Camillat

Hurtig hjaelp til str paa vinterstoevler!

11 indlæg i dette emne

Jeg skal have koebt Noahs RAP vinterstoevler idag og faar dem sendt hjem til min soester, hvor vi skal bo, naar vi lander den 15. dec. 

 

Jeg har maalt hans foedder til 16,5 cm. Str 27 er 17,9 cm og str 28 er 18,6. Hvilken str er mon bedst?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har lige fundet de nye gummistoevler fra Bundgaard frem, som er 17 cm. Saa hvis vintertoevlerne er 17,9... 

 

De skal bare sidde fra dag 1, vi lander i DK, for det er jo hundekoldt(her blaeser der en varm vind fra Afrika...). Han er en frossenpind ligesom jeg selv og skal nok have ekstra sok eller saal i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Growingfeets maal siger 17,6 vs. 18,3. Det er skisme traels, at de ikke stemmer overens! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andres mening? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naa, min mor siger str 28, saa nu bestiller jeg 28. Ciaoooo :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også sige 28, især hvis der skal være plads til en god sok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, mille1981 said:

Jeg ville også sige 28, især hvis der skal være plads til en god sok. 

 

Tak, Mille! Det er rat med second opninions. Jeg har koebt str 28 og jeg haaber ikke, han sejler i dem. Men der er jo lidt polstring i dem og saa koeber jeg en saal, hvis det er galt. Han voksede faktisk ud af sine vinterstoevler sidste aar, selvom foden ikke voksede ret meget, saa allerede sidste aar, taenker jeg at have kunnet koebe et nummer stoerre. Note to self, naar udsalget melder sig ;) 

 

Der staar vinterstoevler og flyverdragt paa listen, samt oevrigt overtoej. Han kan forresten PASSE den Reima flyverdragt i str 98, som jeg ellers har sat til salg. Den kunne maaske vaere lidt laengere i kroppen, men det er maaske 1/3-1/2 nummer og ikke mere. Arme og ben er helt tilpas. Det er saa dejligt, saa kan jeg koebe en laekker Molo med space print paa udsalg, nu han er lidt fikseret paa space og riddere, helt generelt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia' fod måler 16 cm og hun har en str. 27. Jeg havde også valgt 28 til Noah. Håber de passer ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt 28 til William hvis fødder måler 17 rent. Det er så svært! Men jeg synes ikke de fødder vokser SÅ hurtigt mere og jeg vil ikke have han karter rundt.

 

Jeg havde nok købt 27 til Noah, men jeg tror bestemt 28 går også :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, louisevibe said:

Silke Elia' fod måler 16 cm og hun har en str. 27. Jeg havde også valgt 28 til Noah. Håber de passer ham :kiss

 

Tak, darling! Jeg haaber det virkelig ogsaa, der er jo ikke rigtig tid til at bytte dem! Men altsaa, jeg spaar, at han er i faerd med at gro de foedder lidt mere, for det har virkelig staaet ret stille i lang tid, synes jeg. Og saa kan vi jo ligge en saal i. 

 

2 hours ago, Stephi-moren said:

Jeg har købt 28 til William hvis fødder måler 17 rent. Det er så svært! Men jeg synes ikke de fødder vokser SÅ hurtigt mere og jeg vil ikke have han karter rundt.

 

Jeg havde nok købt 27 til Noah, men jeg tror bestemt 28 går også :) 

 

Jeg er jo af samme holdning, at fodtoej skal sidde til. Jeg plejer gerne at koebe med lidt mindre voksetillaeg end de der 1,5 cm, men godt nok mest haandholdt regel ved gummistoevler og sandaler. 

 

Ingen tvivl om, at 27 er totalt fin stoerrelse lige nu og her. Bare lige at hans foedder "nok" stadig vokser lige nu og her. Det ER jo ikke til at sige, men jeg synes det er traels at koebe noget, som passer til jul og saa har vi maaske ikke engang haft dem i brug hernede pga afrikansk foen-vind, der goer, at vi ikke engang har brug for serioese jakker endnu... 

 

Da min mor saa sagde 28 og jeg samtidig kiggede paa milkywalks maal og anbefalinger, saa er det kun 1,9 cm tillaeg(de skriver 1,4-1,8) - og det er vinterstoevler, som giver kolde foedder, hvis de er det mindste smaa i det. Det skal nok passe, for det skal det... :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER