Aja

Ajas uplanlagte renovering

34 indlæg i dette emne

:kram

 

Man kommer langt med en microovn, en miniovn og en kogeplade :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kort opdatering - det bliver SÅ godt :yay 

Vi har fået støbt gule og sat den nye væg op mellem bryggers og værelse. Og det bliver sååå fantastisk med større bryggers! Det er selvfølgelig svært at vise på billeder, men I får dem alligevel :P 

Vi skal så selv have sat resten af væggen op, altså mellem værelse og spisestue. 

 

Køkkenet er stadig uafklaret. Vi ved endnu ikke hvor slemt det står til og hvor meget forsikringen vil betale. Vi er kommet frem til at vi helt sikkert får lavet gulvet, så vi får nye rør og fliser magen til bryggerset. Vi havde overvejet at vælte en væg og få et køkken-alrum, men det har vi vist droppet igen. Så er det bare spørgsmålet om vi skal sætte det gamle køkken (som jo er helt fint) op igen eller et nyt. Jeg hælder mest til det sidste, så vi kan få ens i bryggers og køkken. 

 

Men hold nu op, hvor jeg glæder mig :yay 

 

Det nye bryggers (og spisestue). Man kan se vi lige får knap 1 meter mere i bryggerset! Og væggen til værelset skal selvfølgelig forsætte ud fra bryggerset så det adskiller spisestue og værelse :) 

rsz_nyt_bryggers.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay 

Glæder mig helt vildt til at se bryggerset også, men de havde lukket døren og vi kan ikke gå på det endnu. Men yay :)  

 

rsz_1rsz_20170127_152748.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot gulv! Det bliver da så fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne weekend er vi kommet i gang med at bygge den sidste væg op. Vi har nået en del, men hold da op hvor er der også bare mange småting der skal laves med sådan en væg. Så det kommer til at tage lidt tid. Især fordi vi jo kun har tid i weekenden.  Men vi har også fået dag lidt plader på efter jeg tog billeder :)Køkkenet er blevet sat op igen, men vi vil jo have nye hvidevarer og et ekstra skab, så det mangler selvfølgelig. Svigerfar har gået og lavet el i weekenden, sat ekstra stikkontakter op, fyldt nogle huller, spartlet lidt osv. Så det kommer da lige så stille. 

 

Tømrerne er bestilt til d. 27 til at lægge trægulv på :yay men der bliver rigeligt at se til indtil da. Vi skal også have købt bryggers :) 

Jeg tænker mest på ting som at få noget nyt tapet op, måske male nogle af vores gamle møbler osv, så man virkelig kan se det ser nyt og fint ud og ikke bare ligner det samme med nyt gulv :rolleyes men der er vi jo slet slet ikke endnu, så jeg glæder mig til vi kommer til de ting, hvor jeg kan være mere med :D 

rsz_1rsz_20170205_140330.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow et projekt, hvordan skrider det frem? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har godt nok udviklet sig til noget af et projekt! Det går godt - vi regner med at flytte tilbage i huset i morgen :yay vi mangler stadig en del detaljer, men det må komme hen ad vejen. 

 

Vores gulv er færdigt, væggene i bryggerset er helt færdige, der er sat fodlister og dør op igen (det er dog lavet rigtig dårligt, så vi skal selv lave det lidt om :gal) og vi har fået leveret vores nye bryggers, ekstra køkkenskabe og hvidevarer fra ikea. Så i dag skal vi have sat noget fint tapet op på en enkelt væg, ordnet de der fodlister, sat hvidevarer op, i gang med at samle nogle af de mange skabe og gøre rent. Så vi flytter hjem i morgen eftermiddag :) senere vil jeg også have malet et par gamle møbler de passer bedre til det nye, men så er vi også ved at være der. 

 

Skal nok lægge lidt billeder op når det er helt færdigt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! :glad Det har vist også holdt hårdt.

Irriterende at der så skal være noget, der ikke er lavet godt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER