Guest

Hos Lægen..

16 indlæg i dette emne

Så var jeg ved læge idag.. halleluja.. han havde travlt og var 45 min forsinket i sin plan og han var snottet.. stakkels man.. 

 

Min urin prøve var fin.. intet at se der..

fik ligeledes taget blodprøve da jeg har rehsus negativ blodtype.. så nu bliver det spændende at se hvad den lille trold har af blodtype.. 

 

fik en ny tid fordi han gerne ville se mig en dag hvor der ikke var så travlt og så kunne vi lytte til hjertet på den bette :) hvor fint..

 

ellers bad han mig om ikke at spise så meget som jeg gør for har taget aaaaalt for meget på... føler mig nu os som en strandet hval når jeg ligget i sengen haha..

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Aaadddd!!! Misunder dig slet slet ikke. Tog mit blodsukker på job i går. Havde godt nok lige spist. Men det var på 6. Så det var ok. 

Jeg har taget 7 kg. på nu. Det er satme svært at acceptere!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/11/2016 at 0:07 PM, januar2017 said:

Aaadddd!!! Misunder dig slet slet ikke. Tog mit blodsukker på job i går. Havde godt nok lige spist. Men det var på 6. Så det var ok. 

Jeg har taget 7 kg. på nu. Det er satme svært at acceptere!!!

 

Man kan vel ikke bare teste sit blodsukker og være sikker? For I så fald vil de jo blot gøre det ved lægen? :) 

 

men med din bmi og hvis der ikke ligger noget i familien så er risikoen jo så lille at de jo ikke tænker du skal ind - heldige dig! 

 

Jeg har overlevet endnu en gang, fået lidt i maven, får svar i eftermiddag og kværner pebbernødder på job nu ☺️

 

Men koncentrationen er helt væk, sådan noget sukkervand fucker med ens hjerne! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det kan man ikke. Men vi har ikke skyggen af diabetes i min familie og er ikke i risikozonen. Men tænkte at det er bedre at tjekke. Og hvis nu mit blodsukker havde ligget på 10 så ville det være rart at vide. 

 

Puha bliver man ikke sindssygt dårlig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, januar2017 said:

Nej det kan man ikke. Men vi har ikke skyggen af diabetes i min familie og er ikke i risikozonen. Men tænkte at det er bedre at tjekke. Og hvis nu mit blodsukker havde ligget på 10 så ville det være rart at vide. 

 

Puha bliver man ikke sindssygt dårlig ?

 

Hvis det ikke var fordi min farmor havde gammelmandssukkersyge (kan aldrig huske om det er type 1 eller 2) så havde jeg også klaret frisag, og tror heller ikke der er noget. (Håber 7-9-13) 

 

nåede at få kvalme, og havde brød med i bilen, det hjælper med det samme. 

Men kroppen er helt færdig nu, er træt, kan slet ikke samle mig om noget, og jeg har lang dag! Heldigvis er min barselsvikar startet så jeg er kommer lidt foran :) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på mandag, men aflyser. Vi tager til Fyn hos mine forældre i 1-2 uger nu her og så kan det jo være lige meget når vi kommer hjem. Tænker jeg vil få lægen til at måle mit langtidsblodsukker i uge 32. Der var intet med vores datter og skal kun fordi hun var stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg skal have det tjekket i morgen - gruer allerede for det :(

Prøvede det ikke første gang, så er lidt spændt på hvor slemt det er.

Tænker ikke at der er noget, vores søn var bestemt ikke stor da han blev født, og jeg er ikke overvægtig eller er arveligt disponeret for det, så det vil overraske mig meget hvis der skulle være noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Micka hvad er indikationen så for at få den lavet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare den simple grund at alle gravide bliver tjekket i Frankrig:blink

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh for pokker. Tror jeg egentlig du har sagt før. Kan du ikke vælge den fra??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge har bare skrevet den på en ordinering, sammen med diverse andre blodprøver, så tror ikke jeg kan ændre på det nu. Det skal bare overstås i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Micka said:

Min læge har bare skrevet den på en ordinering, sammen med diverse andre blodprøver, så tror ikke jeg kan ændre på det nu. Det skal bare overstås i morgen.

 

Hvis du når at se denne besked så husk noget læsestof eller andet du kan koncentrer dig om, det hjælper på ventetiden og den evt kvalme. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20 hours ago, Micka said:

Min læge har bare skrevet den på en ordinering, sammen med diverse andre blodprøver, så tror ikke jeg kan ændre på det nu. Det skal bare overstås i morgen.

Hvordan gik det? 

 

Svarene for min kom i dag, og alt er normalt :) så det er bare dejligt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Kia... said:

Hvordan gik det? 

 

Svarene for min kom i dag, og alt er normalt :) så det er bare dejligt 

 

Dejligt med godt svar :super

Jeg kunne ikke få svar i dag, da hele deres system var nede. Så damen sad pænt og skrev mit navn på blanke mærkater for at sætte dem på prøverne.

Jeg skal derop igen i morgen og se om jeg kan få svaret og få lov til at betale :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER