Pippi

To piger - hvad er chancen for en dreng næste gang?

6 indlæg i dette emne

Hejsa

Vi har allerede to helt fantastisk skønne piger, men min kæreste drømmer om at få en dreng. Jeg tror, at der er størst sandsynlighed for endnu en skøn pige tredje gang.

Men er det rigtigt? Eller er der stadig 51/49 chance for dreng eller pige? Det skal lige siges, at vi elsker et barn uanset køn og bare håber på et sundt og raskt barn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mener også at have læst at hvis man først har 2 af samme køn, så er der større sandsynlighed for at nr.3 bliver det samme køn.

 

men altså chancen for det andet køn er der jo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tante havde to piger og skulle have barn nr. 3.. det blev så tvillinger! Dreng og pige! Så sprængtes statistikkerne er lige :'D

pas på hvad man ønsker sig ;P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chancen for samme køn igen er noget højere hvis det er drenge, så i skulle have okay chance for en dreng. Hvis i har lavet pigerne på samme måde, skal i måske prøve en anden taktik :P altså jeg venter pige nr 2 ud af 2 og de er begge to lavet ved, at vi havde sex 1-2 gange dagligt i den uge jeg havde æl, så næste gang prøver vi med mindre mere præcis sex, fordi det kunne være sjovt, at have en dreng også. Den her gang ønskede jeg mig en pige mere og 3 piger ville også være fantastisk, men altså en dreng er også velkommen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 drenge på 8 og 10, og 3. gang fik vi en pige.. Og jeg tror ikke vi har gjort noget anderledes ;)

nu ved vi ikke hvad der venter os.. Termin om 3 dage så vi glæder os til at se hvad det er denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER