Oliverogemilie

Årh den ventetid.

20 indlæg i dette emne

Jeg er i gang med 1. Cyklus efter p-piller stop, og nu kommer alle symptomer bare, ømme brystet, kvalme og halsbrand, et eller andet sted ved jeg jo godt at det er min psyke, jeg har forventet mens 2/11 og har snydetestet flere gange desværre negativ, jeg er langsom starter med hcg så ved jo godt at det er alt for tidligt, men arggggh kan næsten ikke holde det ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender det alt for godt!! Jeg er i præcis samme båd som dig, bare med forventet mens den 7/11.. Krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at jeg ikke er alene, endnu en negativ test her til morgen så begynder at miste lidt håbet:icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig under (præcis) samme fane.... Bare med testdag 31/10. Og jeg fik faktisk en fin skyggestreg 3+2 som var ledsaget af symptomer...... men siden er både streg og symptomer forsvundet :rolleyes Så tænker mens kommer i løbet af få dage....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk overdraget mine tests til manden og sagt at næste cyklus skal han styre dem med hård hånd og ikke udlevere tests før 4+0 :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at det snart lykkes, hvis du ikke allerede er gravid. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, TroldeMor said:

Melder mig under (præcis) samme fane.... Bare med testdag 31/10. Og jeg fik faktisk en fin skyggestreg 3+2 som var ledsaget af symptomer...... men siden er både streg og symptomer forsvundet :rolleyes Så tænker mens kommer i løbet af få dage....

Hov det er jo i dag :whistlinghar du mon testet/fået mens? :bd 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske man skulle aflevere testene til manden, og det dumme er jo at jeg ved at jeg er en langsom starter, det har jeg været i alle de andre graviditeter så det giver ingen mening at teste før tid- Jeg er bare SÅ dårlig til at vente..

 

Håber det lykkedes for alle jer andre:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Saga74 said:

Hov det er jo i dag :whistlinghar du mon testet/fået mens? :bd 

 

Hehe ja det er ;) Jeg har ikke testet, men det føles som om mens er på trapperne, og jeg testede bragende negativ 3+4 hvor jeg "plejer" at have en flot positiv hvis jeg er gravid....

Så tænker ikke det er nødvendigt desværre....

Men spørg igen om en måneds tid :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg kender alt til det! Jeg har testdag 6/11 og overvejer allerede nu at snydeteste  :badgirl

Har haft murren i underlivet og småkvalme, som er forsvundet igen. Tror ikke den er der men hold op hvor jeg håber:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det er vildt at man kan snyde sin krop til at få alle de symptomer.. håber snart jeg for vished på den ene eller den anden måde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snydetestede i dag 3+1, bare fordi jeg ikke kunne lade vær - selvfølgelig bragende negativ.. Ved ikke hvad jeg havde tænkt altså.. 

jeg hepper stadig på dig Oliver og Emilie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens her.... kom nu bare så vi kan komme videre :rolleyes

 

Øv kuller med negativ test.... det er så dumt at man ikke kan vente, men de har jo nærmest magnetisk tiltrækningskraft de der tests så snart man rammer 3+0 :D Håber den bliver positiv inden ugen er omme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forventet mens idag men ikke skyggen af mens, har fortsat ømme bryster og kvalme, jeg har ikke testet idag men igår var den negativ,  tror ikke rigtigt på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så indfandt mens sig,.  Er skuffet men alligevel og glad for at kroppen fungerer efter så mange år på p-piller, så må vi bare klø på i næste cyklus 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens her, men murren i 4 dage, så ret utålmodig for enten det ene eller det andet.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Kuller said:

Stadig ingen mens her, men murren i 4 dage, så ret utålmodig for enten det ene eller det andet.. 

Har du taget en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test i fredags, og fik så mens 5 sek senere :rolleyes 

 

så vi klør også på..... som dig Oliverogemilie er jeg også lige dele skuffet og også lettet over at det hele fungerer :) 

 

Kuller: hvordan står det til i dag? Har du testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 8/11/2016 at 8:35 AM, Fru.Mor said:

Har du taget en test?

Negativ test tirsdag aften.. Murren er væk nu, men ingen tegn til mens.. 

Tror ikke rigtig på den er der, så venter egentlig bare mens. Men tester igen lørdag hvis ingen tegn.. 

Er jo virkelig utålmodig og irriteret.. Havde håber kroppen bare ville rette ind efter 14 år på piller - måske lige optimistisk nok :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 3/11/2016 at 8:56 AM, Oliverogemilie said:

Så indfandt mens sig,.  Er skuffet men alligevel og glad for at kroppen fungerer efter så mange år på p-piller, så må vi bare klø på i næste cyklus 

 

19 hours ago, TroldeMor said:

Tog en test i fredags, og fik så mens 5 sek senere :rolleyes 

 

så vi klør også på..... som dig Oliverogemilie er jeg også lige dele skuffet og også lettet over at det hele fungerer :) 

 

Kuller: hvordan står det til i dag? Har du testet?

 

Hepper på jer i næste cyklus.. Nyd at kroppen virker på trods af skuffelse - forstår jer virkelig godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER