Alina89

Brug for råd

40 indlæg i dette emne

3 hours ago, Alina89 said:

Det gjorde det :yay vi har jo rent faktisk fået lidt søvn i nat ^_^

Den var ikke fantastisk, men en verden til forskel fra sidste nat :) 

 

Aahr, det var godt! :) 

 

Kloe paa, det skal nok blive godt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, stakkels, lille J :( Godt, det blev opdaget! Og hvor fedt med en lidt bedre nat :yay

Jeg håber for jer, at det bare en engangsforestilling med øre-bøvl :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Camillat said:

 

Aahr, det var godt! :) 

 

Kloe paa, det skal nok blive godt :) 

Ja, det var tiltrængt. Jeg var godt nok vågen med ham 4-5 gange - det er jo stadig ikke sådsn rigtig godt, men bedre er også godt nok lige nu :) 

8 hours ago, Fru.Mor said:

Årh, stakkels, lille J :( Godt, det blev opdaget! Og hvor fedt med en lidt bedre nat :yay

Jeg håber for jer, at det bare en engangsforestilling med øre-bøvl :kram2

Ja, rigtig godt jeg fik skrevet herinde og fik bestilt den tid :yay 

jeg er mega-spændt på tjekket imorgen. Det er jo ikke optimalt at han skal sove på Panodil og øredråber og div foranstaltninger og stadig vågne ked op indimellem, det er bare meget bedre end de der nærmest timelange skrigeture han havde natten til mandag :( 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med ham :kram2 

 

Vil bare pippe om at Silke Elia (4 år) stadig har en drikkedunk stående ved sengen. Nogle nætter drikker hun stadig rigtig meget, og det selvom intet er galt. Bare hvis han bliver ved med at have brug for vand :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, louisevibe said:

God bedring med ham :kram2 

 

Vil bare pippe om at Silke Elia (4 år) stadig har en drikkedunk stående ved sengen. Nogle nætter drikker hun stadig rigtig meget, og det selvom intet er galt. Bare hvis han bliver ved med at have brug for vand :) 

 

Tak :kram2 

 

Det er heller ikke sutteflasken og vandet som sådan, det er mere den måde han skreg efter den på der bekymrede mig. Men der giver jo mega meget mening, når han ved hvad det gjorde ved hans smerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Alina89 said:

 

Tak :kram2 

 

Det er heller ikke sutteflasken og vandet som sådan, det er mere den måde han skreg efter den på der bekymrede mig. Men der giver jo mega meget mening, når han ved hvad det gjorde ved hans smerter :(

 

Bestemt. Jeg udtrykte mig nok ikke klart. Men Silke Elia vågner også helt utrøsteligt og ofte er det fordi hun er tørstig (men formår ikke at sige det i hendes 'drømmetilstand'). Hun har dræn, så alt skulle være okay. Der kan også gå dage/uger imellem. Det er bare hvis det fortsætter når han bliver rask :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, god bedring med ham :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, louisevibe said:

 

Bestemt. Jeg udtrykte mig nok ikke klart. Men Silke Elia vågner også helt utrøsteligt og ofte er det fordi hun er tørstig (men formår ikke at sige det i hendes 'drømmetilstand'). Hun har dræn, så alt skulle være okay. Der kan også gå dage/uger imellem. Det er bare hvis det fortsætter når han bliver rask :) 

Jo jeg syntes det gav fin mening ^_^ Og bestemt godt at have i baghovedet syntes jeg!

putning er gået lidt bedre idag og igår ifht mængden af vand og gråd; han har jo så også fået Panodil og væsentlig højere hovedgærde :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Mrs-Rina said:

Åhh, god bedring med ham :kram2 

 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, Alina89 said:

Jo jeg syntes det gav fin mening ^_^ Og bestemt godt at have i baghovedet syntes jeg!

putning er gået lidt bedre idag og igår ifht mængden af vand og gråd; han har jo så også fået Panodil og væsentlig højere hovedgærde :chin:

 

Jeg ville ikke vaere bekymret for at det lige tager nogle dage at stabilisere saadan en krads omgang oerepine. 

 

Det synes jeg er helt fint og jeg ville ogsaa lade ham have et haevet hovedlejre i laaaang tid. Noah har faktisk et sammenfoldet, tyndt, taeppe under sit hovedleje og det tager jeg ikke saadan lige vaek, for han snotter lidt i perioder og det saetter sig som hoste ellers. Det er rent faktisk ogsaa terapeutisk behandling af diverse at sove saadan :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ørelægen kiggede ind i et væsentligt pænere øre idag, med en helt "afslappet" trommehinde, dvs ingen væske derinde og altså fri for dræn imorgen :) vi skal til tjek om 6 uger igen, for en go ordens skyld. 

 

Han er så lige puttet med 39 i feber dog. Ingen ved rigtig hvorfor.. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, øret har det bedre! :yay

Måske skal der alligevel penicillin til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Fru.Mor said:

Dejligt, øret har det bedre! :yay

Måske skal der alligevel penicillin til?

 

Jeg var tænkt tanken.. nu ser vi lige hvad natten bringer. Han var i et ganske forrygende humør hvertfald.

Han er ganske rød i sin undermund og dp fortalte han havde haft 2 ret seriøse lortebleer idag. Så er der mon hjørnetænder under opsejling også? Min lille J har aldrig været kendt for at spilde tiden jo :rolleyes og han får bare høj feber hurtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 hours ago, Camillat said:

 

Jeg ville ikke vaere bekymret for at det lige tager nogle dage at stabilisere saadan en krads omgang oerepine. 

 

Det synes jeg er helt fint og jeg ville ogsaa lade ham have et haevet hovedlejre i laaaang tid. Noah har faktisk et sammenfoldet, tyndt, taeppe under sit hovedleje og det tager jeg ikke saadan lige vaek, for han snotter lidt i perioder og det saetter sig som hoste ellers. Det er rent faktisk ogsaa terapeutisk behandling af diverse at sove saadan :) 

Ja, man kender jo fra sig selv hvordan der er at komme tilbage på toppen ovenpå en infektion, som hans krop så ikke helt er færdig med endnu :unsure 

 

tak for info om hovedgærdet! Det er

ganske brugbar viden. Hvad går ind under diverse? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Alina89 said:

Ja, man kender jo fra sig selv hvordan der er at komme tilbage på toppen ovenpå en infektion, som hans krop så ikke helt er færdig med endnu :unsure 

 

tak for info om hovedgærdet! Det er

ganske brugbar viden. Hvad går ind under diverse? :) 

 

Jamen, en hel del, faktisk :) 

http://www.hawaiireporter.com/heads-up-the-way-you-are-sleeping-may-be-killing-you

 

Laes laengere nede, det er lidt langt at komme igennem fra start...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER