Posted November 17, 2016 5 minutes ago, Stephi-moren said: Jamen det er jo fordelen! Du får jo simpelthen en talje foræret Haha! Du har ikke set den på Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 17, 2016 6 minutes ago, Fru.Mor said: Haha! Du har ikke set den på Jeg er sikker på at du bliver drøn lækker uanset Måske dit valg af overdel skal afhænge af hvad du vil med outfittet? Skal det skrige 'partyyyyy' eller skal det dresse lidt ned? Skal det varme godt, eller vil du bare ikke føle dig bar? Skal du fremhæve overkroppen, eller få opmærksomheden ned mod benene? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2016 9 hours ago, Stephi-moren said: Jeg er sikker på at du bliver drøn lækker uanset Måske dit valg af overdel skal afhænge af hvad du vil med outfittet? Skal det skrige 'partyyyyy' eller skal det dresse lidt ned? Skal det varme godt, eller vil du bare ikke føle dig bar? Skal du fremhæve overkroppen, eller få opmærksomheden ned mod benene? Det skal helst fjerne fokus fra min krop Ej, det skal være pænt. Det er jo en julefrokost Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2016 On 17/11/2016 at 8:03 PM, Susanne said: Jeg ville bruge en aabenstaaende Cardigan i lys graa. Jeg er Slet ikke til bolero. . . https://dk.benetton.com/shop/dk_en/women/knitwear/merino-wool-cardigan-182835.html Vildt fin! Og billigt for en cardigan i uld! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2016 11 hours ago, SaraLK said: Vildt fin! Og billigt for en cardigan i uld! Jeg har en lysegrå og en marineblå og jeg er så glad for dem! Wupti, et juleønske til dig Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2016 Jeg havde valgt noget a la denne http://www.blackswanfashion.dk/shop/product/idele-jacket og så en lang halskæde Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2016 Jeg ville helt klart også have valgt en sort blazer til den fine kjole Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2016 On 19/11/2016 at 7:47 AM, Susanne said: Jeg har en lysegrå og en marineblå og jeg er så glad for dem! Wupti, et juleønske til dig Den skal SÅ meget på ønskesedlen! Share this post Link to post Share on other sites