Mistel

Anbefal en restaurant på Frederiksberg?

8 indlæg i dette emne

Hvad er jeres yndlings restaurant på Frederiksberg? Min søde mand har inviteret mig ind og se Eddie Izzard 19/11 og jeg har så til gengæld inviteret ham på restaurant. Men er ubeslutsom, så hører gerne et godt råd :) det kan være hvad som helst og gerne i nærheden af Falconer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sokkelund . Gåafstand til Falconer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er I til? Altså, skal det være en god restaurant eller bare en cafe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, det kan være det hele. Sushi, italiensk, thai. Det behøver måskeeee ikke være Michelin-style rent prismæssigt, du ved, men det behøver heller ikke være det billigste af det billigste. Måske mere restaurant end café. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fabio er ret fantastisk og sådan en lidt pænere restaurant.

Der er også en Italiensk skråt overfor Falkoner, men jeg kan ikke huske, hvad den hedder :chin:

Cortigiano på Smallegade eller Sale e Pepe er også gode bud. De er alle i rimelig (gå)afstand til Falkoner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Fru.Mor said:

Fabio er ret fantastisk og sådan en lidt pænere restaurant.

Der er også en Italiensk skråt overfor Falkoner, men jeg kan ikke huske, hvad den hedder :chin:

Cortigiano på Smallegade eller Sale e Pepe er også gode bud. De er alle i rimelig (gå)afstand til Falkoner :)

 

:ditto til Fabio :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for de gode forslag! :)

Jeg endte med at få lyst til italiensk. Fabio blev det ikke. De tager - åbenbart - kun kontanter eller check :blink det kunne jeg ikke lige arbejde med. Så nu er der bestilt bord på Sale e pepe. Yay, glæder mig! :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36 minutes ago, Mistel said:

1000 tak for de gode forslag! :)

Jeg endte med at få lyst til italiensk. Fabio blev det ikke. De tager - åbenbart - kun kontanter eller check :blink det kunne jeg ikke lige arbejde med. Så nu er der bestilt bord på Sale e pepe. Yay, glæder mig! :sandie

Nåe ja, det havde jeg lige glemt! Det er så skørt :rolleyes

Men sale e pepe er også fantastisk :) God fornøjelse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER