:

 

 

To basisbodyer til vuggestuen og så to par bukser. Sådan nogle ting kan man altid bruge :D

Hvad købte du?

 

3 par bukser, 2 bodyer og en bluse ^_^ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dynehuset.dk har -20% på alt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 23/11/2016 at 0:14 PM, Stephi-moren said:

Hvis der er nogle der spotter tilbud på opvaskemaskiner så må i rigtig gerne qoute mig i denne besked :kiss 

 

WhiteAway har procenter på hele deres hjemmeside sagde nyhedsbrevet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en der har set rabat på en trunki et sted? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fået -40% på uld/silke tøj i Føtex :huh:yay  Det var vist en fejl, for de har ikke rabat på 808-serien, for det går åbenbart under "mærkevarer-er-der-ikke-rabat-på"-undskyldningen :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt Stelton Tangle Juledug med 20% - ikke vild rabat men nu er den købt ;)

 

Er jeg den eneste der synes at hele Black Friday bliver lidt skruet op :unsure Jeg mener det fleste steder (eller i hvert fald der hvor jeg har set) er rabatterne jo ikke ekseptionelt store men sådan 20-25-30% som de jo ofte er på tilbud. Det er egentlig min opfattelse at sådan er det i USA men der tager jeg måske fejl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, Tumlepigen said:

Jeg har købt Stelton Tangle Juledug med 20% - ikke vild rabat men nu er den købt ;)

 

Er jeg den eneste der synes at hele Black Friday bliver lidt skruet op :unsure Jeg mener det fleste steder (eller i hvert fald der hvor jeg har set) er rabatterne jo ikke ekseptionelt store men sådan 20-25-30% som de jo ofte er på tilbud. Det er egentlig min opfattelse at sådan er det i USA men der tager jeg måske fejl?

 

Jo det er lidt overskruet herhjemme. Jeg har set enkelte tilbud med 70% (toysRus), men ellers er det vildeste jeg har set vist 40% (bygreencotton og henrikorsnes.dk (smykker)).

 

I USA er det noget vildere! Men der er det vist mere "vi har kun 100stk af den her, men så får du også 70-80% rabat"-agtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og kigger på jollyroom.dk jeg syns godt nok de har nogle GODE tilbud der frister :) Mange ting under halv pris osv. Det ender nok med et par ting vi virkelig behøver og lidt sukken over nice-to-have fine sager.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER