Forunderligt

Efterlysning - babysæt fra HM

37 indlæg i dette emne

Ok sidste sidste forsøg, flere søde BK ladies har allerede kigget forgæves rundt omkring i butikker for mig, og HM kundeservice har kun svaret med autoreply på min henvendelse så jeg er ved at opgive håbet, men det her sæt ville jeg bare så gerne ha til lille femmer - det er udsolgt på hjemmesiden, men kunne måske findes i en fysisk butik et sted, hvis nogen af jer ser det vil I så være søde at sende mig en PM (Eller skriv hvis I vil kigge efter det, så kan jeg PM mit mobilnr). Jeg betaler selvfølgelig +porto og en god portion taknemmelighed :) 

 

http://www.hm.com/dk/product/11192?article=11192-F i str 56

 

Nijntje (eller Miffy) er jo en hollandsk figur og Lilly havde også Nijntje ting som nyfødt så vi syns bare det ville være perfekt, og med alt det brugte tøj femmer får ville det betyde meget for mig at vi har valgt bare et enkelt sæt til hende selv. Hvis det da ku skaffes :rolleyes 


På forhånd tak!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du tjekket den hollandske hm side? Jeg fandt en kjole i Sverige, som var udsolgt i Danmark. Måske de har det på den svenske og så kan en af de svenske bk mærke bestille det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne kigge i Viborg på Fredag. Hvilken størrelse?

 

Edit: så der stod 56

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

11 minutes ago, Maj 2014 said:

Har du tjekket den hollandske hm side? Jeg fandt en kjole i Sverige, som var udsolgt i Danmark. Måske de har det på den svenske og så kan en af de svenske bk mærke bestille det?

Du er jo genial! Svigermor vil alligevel sende en julepakke og jeg kan se sættet på den hollandske hjemmeside. Hvorfor tænkte jeg ikke selv på det :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Mor-i-Bayern said:

Den er i Tyskland http://tablet.hm.com/de/product/11192?article=11192-F&variant=056

 

Jeg vil gerne bestille den og sende den herfra, men det bliver jo så noget dyrere?

 

 

Tak for tilbuddet - nu prøver jeg lige den hollandske side og håber vi kan nå at få den inden den er udsolgt der, der står der er få tilbage i størrelsen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, louisevibe said:

Jeg vil gerne kigge i Viborg på Fredag. Hvilken størrelse?

 

Edit: så der stod 56

Tak søde - nu har jeg lige sat R på sagen og han vil høre om Oma vil sende det med fra Holland hvis vi bestiller det der, så måske er det løsningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Saga74 said:

Du er jo genial! Svigermor vil alligevel sende en julepakke og jeg kan se sættet på den hollandske hjemmeside. Hvorfor tænkte jeg ikke selv på det :rolleyes 

Jeg håber det lykkes :kiss 

jeg tænkte kun på det, fordi jeg selv helt desperat ville have den kjole!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kigger gerne i Herlev indenfor H&M der er her hvis ikke du finder den på den hollandske side ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

50 minutes ago, Little Miss said:

Kigger gerne i Herlev indenfor H&M der er her hvis ikke du finder den på den hollandske side ❤️

Tak søde, håber svigermor kan skaffe det i Holland og sende op til jul :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS hader at min kære mand tror det kan vente til i morgen :D det passer ikke hormonella her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne kigge i min hogm hvis din svigermor ik kan bestille den i Holland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger gerne i Nakskov, hvis du ikke får fat i den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kikker gerne i Aabenraa hvis ikke i kan få i Holland. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ellers kan du prøve den norske side og bestille hjem til mig. Jeg sender gerne til Danmark til dig. Ellers får vi besøg to gange inden jul så kan de tage det med til Danmark til dig :)

 

:):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, ccc said:

Jeg vil også gerne kigge i min hogm hvis din svigermor ik kan bestille den i Holland.

 

14 hours ago, Barylak said:

Jeg kigger gerne i Nakskov, hvis du ikke får fat i den :)

 

12 hours ago, Annette S said:

Jeg kikker gerne i Aabenraa hvis ikke i kan få i Holland. 

 

7 hours ago, FruAnd15 said:

ellers kan du prøve den norske side og bestille hjem til mig. Jeg sender gerne til Danmark til dig. Ellers får vi besøg to gange inden jul så kan de tage det med til Danmark til dig :)

 

:):)

Hvor er det virkelig sødt af jer at tilbyde! Tak skal I have :) Allesammen!

 

Ser dog ud til vi har fundet løsningen :glad 

 

Vi har simpelthen fået bestilt fra den hollandske HM side, R har stadig hollandsk kreditkort så det gik nemt igennem, med levering til svigermors adresse, så hun kan sende det her op sammen med julepakkerne i næste md. Så med mindre de pludselig ikke kan levere varen er den altså sikret og sku gerne snart være på vej via en lille omvej. :yay 

 

Tak ladies, alligevel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tråde som denne viser så fint hvorfor jeg er glad for BK :bk:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg bare elsker det her sted!! :loveshower:loveshower:loveshower 

 

:lovebk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også at her er så mange skønne damer og hjælp at få :glad 

 

HM kundeservice har i øvrigt endelig besvaret og skrevet at de gerne vil hjælpe med at finde en butik der har varen på lager hvis jeg ringer til deres kontor med en varekode - så der var altså hjælp at få, det tog af en eller anden grund bare 3 dage før de fik svaret  - syns på ingen måde deres service niveau kan måle sig med BK :D 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske nogle af alle os ledige kan få arbejde i et par kundeservicer :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub Så dejligt du fandt sættet!  Glæder mig så meget på dine bebs vegne nu og glæder mig til at se hende i det :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

3 minutes ago, Mrs-Rina said:

Haha du er sød. Jeg har faktisk købt natdragterne og et par sokker der matcher :whistling Lilly har en nijntje bamse som baby godt må låne. 

 

Babysættet som var udsolgt er nu købt og leveret til svigermor, så nu venter vi faktisk bare på julepakken :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 minutes ago, Saga74 said:

Haha du er sød. Jeg har faktisk købt natdragterne og et par sokker der matcher :whistling Lilly har en nijntje bamse som baby godt må låne. 

 

Babysættet som var udsolgt er nu købt og leveret til svigermor, så nu venter vi faktisk bare på julepakken :7himmel

 

Hun bliver skisme cute, hende femmer :kuller og fedt at du kunne få sættet gennem svigermor :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_2249.JPG

Her er min lille model :wub

 

Det er jo stadig lidt stort i str 56 på min lillebitte baby :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER