NSEllekilde

Badelegetøj

18 indlæg i dette emne

Hvad leger jeres unger med og hvor er det købt ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pt et par badeænder fra tiger. De plejer at holde 1-2 måneder inden jeg synes de er klamme og ryger ud ;) Ellers en kop eller skål fra køkkenet kan også underholde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah leger mest med

- nogle tomme shampooflasker med skruelaag m. klik. 

- et plastikbaeger og en lille tragt. 

- saebeskum

- en svamp og en lille klud

 

Men ogsaa med:

- et fiskenet med fisk, koebt til formaalet, og jeg husker ikke hvor jeg fandt det, men i en italiensk butik. 

- Playmobil piratskib, to pirater og en kanon

- Schleich haj 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naa ja, han har ogsaa faaet en bold med hul i den ene ende og mange i den anden, saa den kan regne paa to forskellige maader. Den bliver bare muggen indeni, saa jeg ved ikke helt, om jeg synes det er ok. Den er pt vaek... 

 

Det er jo det med de dyr, de har hul i og de bliver derfor klamme. Naturebaby har badedyr i sortimentet, der IKKE har hul i.

Men ja, Schleich dyr kan sagtens komme i bad, saa jeg koeber ikke ekstra dyr til bad. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Legetøjssæt fra Flexibath (har vel holdt 4-4,4 år nu)

- Badelegetøjsdyr som jeg fandt på nettet

- Skumsvampe formet som fugle (egentlig køkkensvampe) og som en ispind (købt i Lagerhaus i Sverige)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En bade bog der kan pive og en svamp...og nogle gange får de o Ball med i bad også....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandkasse ting og badeænder (vi har lagt en klat lim fra limpistolen i hullet, så bliver de ikke ulækre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, skruk said:

Sandkasse ting og badeænder (vi har lagt en klat lim fra limpistolen i hullet, så bliver de ikke ulækre :)

 

 

SMART!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vaskeklud

Skål fra ikea 

Schleich-dyr

Dublo-mennesker

Fisk der kan svømme selv i vand 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, Camillat said:

Naa ja, han har ogsaa faaet en bold med hul i den ene ende og mange i den anden, saa den kan regne paa to forskellige maader. Den bliver bare muggen indeni, saa jeg ved ikke helt, om jeg synes det er ok. Den er pt vaek... 

 

Det er jo det med de dyr, de har hul i og de bliver derfor klamme. Naturebaby har badedyr i sortimentet, der IKKE har hul i.

Men ja, Schleich dyr kan sagtens komme i bad, saa jeg koeber ikke ekstra dyr til bad. 

 

Vi fik at vide fra vores babysvømmelærer, at man (helst) ikke måtte bruge badelegedyr med hul i, da der kan danne sig alger indeni. Og ligegyldig hvor god en hygiejne man har, så kan man ikke få dem væk igen. Så hvis baby sutter på badedyret (der hvor hullet er), så risikerer han/hun at få alger i sig :( Så vi har droppet alle badedyr med huller. 

 

Det lyder tilgengæld mega smart at lime hullet til :):) Det vil jeg prøve!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det svinger sådan lidt! Lige for tiden leger William med en plantoys båd med fiskekrog og nogle dele man kan fiske. Den er i træ der tåler vand. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cecilia leger ikke med noget i vandet. Hun ligger bare og chiller maks haha.

Når hende og Carl Phillip bader sammen har de nok underholdning i at sprøjte vand på hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggeligt med alt det forskellige legetøj ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nogle skumklistermærker fra BR, når de er våde kan de "klistres" på væggen badekarret står opad. De kan også leges med nede i vandet, der kommer ikke vand ind i dem. Vores piger på hhv. 4,5 år og 21 måneder er i hvert fald glade for dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der både med i badekarret, indimellem også noget playmobil. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia har også lidt af hvert, men det som oftest bliver meget med er en tragt, en bøtte med låg og så LEGO duplo klodser. Hun har ca 20 stykker og bygger så alt muligt i badet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gryder, kander, kopper og skeer fra Dantoys, bøtter fra vanillesukker og to "cup"målebægere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER