Martin

Barnets allerbedste legetøj gennem tiden

10 indlæg i dette emne

Hej Med jer

 

Ki og mig har talt lidt om hvad Leo's allerbedste legetøj igennem tiderne har været.

Hvis vi kun måtte vælge ét stykke legetøj, så vælger vi helt klart Leos Plast Scooter.

Legetøjs scooter.jpg
Han har været SÅ glad for den og haft den siden han var 1 år. Han kører stadig væk på den (han fylder 8 i Januar)
Den har fået mange pryl men holder stadigvæk :)

 

Er lidt nysgerrig på hvad andre børns allerbedste legetøj igennem tiderne har været?
Vis mig meget gerne jeres børn farvorit (du må kun vælge ét stykke legetøj) ;)

Glade hilsner

Martin
 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min ældste dreng er lige fyldt 2 år...Men han har også den scooter og den har hittet siden han fik den for et år siden.

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

iPad :rolleyes:lolhit 

 

Ej... Det er svært! Men det er ikke scooteren, for selvom V har været glad for sin, gik det alligevel hurtigt over igen (nok fordi vi indtil for nylig har boet i en lidt for lille lejlighed på 4. sal og været lidt for dovne til at gå ud i hverdagen :whistling )

 

For Vs vedkommende tror jeg faktisk, det er hans Peter Plys bamse. Den har i hvert fald været aktuel i længst tid: Han blev glad for den, da han var ca 1 år, og idag er den igen med i bilen (og nu er han 4). Den er blevet sovet med, kørt i dukkevogn, slåsset med og været den mest faste følgesvend ved overnatninger.

 

For Es vedkommende tror jeg, det har været puttekassen. Den kan hun i hvert fald bruge lang tid på at sidde og dimse med, og det har hun kunnet on/off i flere måneder.

 

Hvis det skal være EN ting i forhold til BEGGE unger, så tror jeg, det må være Wooferen fra B toys. Den har de begge elsket, og gør det stadig, og de kan spille og danse og grine sammen om den :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

 

Williams bedste legetøj er uden tvivl Muhlerne! De er simpelthen hans bedste venner. Han sover med dem hver nat og leger alle slags lege med dem. Muhlerne kører lastbil, flyverrumraket, får gyngeture, kører med i bilen og så driller de lillebror som i videoen :wub som jeg har delt før :badgirl men som er helt vildt fantastisk!

 

Nohrs bedste legetøj er William :biglove ej, det er et snydesvar det ved jeg. Men det absolut bedste i Nohrs verden er når William leger med ham!

 

Det næstbedste er bobles gyngen! den leger han på hver eneste dag. Fra i starten hvor han lå derpå i liften og sov, til da han som lille baby lå og gyngede frem og tilbage, til nu hvor han laver de vildeste kunstner der giver mig ondt i maven :P 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid er kun 1 år, men hver dag leges der med fisher Price stolen. Den der kan snakke, synge, tælle osv. Grim som pokker men hun ELSKER den :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For Carl Emil har det klart været hans nusseugle. Den sover han stadig med :biglove

 

For mathilde er det foreløbig også Fisher Price Musik stolen. Nøj den er et hit. Piv grim som GIrl Next door siger men ikke desto mindre et kæmpe hit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, den er svær. For begge børn har IKEAs Legekøkken været fantastisk og har holdt i mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans wheely bug, den suser han stadig rundt på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må være hans legetøjs støvsuger som min far gav ham først på måneden den har han dælme gang i hver dag :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to store har absolut også været mest glade for deres scootere som Leo. Dog med den lille krølle at de fik den store motorcykel-version da de blev lidt større, hvilket gør de stadig tonser rundt på dem ofte (4 og knap 6 år)

 

Taylors bedste legetøj er absolut hammerkuglebanen fra play2learn som har hittet fra han fik den til sin 1 års fødselsdag og stadig er noget af det han elsker at hive frem igen og igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER