Delemor84

Melder symptomerne sig? :)

11 indlæg i dette emne

Jeg er cirka i 9. uge nu, og MAND hvor har jeg det stramt - kvalme/halsbrand hele dagen igennem og træt, træt, træt.

Synes ikke det var så slemt med de første, men har sgu nok bare lykkeligt glemt det:whistling

Det er svært når kollegerne og børnene ikke ved noget endnu!! 

Hvordan har I andre det?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en del kvalme og bruger seaband bånd men det er mest om aftenen og natten at det er helt slemt.

 

Sidder netop hos lægen da jeg har en del smerter i højre side som gør mig utilpas.  Tænker selv cyste eller ligamentsmerter men det er mest i højre side.

 

Ellers er jeg bare træt med træt på og glæder mig til at få mere energi i 2 trimester 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey hey! 

Jeg er nyt medlem og har termin 17. juni. Det er min nr. 1, så jeg er spændt! 

Mht symptomer, så har jeg kunne mærke noget siden uge 5. 

Jeg har absurd meget kvalme og kaster op basicly hver dag. Derudover er jeg træt konstance. 

Så lige i øjeblikket må jeg indrømme, at jeg har liiiidt svært ved at nyde det. 

Meeen, eftersigende skulle man få det bedre i 2. trimester. So looking forward! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 hours ago, AnetteLorien said:

Hey hey! 

Jeg er nyt medlem og har termin 17. juni. Det er min nr. 1, så jeg er spændt! 

Mht symptomer, så har jeg kunne mærke noget siden uge 5. 

Jeg har absurd meget kvalme og kaster op basicly hver dag. Derudover er jeg træt konstance. 

Så lige i øjeblikket må jeg indrømme, at jeg har liiiidt svært ved at nyde det. 

Meeen, eftersigende skulle man få det bedre i 2. trimester. So looking forward! 

Velkommen til.

 

Øv med at du er så syg. Håber også det snart vender for dig.  Det er træls med opkast hver dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On Tuesday, November 22, 2016 at 7:58 PM, AnetteLorien said:

Hey hey! 

Jeg er nyt medlem og har termin 17. juni. Det er min nr. 1, så jeg er spændt! 

Mht symptomer, så har jeg kunne mærke noget siden uge 5. 

Jeg har absurd meget kvalme og kaster op basicly hver dag. Derudover er jeg træt konstance. 

Så lige i øjeblikket må jeg indrømme, at jeg har liiiidt svært ved at nyde det. 

Meeen, eftersigende skulle man få det bedre i 2. trimester. So looking forward! 

 

 

Velkommen til! Og tillykke med graviditeten:) Kvalme er virkelig noget fanden har skabt! Det var klart værst i min første graviditet.. det hjalp dog lidt med morgenkvalmen, da jeg fandt ud af at spise noget ristet brød SÅ SNART jeg vågnede.

Håber du får det bedre snart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On Friday, November 18, 2016 at 11:18 AM, Helle 81 said:

Jeg har en del kvalme og bruger seaband bånd men det er mest om aftenen og natten at det er helt slemt.

 

Sidder netop hos lægen da jeg har en del smerter i højre side som gør mig utilpas.  Tænker selv cyste eller ligamentsmerter men det er mest i højre side.

 

Ellers er jeg bare træt med træt på og glæder mig til at få mere energi i 2 trimester 

 

Hvad sagde lægen om smerterne? 

Er nysgerrig, for jeg har nemlig selv noget tilsvarende bare i venste side:/ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Delemor84 said:

 

Hvad sagde lægen om smerterne? 

Er nysgerrig, for jeg har nemlig selv noget tilsvarende bare i venste side:/ 

Lægen mente det var ligamentsmerter og fordi min mave er vokset så hurtigt på så kort tid at ligamenterne og livmoderen har svært ved at følge med.

 

Når jeg så lægger mig så siden så bliver det værre da det trækker i dem.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vist også ved at være tid til at jeg melder mig på banen i denne terminsgruppe :)

Jeg har termin d 4.6.17 og har lige været til nakkefoldsscanning i går, som gik rigtig fint.

Første trimester har været ret ok fysisk for mit vedkommende. Et par uger med en del kvalme, men ellers har jeg været nogenlunde forskånet. Har stadig en del ligamentsmerter/mens smerter og ømme bryster men ikke noget det ikke er til at holde ud.

Psykisk er det en helt anden sag. Dette er min 3. graviditet og der er stadig ikke kommet en dejlig baby ud af det. Sidste gang fik vi at vide til nakkefoldsscanning, at fosteret var gået til i starten af uge 10 uden at jeg overhovedet havde mærket noget til det. 

Så der har været en helt masse bekymringer ind til nu, men efter scanningen i går håber jeg, at vi kan begynde at slappe lidt af og glæde os :glad

Glæder mig meget til at følge jer andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

n Thursday, November 24, 2016 

 

Dejligt at høre at det ikke var noget alvorligt!!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Lolo said:

Så er det vist også ved at være tid til at jeg melder mig på banen i denne terminsgruppe :)

Jeg har termin d 4.6.17 og har lige været til nakkefoldsscanning i går, som gik rigtig fint.

Første trimester har været ret ok fysisk for mit vedkommende. Et par uger med en del kvalme, men ellers har jeg været nogenlunde forskånet. Har stadig en del ligamentsmerter/mens smerter og ømme bryster men ikke noget det ikke er til at holde ud.

Psykisk er det en helt anden sag. Dette er min 3. graviditet og der er stadig ikke kommet en dejlig baby ud af det. Sidste gang fik vi at vide til nakkefoldsscanning, at fosteret var gået til i starten af uge 10 uden at jeg overhovedet havde mærket noget til det. 

Så der har været en helt masse bekymringer ind til nu, men efter scanningen i går håber jeg, at vi kan begynde at slappe lidt af og glæde os :glad

Glæder mig meget til at følge jer andre :)

 

Velkommen til! 

Håber virkelig I får lov at få en sund rask baby denne gang:)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Delemor84 said:

 

Velkommen til! 

Håber virkelig I får lov at få en sund rask baby denne gang:)

 

 

Tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER