Mistel

Gummistøvler nu?

12 indlæg i dette emne

Vitus på 3 er helt definitivt vokset ud af sine gummistøvler. Jeg er i tvivl om, jeg skal købe nye ny eller vente til foråret.

Vi har købt vinterstøvler til ham - lige på den store side, men ikke meget, og med forventning om, at der går lidt endnu før han skal bruge dem. Det er ikke helt koldt nok til rigtige vinterstøvler endnu, tror jeg.

Så - hvad tænker I? Skal jeg købe gummistøvler nu? Med/uden for? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville købe med for (termostøvler ) til de våde og mudrede dage i børnehaven. Jeg synes klart det er at foretrække. Læder støvler bliver hurtigt klamme inden i hvis de dækkes af mudder næsten uanset hvor godt de er smurt og ditto med goetex.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline bruger sine termostøvler i børnehaven eller sine vinterstøvler. Synes det er for koldt med almindelige gummistøvler.  Synes det ser ud som om at det er det stort set alle børn i børnehaven  bruger for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gemt gummistøvlerne væk og fundet vintergummistøvler og vinterstøvler frem i den her uge. Med frostgrader i dagtimerne i den kommende uge, synes jeg, det er tid til vinterstøvler og vintergummistøvler/termostøvler. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William har fået et par tykke uldstrømper i gummistøvlerne :) og så har han selvfølgelig et par vinterstøvler :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde besluttet at afvente på gummistøvlefronten - og har netop bestilt forede gummistøvler. I sidste uge havde han druknet sine vinterstøvler så meget, at de var flere dage om at tørre :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Stephi-moren said:

William har fået et par tykke uldstrømper i gummistøvlerne :) og så har han selvfølgelig et par vinterstøvler :) 

 

:ditto 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe termostøvler i stedet for 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer stadig at købe termostøvler til begge mine. Til de der våde dage hvor vinterstøvlerne netop drukner. Så det vil(le) jeg gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ogsaa koebe vintergummistoevler.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har naturligvis som altid ret, piger. Jeg har bestilt et par med uldfor fra reima. 

Jeg havde nok bare håbet jeg kunne slippe ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet svaert fan af Bundgaards to varianter af gummistoevler, saa jeg koeber forud af de almindelige, naar de har udsalg i kundeklubben. Og hapser gerne et par med for, hvis jeg kan regne str. ud ogsaa. Og sko. Ogsaa forud. 

 

Det er saa dyrt med godt fodtoej, saa jeg forstaar... ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER