Forunderligt

Ammeskaller?

7 indlæg i dette emne

Jeg kan altså ikke finde dem kan nogen hjælpe? Tror det var Blomst27 som kendte til dem? 

 

Jeg mener ikke de der muslingeskaller - det er simpelthen lidt for langhåret til mig (undskyld er ikke ude på at fornærme nogen men syns bare det lyder virkelig klamt - på den våde måde)

 

Jeg mener heller ikke ammebrikker, som kan bruges mens man ammer. Jeg plejer ikke at behøve sådan nogle.

 

Det er sådan nogle plastik fiduser der sørger for at brystvorten får frisk luft inde i bh'en så man ikke skal sidde og strutte med dem hele dagen, når man som jeg let får svamp og irritation på vorten og huden omkring. Hvor kan de købes (og hedder de ammeskaller?)?

 

:help 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så lige at de på ammenet kalder dem brystskjold - men søgning på det giver det meste af tiden ammebrikker :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige et andet indspark :kiss har du prøvet at smøre med kokosolie efter hver amning? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Barbamama said:

Jeg prøvede at google ventilerende ammebrik - er det sådan nogle her?

 

http://www.pixizoo.dk/philips-avent-isis-brystskaller-brystpleje

Tak - Det ser rigtigt ud! Jeg fandt også nogle fra coop Nubu eller sådan noget, men de ser ikke helt så smarte ud. Dem jeg har set var vist fra Meleda, men dem kan jeg ikke rigtig finde (det er jo smadder besværligt når man ikke kan enes om hvad ting hedder :rolleyes ) bum bum... 

1 hour ago, skruk said:

Lige et andet indspark :kiss har du prøvet at smøre med kokosolie efter hver amning? 

Nej nærmest alt muligt andet. Kokosolie var ikke moderne sidst jeg ammede :) Jeg ender som regel med en svampekur eller to men ville gerne have mulighed for at forebygge og lufttørre bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS så så man lige mig sidde og prøve at måle min brystvorte :lol de er normalt ikke så store men de er vist temmelig hormonelle og større end normalt nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER