Barbamama

BBM og Lissis tøjkrise :-D

137 indlæg i dette emne

1 hour ago, Stephi-moren said:

Den blå kjole er så fin :kuller og ville være perfekt til din grå :) 

 

Ja de ville passe godt... :chin: Årh det er svært! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, Aja said:

Hvad er det nu for en fotograf I bruger? Jeg vil også rigtig gerne have taget billeder her til jul :)  

 

Loftfoto.dk :) Hende har vi brugt MANGE gange og jeg er så glad for hende :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har forresten også denne (M/u cardigan).

 

f9qyds.jpg
54u49t.jpg

 

Den har jeg det godt i, synes farven er pæn... men jeg vil helst ikke have så bare arme, og palietter på et billede? Hmm...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal altså vælge den første røde! Den er så pæn til dig, og den kan fint bruges på sådan et billede.

jeg er vild led wheat-kjolen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har nok også noget at sige, hvordan jeg lige står, for når jeg nu prøver dem igen, er jeg selv mest til den grå :D

 

rk7y4j.jpg
hwczzq.jpg

 

Min bekymring ved den grå er nok, at den afslører en topmave meget nemt, pga det tynde stof, men omvendt vil jeg jo med god sandsynlighed have E foran mig og så ser man jo kun ærmerne anyway :chin:

 

Jeg tror forresten også at den grå fås i den røde farve...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, Barbamama said:

 

Loftfoto.dk :) Hende har vi brugt MANGE gange og jeg er så glad for hende :biglove

 

Ej, hvor godt at høre :super Jeg sad nemlig lige og kiggede på hjemmesiden og det er jo bare meget billigere end vesterbro. Men synes nemlig ikke hjemmesiden ser særlig fin ud, men måske er den bare ikke super opdateret? Men så tror jeg godt vi tør prøve det :) 

 

Er desuden vild med tylskørtet! Hvis det bliver det, så ville jeg (surprise!) sætte en grå body til, evt med lidt rosa detaljer på, enten et lille motiv eller mønster eller også bare nogle accessories. Men er jo også vild med wheat kjolen! Du kan ikke bare få cardiganen (eller en anden cardigan) lidt mindre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Aja said:

 

Ej, hvor godt at høre :super Jeg sad nemlig lige og kiggede på hjemmesiden og det er jo bare meget billigere end vesterbro. Men synes nemlig ikke hjemmesiden ser særlig fin ud, men måske er den bare ikke super opdateret? Men så tror jeg godt vi tør prøve det :) 

 

Er desuden vild med tylskørtet! Hvis det bliver det, så ville jeg (surprise!) sætte en grå body til, evt med lidt rosa detaljer på, enten et lille motiv eller mønster eller også bare nogle accessories. Men er jo også vild med wheat kjolen! Du kan ikke bare få cardiganen (eller en anden cardigan) lidt mindre?

 

Jeg tror, jeg prøver at bestille cardiganen mindre men også nogle andre ting (1 ting retur eller 5 ting retur, who cares :lol )

 

Jeg må lige kigge wheats bodyer, de må vel passe til :chin:

 

Fotograf: Vi har brugt både Vesterbro og Loft. De er ret forskellige, og det er billedernes "udtryk" også. Jeg er glad for at vi brugte Vesterbro til vores bryllup og glad for at vi har brugt loft til børnenes mapper med "måneds" (bare kun hveranden måned) billeder. Hvis du vil ud med dit mobil nr i en pm kan jeg evt sende nogle billeder af billeder. :) Jeg har også før lagt nogen ud her på bk, men kan ikke huske hvor :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Barbamama said:

 

Jeg tror, jeg prøver at bestille cardiganen mindre men også nogle andre ting (1 ting retur eller 5 ting retur, who cares :lol )

 

Jeg må lige kigge wheats bodyer, de må vel passe til :chin:

 

Fotograf: Vi har brugt både Vesterbro og Loft. De er ret forskellige, og det er billedernes "udtryk" også. Jeg er glad for at vi brugte Vesterbro til vores bryllup og glad for at vi har brugt loft til børnenes mapper med "måneds" (bare kun hveranden måned) billeder. Hvis du vil ud med dit mobil nr i en pm kan jeg evt sende nogle billeder af billeder. :) Jeg har også før lagt nogen ud her på bk, men kan ikke huske hvor :chin:

 

Ej, det ville være skønt, du får lige en pm. Tak :kiss 

 

Edit: nå, den vil så ikke sende til dig :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Aja said:

 

Ej, det ville være skønt, du får lige en pm. Tak :kiss 

 

Edit: nå, den vil så ikke sende til dig :chin:

 

 

Min inbox var fyldt :blush Har sendt dig mit nr :)

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu overvejer jeg kjoler istedet :chin: Det har jeg også "brug for" til jul anyway...

 

Og nu vågner der børn, så nu må det lige vente ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, den kjole skal du da have! Den er SÅ fin :yay 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De to første kjoler er virkelig flotte. Og begge farver er jo flotte til dig. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt vild med den første kjole du har kig på til dig selv....

 

Men kan godt se med alle de bud det er svært at finde det rigtige...

Kan os godt lide den grå til dig i øvrigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pff. Nu har jeg bestilt de to første kjoler til mig, wheat sættet en størrelse mindre, molo kjole body og - fordi jeg pludselig synes at alle undtagen V blev så dressy - skjorte og slips til ham. Så må vi se, om han vil have det på ;)

 

Og hvis intet af det føles rigtigt så laver vi sgu et nøgenshoot, nå! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh undskyld men jeg kommer altså til at smile af hvor meget du går op i det tøj i denne tråd :D 

 

Trænger til smil så tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha nøgen shoot ftw :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i heldige at i er så pæne i så meget forskelligt tøj, at det er svært at vælge det rigtigt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget på en af de røde. Jeg kan rigtig godt li cardiganen og for at lette det lidt kan du måske have en let blondesag på under?

Tænker en af de røde også kunne gå fint sammen med mørkeblå til E og B i blå og brun :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.... Jeg så så lige kjolerne. Nu er jeg på den her :D

21005292_DecadentChocolate_002_ProductLarge.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid har tyl skørtet fra wheat i lilla og der købte jeg en body fra petite til. Der er billede i min tråd mener jeg :) Den er så cute! Normalt er jeg ikke til lilla, men den lilla var meget nemmere at finde tilbehør til end den lyserøde. Blot et pip ;) 

 

Og den røde blondekjole til dig :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sally og sørøveren (wee.lly.dk) har 25% indtil på søndag. De har wheat skørtet ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tillader mig lige at vente/undlade at svare jer enkeltvis og springe direkte til at wheat sættet nu er kommet hjem i en str mindre. Hvad siger panelet?

 

 

IMG_5765.PNG

IMG_5766.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER