babyboy

graviditetssukkersyge og igangsættelse?

6 indlæg i dette emne

Hejsa piger .. Nogle der har haft graviditetssukkersyge og sat i gang før termin? I speaker hvornår? Må ik gå over tid, men ved endnu ik hvornår jeg ska sættes i gang, hvis han ik selv er kommet ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej jeg havde graviditetssukkersyge

og blev sat igang 3 uger før men normalt er det 14 dage før. Fik dem bare overtalt da vi skulle have 3 børn på weekend den uge hvor det passede med 14 dage før

han er født fredag og vi kom hjem tirsdag,da hans blodsukker ikke ville arte sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg vil først blive sat i gang på terminsdagen, fordi jeg er førstegangsfødende .. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg havde graviditetssukkersyge fik jeg at vide at man kun sætter i gang pga. størrelsen. Dvs. hvis barnet bliver stort bliver man sat i gang tidligere (især hvis man før har haft problemer med at føde et stort barn) men så længe barnet skønnes at være normal størrelse bliver man ikke sat i gang før tid.

...men det kan selvfølgelig have ændret sig siden 2008.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38+2 Barnet var ikke for stort, men jeg havde voldsomt mange smerter (bækkensmerter) og fik lov....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved første gang? Har haft bækkensmerter i lang tid nu, fordi Det hele gir sig, og kan virkelig snart ik holde det ud mere ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER