MorHanne

Jeg håber...

29 indlæg i dette emne

Hej tøser.

 

Jeg døjer med en underlighed i underlivet. Jeg har kvalme, murren i lænden, jeg er vildt sulten hele tiden, Jeg er træt og har det fuldstændigt ligesom jeg havde det da jeg ventede min søn. 

Da jeg ventede min søn havde jeg det vildt underligt ugerne inden jeg testede positiv. Ondt i maven. Og sådan har jeg igen nu.

Når jeg rører min mave er den anderledes at røre ved end den plejer.

 

Det sjove er, at selv om jeg spiser og er sulten hele tiden har jeg tabt mig, men har problemer med at knappe mine bukser uden det gør ondt...

 

Jeg må indrømme at jeg glæder mig til at skulle teste i næste uge...

 

Knus Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, MorHanne said:

Hej tøser.

 

Jeg døjer med en underlighed i underlivet. Jeg har kvalme, murren i lænden, jeg er vildt sulten hele tiden, Jeg er træt og har det fuldstændigt ligesom jeg havde det da jeg ventede min søn. 

Da jeg ventede min søn havde jeg det vildt underligt ugerne inden jeg testede positiv. Ondt i maven. Og sådan har jeg igen nu.

Når jeg rører min mave er den anderledes at røre ved end den plejer.

 

Det sjove er, at selv om jeg spiser og er sulten hele tiden har jeg tabt mig, men har problemer med at knappe mine bukser uden det gør ondt...

 

Jeg må indrømme at jeg glæder mig til at skulle teste i næste uge...

 

Knus Hanne

 

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at teste! Jeg ønsker dig lykke til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Engleraab said:

 

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at teste! Jeg ønsker dig lykke til :-)

Tak det gør jeg også. Jeg har bestilt nogle tests til tidlig graviditet. Nu må vi se når de kommer. Jeg kommer nok til at teste senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

held og lykke :) det bliver da spændende! :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Held og lykke 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, MorHanne said:

Tak det gør jeg også. Jeg har bestilt nogle tests til tidlig graviditet. Nu må vi se når de kommer. Jeg kommer nok til at teste senere.

 

Spændende! Jeg glæder mig til at høre mere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil I høre noget sjovt...

Jeg tog en test til morgen og den sagde negativ...

:chin:

 

Men...

 

Da jeg ventede min søn og testede efter forventet mens, var den stadig meget svag. Så er stadig forventningsfuld. :bd

Jeg er begyndt at kunne mærke min barm :hophopog havde lidt mens smerter i aftes. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende altså! Håber at du får to streger om et par dage :):glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, NSEllekilde said:

Spændende altså! Håber at du får to streger om et par dage :):glad

 

Jeg er så spændt, men overvejer også helt at vente med at teste til næste weekend. Eller næste mandag. Bare for at være mere sikker.

Specielt når jeg nu næsten ved hvor svag den er.  Men kommer nok til at teste alligevel i løbet af ugen. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 19/11/2016 at 11:36 AM, MorHanne said:

 

Jeg er så spændt, men overvejer også helt at vente med at teste til næste weekend. Eller næste mandag. Bare for at være mere sikker.

Specielt når jeg nu næsten ved hvor svag den er.  Men kommer nok til at teste alligevel i løbet af ugen. :whistling

 

Det må i hvert fald være super svært, at vente.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det også.

Men er også nødt til at være klar over at det jo kan være jeg får mens på fredag og det bare er min krop der spiller mig et puds.:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, MorHanne said:

Det er det også.

Men er også nødt til at være klar over at det jo kan være jeg får mens på fredag og det bare er min krop der spiller mig et puds.:blink

 

Ja, man er nødt til at bevare den sunde fornuft, selvom det virkelig kan være svært. Krydser fingre :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg takker for dine krydsede fingre og håber de virker.:whistling

Jeg må indrømme at det er svært at holde hovedet koldt. Især med de symptomer jeg har plus min mave er ved at ændre sig. Jeg kan ikke lukke mine bukser mere og så er det endnu sværere at holde hovedet koldt...:14:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Ville også have svært ved at vente hvis det var mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, M2680 said:

Spændende! Ville også have svært ved at vente hvis det var mig :)

 

Det har jeg også. Men grundet det var meget svagt da jeg fandt ud af jeg ventede min søn så tør jeg næsten ikke. Det var faktisk først flere timer efter testen at jeg rigtigt kunne se at den var positiv og så tog jeg den igen et par dage efter hvor den så var tydligere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, MorHanne said:

Jeg takker for dine krydsede fingre og håber de virker.:whistling

Jeg må indrømme at det er svært at holde hovedet koldt. Især med de symptomer jeg har plus min mave er ved at ændre sig. Jeg kan ikke lukke mine bukser mere og så er det endnu sværere at holde hovedet koldt...:14:

 

Jeg håber også, at der er en lille spire i din mave :-) Har du det på samme måde nu, som du havde da du ventede din søn?
Jeg håber godt nok hurtigt, at det bliver min tur. Når først man har besluttet sig, så skulle det helst have været igår man blev gravid.

Men jeg har først lige smidt mine p-piller i starten af måneden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det fuldstændig på samme måde. Bortset fra maven.

Jeg smed altså også først pillerne sidst i oktober. Men min ÆL var vidst nok skæv sidste gang. Min kommer tidligere end ellers. Sidste gang gik der 3 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, MorHanne said:

Jeg har det fuldstændig på samme måde. Bortset fra maven.

Jeg smed altså også først pillerne sidst i oktober. Men min ÆL var vidst nok skæv sidste gang. Min kommer tidligere end ellers. Sidste gang gik der 3 mdr.

 

Årh ha'. Jeg er virkelig spændt på dine vegne.
For mig er det bare så nyt alt det her.. Jeg har været på p-piller i MANGE år. Vi tester heller ikke ÆL på nuværende tidspunkt. Det vil vi først gøre, hvis der går "længe" før der er gevinst. Så ja, i princippet hvis jeg er heldig kunne der være bid hos mig på nuværende tidspunkt også. Jeg går og bilder mig en masse ind, desværre! Men jeg tænker nu mere, at det er fordi jeg er stoppet på mine p-piller, at jeg pludselig mærker en masse? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Engleraab said:

 

Årh ha'. Jeg er virkelig spændt på dine vegne.
For mig er det bare så nyt alt det her.. Jeg har været på p-piller i MANGE år. Vi tester heller ikke ÆL på nuværende tidspunkt. Det vil vi først gøre, hvis der går "længe" før der er gevinst. Så ja, i princippet hvis jeg er heldig kunne der være bid hos mig på nuværende tidspunkt også. Jeg går og bilder mig en masse ind, desværre! Men jeg tænker nu mere, at det er fordi jeg er stoppet på mine p-piller, at jeg pludselig mærker en masse? 

 

Jeg lover dig at jeg tænker de helt samme tanker. Jeg har trods alt været på piller i 8 år.

Vi har aldrig testet for ÆL. Jeg har bare altid kunnet mærke det. Også selv om jeg har været på piller. Jeg har altid kunnet mærke min krop. Jeg tror også det er derfor jeg kan mærke så meget nu.

Jeg døjer med knæproblemer i øjeblikket og mit nervesystem er på overarbejde. Så det kan også være derfor jeg kan mærke så meget.

 

Men hvis du kan mærke noget, så må du jo teste. Hellere end gang for meget end en gang for lidt.

Jeg hepper :bd:bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, MorHanne said:

Jeg lover dig at jeg tænker de helt samme tanker. Jeg har trods alt været på piller i 8 år.

Vi har aldrig testet for ÆL. Jeg har bare altid kunnet mærke det. Også selv om jeg har været på piller. Jeg har altid kunnet mærke min krop. Jeg tror også det er derfor jeg kan mærke så meget nu.

Jeg døjer med knæproblemer i øjeblikket og mit nervesystem er på overarbejde. Så det kan også være derfor jeg kan mærke så meget.

 

Men hvis du kan mærke noget, så må du jo teste. Hellere end gang for meget end en gang for lidt.

Jeg hepper :bd:bd

 

Jeg har minimum fået p-piller i 12 år og jeg har aldrig holdt pause fra dem. Jeg har desværre ikke været opmærksom på min krop, men det er nok også fordi jeg på daværende tidspunkt ikke har tænkt baby-tanker. 
Øv, med knæproblemerne. Det er ikke sjovt at døje med.. 

Jeg tester hvis min mens ikke dukker op som "forventet" - nu ved jeg ikke helt hvad jeg skal forvente, når det bliver min første mens efter p-pille stop. 

Igår blødte jeg dog pludseligt. Virkelig underligt.. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ind imellem er kroppen bare underlig. Min er i hvert fald:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, MorHanne said:

 

Det har jeg også. Men grundet det var meget svagt da jeg fandt ud af jeg ventede min søn så tør jeg næsten ikke. Det var faktisk først flere timer efter testen at jeg rigtigt kunne se at den var positiv og så tog jeg den igen et par dage efter hvor den så var tydligere...

Ja, så er det nok bedste at vente lidt, selvom det er svært...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg klar til at finde ud af om der er noget eller ej. Jeg havde så ømme bryster i går. Det var helt vildt. Fra kant til spids. Det har jeg altså ikke prøvet før. Sidste gang var jeg så heldig overhovedet ikke at have ømme bryster. Men av det strammer.

Jeg har svært ved at ligge på siden.

Maven gør ondt og er vildt oppustet.

 

Plus voldsom kvalme til morgen.

Redigeret af MorHanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER