Barbamama

BBM og Lissis tøjkrise :-D

137 indlæg i dette emne

Nå, som truet med i brokketråden, opretter jeg hermed en tråd. :D

 

Vi skal have taget familiefoto lige efter at B kommer hjem fra Vietnam (det gør han 13/11 og vi skal til fotograf 15/11).

 

B skal have skjorte på. Førstevalget er en i blå og brune farver, alternativt sort/blå eller rød/blå.

 

Valdemar skal have hvid t-shirt og blå Avengers cardigan.

 

og E og jeg - no freaking idea!

 

Jeg har pt. disse hjemme, men kan ikke greje om det er "noget" eller om alle tre skal retur. Og hvad jeg i givet fald så skal have :chin:

 

2vbrj11.jpg

 

295qqlg.jpg

 

20h3iiw.jpg

 

Jeg synes vandfaldsudskæring og trekvartærner er pænest til mig, men det jeg har er så forvasket efterhånden, og jeg har ikke kunnet finde noget andet, der var spot on :chin:

 

Billeder af E kommer lige i næste indlæg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vildest med den grå, den er virkelig fin og let i det :super den øverst røde er super flot i farven til dig! Det er den midterst røde selvfølgelig også men den ser måske lidt bred ud :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisabeth... jeg havde købt kjole og cardigan fra wheat i gammelrosa:

 

http://www.kids-world.dk/wheat-kjole-gl-rosa-blomster-p-63564.html

 

(Nå cardiganen er måske udsolgt, for jeg kan ikke finde link nu <_<)

 

Supersødt sæt, men jeg blev sådan i tvivl, da hun fik det på, det virkede stort og måske bare skævt til hende?

 

jghy8i.jpg

vcqx6v.jpg

 

Men så prøvede jeg kjolen igen idag og nu er jeg blevet helt glad for den igen :D

33e1t00.jpg

 

Men det kan også være at tøjet bare er for stort. Det er str 18 mdr og hun er jo kun 16. Her ses hun i str 12 mdr, samme model-ish, dog uden ærmer (og den her skal hun ikke have på, den synes jeg er for lys)

11vp7ur.jpg

 

Jeg har også en molo kjole, men den synes jeg er mærkeligt lang til hende :chin:

 

k3oo43.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg er vildest med den grå, den er virkelig fin og let i det :super den øverst røde er super flot i farven til dig! Det er den midterst røde selvfølgelig også men den ser måske lidt bred ud :unsure 

 

:kiss Jeg venter lige med at svare/sige for meget, til flere forhåbentlig har budt ind :)

 

Og ingen siger, at det skal være en af de tre! Hvis jeg kan finde noget bedre er jeg meget åben for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Stephi-moren said:

Jeg er vildest med den grå, den er virkelig fin og let i det :super den øverst røde er super flot i farven til dig! Det er den midterst røde selvfølgelig også men den ser måske lidt bred ud :unsure 

Sjovt :)  jeg er helt sikkert mest til cardiganen :D og BBM, du ser hammer godt ud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du ser allerbedst ud i den øverste :biglove og så synes jeg E er flot i wheat sættet ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes den første er flottest til dig! 

Farven er god til dig og jeg synes den er lidt friskere end nummer to. De grå er også flot, men jeg er stadig mest til nummer 1 :) 

 

Og til Elisabeth synes jeg den første kjole, men cardiganen ser måske lidt stor ud. Kunne det være en mulighed bare med kjole - uden cardigan? :chin: så ville jeg nok gå med det i hvert fald! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha Sys egentlig kjolerne til E er alt for brede til min smag...

Har dog ikke lige andet bud...:chin:

 

Til dig kan jeg bedst lide den røde på første billede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nr 1 sidder rigtig flot på dig og slanker,  'en den er sådan lidt hverdags agtig kedelig til et billede :chin:

 

cardiganen gør dig bredere. 

 

Den grå er den pæneste pæne og "bedst" til et billede IMO. 

 

Jeg synes den gammelrosa kjole er vildt fin til E og ser ok ud i størrelse når hun står, cardiganen er alt for stor og ødelægger looket for mig. Molokjolen er helt forkert. 

 

Men tænker da at I gerne må have nogle farver der matcher drengenes og binder jer sammen som familie så billeder ikke bliver "for meget og for rodet" med hele regnbuen i spil. Men det er min personlige holdning ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er mest til den grå! :) Og ja, du ser godt ud :yay

 

jeg synes det er et super sødt sæt til E! Jeg er også helt vild med den stil ;) men ja, det er til den store side.. 

måske det også bare er svært at "matche", hvis Valdemar er en sej 4-årig med print og Elisabeth er mere "gammeldags" i udtrykket? Omvendt så skal billedet vel vise "hvem I er", altså jeg giver fx heller ikke min datter specielt tøj på den dag, der tages gruppebillede i BH, men blot tøj, som hun normalt ville have på i bh. Så derfor ville det vel ikke give mening at iklæde fx Valdemar i noget helt andet end det han plejer? Giver det mening?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde! :lovebk  Og I rammer faktisk mine egne tanker ret godt (bortset fra at jeg ikke føler mig ret pæn :rolleyes )!

 

Jeg har det klart bedst i den øverste røde. Den er behagelig, jeg synes farven klæder mig og at selve trøjen slanker (afhænger dog også af, hvordan jeg står). Men jeg frygter, at den er for casual og kedelig. Den grå synes jeg er finere, og pænere uden at være for fin, men jeg synes jeg bliver bred i den, og helt ærligt så kommer jeg næppe til at bruge den ret tit. Og selvom jeg egentlig gerne bruger pengene på en bluse alene til foto-formålet, så synes jeg pointen går af det, når jeg ikke føler mig helt hjemme i den. Jeg er dog vild med blondeærmerne, det er bare det tynde og mere stramme stof, der gør at jeg bliver sådan lidt self-concious. Cardiganen er RAR men jeg kan godt se, at jeg bliver bred i den :chin:

 

Mht E så kan jeg rigtig godt lide wheat kjolen og synes ikke, den er for bred :chin: Men jeg er enig i, at cardiganen ødelægger look'et. Og ja molo'en er udelukket, jeg viste den egentlig mest, fordi en linkede til samme model men med andet print ovre i brokketråden. Og den model duer ikke. Jeg kunne godt overveje at droppe cardigan, men ser det ikke underligt ud, at hun sidder i korte ærmer, hvis jeg så har tyk strik på? :chin: Jeg har også en lille sort cardigan, som hun slet ikke svømmer i på samme måde, måske kunne det fungere? :chin: Og så er jeg måske nødt til at prøve kjolen en str mindre, bare for at sammenligne :unsure

 

Og ja, det med at matche... Jeg vil gerne have en samhørighed, men jeg synes det bliver underligt hvis vi er for farvekoordineret og stilmæssigt, ja, det springer vi nok bare :chin: Vi kommer næppe udenom at B har skjorte på og at V ikke har. Altså jeg kunne godt proppe V i en skjorte, det har han været til dåb og konfirmation og sådan, men det er virkelig ikke særlig meget ham, han går aaaaaaltid i tegneserietøj :D Og jeg kan godt lide fint tøj, men efter at mor-kiloene er røget på, har jeg faktisk ikke ret godt styr på tøj, så en hyggelig jumper frister. Men altså jeg forsøgte mig jo også med blonderne, fordi jeg godt kan lide det feminine... Elisabeth behøver ikke som sådan at være "romantisk og kjole".  Hendes garderobe er primært h&ms leggins/bukser/sweatere, og et af mine yndlingsæt til hende er et par grå joggingbukser med lyserøde hjerter + lyserød sweater. Det får hun bare ikke på, for den har fået en masse grim fnuller foran... Men dén stil, tænker jeg egentlig også godt at hun må have på billedet, der er bare ikke noget i h&ms shop, jeg lige falder for, og der er pletter og fnuller på det meste i skabet :D  Men altså... kjoler og tøset og "lyserødt" (ikke nødvendigvis farven lyserød, men stilen lyserød - giver det mening?), det ville jeg elske.

 

Puh, jeg føler mig på bar bund :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Sidst vi fik taget billede sammen, sprang vi sgu nok også lidt, men jeg er så glad for det billede alligevel:

 

egqvd2.jpg

 

Beklager billedkvaliteten. Men altså B i skjorte, V i spiderman t-shirt, og E og jeg i alle mulige farver og mønstre... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig i at den øverste er flottest til dig, men synes måske også den er lidt for meget hverdag. Men på den anden side, så der du godt ud i den og er tilpas :)  ddet behøver jo heller ikke været noget vildt tøj man normalt ikke i! Synes dog også at cardiganen er rigtig flot! Er til be ikke så meget til den grå. 

 

Jeg tænkte det samme, at E var super fin i kjolen, uden cardigan. Kan hun evt have en tynd body under i stedet? 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Aja said:

Enig i at den øverste er flottest til dig, men synes måske også den er lidt for meget hverdag. Men på den anden side, så der du godt ud i den og er tilpas :)  ddet behøver jo heller ikke været noget vildt tøj man normalt ikke i! Synes dog også at cardiganen er rigtig flot! Er til be ikke så meget til den grå. 

 

Jeg tænkte det samme, at E var super fin i kjolen, uden cardigan. Kan hun evt have en tynd body under i stedet? 

 

 

Måske, men hvilken? :chin: Hun ejer ikke rigtig bodyer udover hendes uld-bodyer som er dejligt bløde men mindre kønne, så dem skal hun ikke have på. ;)

 

Jeg tvivler også lidt på, at body under vil være pænt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm H&M har fået denne i webshoppen:

28btw8j.jpg

 

Og E er faktisk pæn i mørkeblå synes jeg:

289aouf.jpg

 

og plejer også at være det i h&ms kjoler...

 

Men hvis hun er blå, V er blå, B er blå, og så sidder jeg der og er røde mor midt i det hele? :chin:

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, jeg ville nok vælge lysegrå body + strømpebukser. Det synes jeg godt kan være rigtig fint :)  det har Clara også tit haft -  jeg elsker grå og rosa sammen. Men den anden kjole fra H&M er også sød! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mørke blå kjole synes jeg ihvertfald er meget flottere end det du hidtil har vist :-) og synes måske blå passer godt til årstiden ? 

Måske du kan finde en lækker bluse i matchende farver....har selv en fin mørkeblå top fra Vila jeg bruger nu her til finere anledninger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hun får den blå på, så kunne du tage den grå på - så får i et lidt "dæmpet" billede i farverne :) 

 

jeg synes dog den første røde er pænest til dig :) 

Og jeg synes den wheat kjole er SÅ smuk til E! Og hvis du tager den røde på, så passer det lidt at drengene er "drengefarver" og i er pigefarver :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis du skal sælge den molo kjole, så tænk lige på mig :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aner ikke noget om tøj.... Men smiler din skønne E altid? :biglove 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med den røde bluse til dig, og jeg synes ikke den er spor kedelig! Desuden ser man faktisk bedre mennesket hvis tøjet ikke "råber" for meget.... hvis du forstår :) 

 

Og wheat kjolen er skøn til E :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den blå kjole er så fin :kuller og ville være perfekt til din grå :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det nu for en fotograf I bruger? Jeg vil også rigtig gerne have taget billeder her til jul :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Aja said:

Hm, jeg ville nok vælge lysegrå body + strømpebukser. Det synes jeg godt kan være rigtig fint :)  det har Clara også tit haft -  jeg elsker grå og rosa sammen. Men den anden kjole fra H&M er også sød! 

 

Grå og rosa lyder superfint, men jeg er noget skeptisk overfor det med body :blush

 

7 hours ago, girly1988 said:

Den mørke blå kjole synes jeg ihvertfald er meget flottere end det du hidtil har vist :-) og synes måske blå passer godt til årstiden ? 

Måske du kan finde en lækker bluse i matchende farver....har selv en fin mørkeblå top fra Vila jeg bruger nu her til finere anledninger :-)

 

Jeg er også glad for blå men wheat kjolen trækker alligevel mere i mig :D Der er bare noget over det store skørt :wub 

Det tre ting, jeg havde købt til mig er fra vila, men jeg synes generelt jeg har svært ved at finde noget :chin:

 

7 hours ago, Myliona said:

Hvis hun får den blå på, så kunne du tage den grå på - så får i et lidt "dæmpet" billede i farverne :) 

 

jeg synes dog den første røde er pænest til dig :) 

Og jeg synes den wheat kjole er SÅ smuk til E! Og hvis du tager den røde på, så passer det lidt at drengene er "drengefarver" og i er pigefarver :) 

 

Ja vi kunne godt gå i kølige blå/grå eller varme rødlige farver alle, eller et mix :chin:

 

7 hours ago, Myliona said:

Og hvis du skal sælge den molo kjole, så tænk lige på mig :P 

 

Haha det skal jeg gøre. :D Jeg fatter bare ikke modellen. E er en ret lang pige, og kjolen passer jo på ærmerne men virker bare mærkeligt lang i livet? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, lollerberg said:

Aner ikke noget om tøj.... Men smiler din skønne E altid? :biglove 

Haha, du er sød :kiss Hun smiler meget ja :biglove Og hun HAR opdaget at det er sjovt og populært at smile til kameraer :D Men ellers er det jo også noget med, at jeg beholder de billeder, hvor hun smiler og sletter (flere af) dem, hvor hun ser sur ud ;) 

 

4 hours ago, TroldeMor said:

Jeg er vild med den røde bluse til dig, og jeg synes ikke den er spor kedelig! Desuden ser man faktisk bedre mennesket hvis tøjet ikke "råber" for meget.... hvis du forstår :) 

 

Og wheat kjolen er skøn til E :wub

 

Haha jeg er helt lettet over at nogen ikke synes den var kedelig :D altså den er ikke flashy, men den føles bare lækker. Og ja, jeg tænker også, at det heller ikke behøver at råbe for meget :chin: Men gør wheat kjolen mon så det? :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER