Barbamama

BBM og Lissis tøjkrise :-D

137 indlæg i dette emne

Jeg er stadig mest til kjolen uden cardigan. Jeg synes cardiganen 'æder' kjolen. Måske fordi den er ret lang (altså cardiganen) :chin: 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes også det er rigtig fint :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er da så fin :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :biglove

 

Måske kan jeg godt følge dig lidt, Anja og måske ikke :D Men billede eller ej, så tænker jeg at cardiganen er fin til "brug" så jeg tror, jeg beholder den uanset.

 

Men vi er enige om at det er bedst i str 12 mdr (nye billeder), right?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kan man have sorte strømpebukser på til, eller skal de være grå? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjole uden cardigan (jeg ville tage body under som en anden også skrev). 

 

Sorte strømpebukser vil være fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun fin :wub Jeg ville nok vælge grå strømpebukser, men mon ikke sorte kan gå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay har bestilt grå strømpebukser, så må jeg lige bedømme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den nye størrelse ville jeg klart vælge med cardigan! jeg synes den pynter kjolen og fuldender sættet, og at det bare er perfekt nu! Jeg glæder mig næsten til min lille baby begynder at gå, så jeg kan købe lignende sæt til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, tsecret said:

I den nye størrelse ville jeg klart vælge med cardigan! jeg synes den pynter kjolen og fuldender sættet, og at det bare er perfekt nu! Jeg glæder mig næsten til min lille baby begynder at gå, så jeg kan købe lignende sæt til hende!

 

Tak :kiss

 

Jeg tror også jeg ender med cardigan, jeg er faktisk ikke ret gode venner med bodies :chin:

 

Og så en sløjfe fra Bows By Stær :biglove

 

Så mangler vi bare mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget bedre! Jeg synes faktisk det klæder hende rigtig godt, med de farver der. Jeg må dog indrømme at jeg ville forsøge at undgå mønstre på resten af familiens tøj, og finde nogle farver der harmonerer (f.eks. den grå og røde du tidl. har vist). Tror f.eks. ikke jeg ville have manden i en "tydelig mønstret/ternet" skjorte, ej hellere stort tryk på sønnen. Alene af den grund at hvis farverne og mønstrene er rolige og harmonerer på billedet, så bliver det rarere at hvile øjnene på.

 

Men igen, hvis I er lidt ligeglade med lige det, og hellere vil gå for et billede der hver enkelts tøj afspejler personens personlighed, så synes jeg I skal være ligeglad med match, og tage det på som I føler jer godt tilpas I. Punktum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay... Jeg ved ikke, hvad B ender i, men han har stort set kun ternede skjorter så det bliver det nok :lol 

 

Jeg ved heller ikke med mig, jeg tror den grå bluse fører, men jeg håber at jeg forelsker mig i en af kjolerne.

 

Es kjole er vist besluttet.

 

Til V havde jeg tænkt blå Avengers cardigan, men fandt så en mørkeblå Avengers bluse i skabet, som jeg måske tænker er bedre (mere dæmpet) og en Star wars trøje, som også er meget V uden at skrige (dog også uden farver, hvilket jeg måske synes sætter E lidt for meget i fokus i forhold til V :chin: )

 

IMG_5792.PNGIMG_5793.PNGIMG_5794.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mønstre kommer vi nok ikke helt udenom, men vi holder os da liiiidt i samme farveskala tænker jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bluse i midten synes jeg ville være så fin til V :) Den virker mest 'klassisk pæn' som jeg synes Es tøj er :super 

Den wheat er da SÅ god til hende i den mindre størrelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Stephi-moren said:

Den bluse i midten synes jeg ville være så fin til V :) Den virker mest 'klassisk pæn' som jeg synes Es tøj er :super 

Den wheat er da SÅ god til hende i den mindre størrelse!

 

Tak :kiss Jeg tænker det samme, og mærkeligt nok synes jeg pludselig også at farverne er superfine til hende nu hvor hun ikke svømmer i det :lol

 

Og så kan vi måske matche enten så V og jeg er i blå/grå og B og E er i rød (ish) eller B og V i blå, og E og jeg i rød. Alt efter hvad jeg ender med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at blusen i midten ville være så fin til V :)

Og wheat kjolen er virkelig skøn til E! :wub

Vi har vidst ret meget samme tøjsmag til vores små piger ;) Naya har også tyl nederdelen fra wheat, jeg synes den er så fin! og flere af de kjoler du tidligere har vist billeder af  E i, har Naya også - og nu er jeg så TOTAL forelsket i den her kjole, og ærgrer mig en smule over, at Naya virkelig ikk mangler kjoler :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget pænere til hende nu, godt du skiftede til en mindre størrelse! Og helt klart cardigan til! :) 

jeg synes bedst om den nederste trøje til V :) 

men uanset hvad du vælger, bliver billedet super fint, I er en skøn famile :loveshower

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stiller lige et sidde spørgsmål; hvor er avengers tøjet fra ?? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha de der ternede skjorter din mand har...kunne du ikke købe en ny til ham som en gave nu her han kommer hjem ? Sys slet ikke de passer til det tøj du og børnene har....:whistling

 

Det midterste billede med den grå til dig og den grå/blå lige til V med stjernen som er dæmpet Sys jeg er ret fint sammen....

Dog Sys jeg det fine sæt til E skiller sig ud....

I øvrigt den mørke blå kjole du har kig på til nytår til E hold nu kæft den er altså sød :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Sofiee said:

Jeg tænker også at blusen i midten ville være så fin til V :)

Og wheat kjolen er virkelig skøn til E! :wub

Vi har vidst ret meget samme tøjsmag til vores små piger ;) Naya har også tyl nederdelen fra wheat, jeg synes den er så fin! og flere af de kjoler du tidligere har vist billeder af  E i, har Naya også - og nu er jeg så TOTAL forelsket i den her kjole, og ærgrer mig en smule over, at Naya virkelig ikk mangler kjoler :rolleyes 

 

Man mangler da altid kjoler :whistling Men ja, jeg har også bemærket at vi falder lidt for det samme :D Jeg tror, E må ønske sig tylskørtet i julegave, jeg ved bare ikke, hvad hun skal have det på til :badgirl

9 hours ago, Maj85 said:

Meget pænere til hende nu, godt du skiftede til en mindre størrelse! Og helt klart cardigan til! :) 

jeg synes bedst om den nederste trøje til V :) 

men uanset hvad du vælger, bliver billedet super fint, I er en skøn famile :loveshower

 

 

 Tak det var sødt sagt :kiss 

 

8 hours ago, MariaPiesen said:

Stiller lige et sidde spørgsmål; hvor er avengers tøjet fra ?? 

 

Gode gamle h&m :D

 

1 hour ago, girly1988 said:

Åha de der ternede skjorter din mand har...kunne du ikke købe en ny til ham som en gave nu her han kommer hjem ? Sys slet ikke de passer til det tøj du og børnene har....:whistling

 

Det midterste billede med den grå til dig og den grå/blå lige til V med stjernen som er dæmpet Sys jeg er ret fint sammen....

Dog Sys jeg det fine sæt til E skiller sig ud....

I øvrigt den mørke blå kjole du har kig på til nytår til E hold nu kæft den er altså sød :wub

 

Er det meget skørt med tern? :chin: Det er jo det, han altid går i, så er ikke særlig motiveret for at ændre på det :D Og han bliver jo ikke ganmelrosa uanset hvad :lolhit Jeg tror skjorterne er kommet for at blive :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 minutes ago, Barbamama said:

 

Man mangler da altid kjoler :whistling Men ja, jeg har også bemærket at vi falder lidt for det samme :D Jeg tror, E må ønske sig tylskørtet i julegave, jeg ved bare ikke, hvad hun skal have det på til :badgirl

 Tak det var sødt sagt :kiss 

 

 

Gode gamle h&m :D

 

 

Er det meget skørt med tern? :chin: Det er jo det, han altid går i, så er ikke særlig motiveret for at ændre på det :D Og han bliver jo ikke ganmelrosa uanset hvad :lolhit Jeg tror skjorterne er kommet for at blive :D

I skal klæde jer i præcis det tøj i føler bedst for ;) 

Men af de tre skjorter er det den til højre på billedet jeg synes bedst om.

Uanset hvad i ender med så tror jeg i bliver super fine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger skjorte med rød i til B, blå bluse til V, Wheat kjole + cardigan til E og så den der kjole fra forleden til dig :P

IMG_5793.PNG.afda1181b5d30292e6c9f13893422163.PNG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, JosephinePN said:

Jeg siger skjorte med rød i til B, blå bluse til V, Wheat kjole + cardigan til E og så den der kjole fra forleden til dig :P

IMG_5793.PNG.afda1181b5d30292e6c9f13893422163.PNG.jpg

 

Det tror jeg er et meget plausibelt bud! Kjolerne er lige kommet med posten (19.40 :blink ) og jeg er ret vild med dem begge :yay 

 

Prøver at få taget billeder imorgen :)

 

(og nu er jeg virkelig ærgerlig over, at jeg ikke bestilte den blå blondekjole fra nameit til E, for nu er den udsolgt i hendes størrelse <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu med kjolebilleder:

 

IMG_5858.PNGIMG_5859.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER