Little Miss

Gaver til to søde kvinder

5 indlæg i dette emne

Jeg har brug for lidt hjælp til to gaver til mine to arbejdskollegaer som begge er en smule presset i øjeblikket.

 

Normalt er vi 4 tøser (+ en fyr) på kontoret men to af os er på barsel. Mens vi har været væk har de andre måtte tage et tungt læs. Især da vi har haft et stort byggeprojekt der skulle afleveres som har skabt lidt problemer...

 

Jeg var inde og besøge dem igår med Mathilde og fandt der ud af at de begge virkelig har det hårdt i øjeblikket.

En ting er den ekstra byrde med arbejde men puha de har også en del derudover at kæmpe med i privaten.

 

Især den ene af pigerne (Lise på 30) er der ALTID for andre. Ligegyldigt hvordan hun selv har det har hun altid plads til andre. Det være sin familie, venner eller os kollegaer. Har aldrig mødt en som hende der på alle måder formår at vende en crappy situation til noget positivt. Og altid har en skulder man kan græde ved. Hun har indført glimmer onsdag på kontoret. Så hver onsdag skal man have noget på med glimmer. 

 

Lotte har altid måtte kæmpe men taget det i stiv arm. Hun er en hardcore rock mamma (på 50-something). Men mens vi har været på barsel kan jeg se at noget er krakkeleret i hende og for første gang har hun måtte bukke under og sige at hun ikke kunne mere. Ked med ked på.

 

Så som sagt vil jeg gerne forkæle disse to. 

Jeg har skrevet til besked til Lises mand for at høre om han havde en ide til hvad det kunne være. Hans svar var meget sigende for hvem Lise er:"...Af ting at give hende, er svært, jeg tænkte hurtigt massage eller noget hvor HUN er centrum af forkælelsen. (og ikke hendes børn, mand, brødre eller forældre, sagt med et smil)."

Ville elske at give hende en omgang massage men det bliver jo hurtigt dyrt ;) Hendes mand skriver så samtidig at han meget gerne vil give et tilskud men han ikke vil nævnes (super sød fyr altså).Men det bliver jo lidt problematisk hvis jeg giver gaver til dem begge hvor den ene koster mere end den anden :chin:

Så tænkte jeg måske en billet til Frederiksberg Kurbad. Der kan hun så bruge 2 timer inde i kurbadet og lige så meget tid i kvindeomklædningen som hun vil som også har sauna og dampbad. Og hun har adgang til svømmehallen. Hun er en meget sporty pige.

 

Ang. Lotte skrev jeg til hendes datter og hun ville lige gå i tænkeboks. Men jeg ved at Lotte umiddelbart ikke er til massage eller kurbad da det involvere at være i badedragt. Er faktisk lidt i tvivl om hvad hun ville synes var fedt. Så med hende tænkte jeg et gavekort til noget brunch eller lign sammen med hendes mand.

Men ved ikke om det er for kedeligt.

 

Pludselig har jeg gjort det så besværligt for mig selv fordi jeg involverede andre for at høre ideer men nu føler at jeg næsten ikke kan leve op til det alligevel :(

Havde tænkt et budget der hed ca. 300 kr. til hver.

 

Please kom med gode ideer :help

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes både brunch og kurbad lyder som gode ting. I allersidste ende er det tanken der tæller, og tanken er god :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Girl Next Door said:

Synes både brunch og kurbad lyder som gode ting. I allersidste ende er det tanken der tæller, og tanken er god :kiss

 

Enig!

 

Du er en sød kollega :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Girl Next Door said:

Synes både brunch og kurbad lyder som gode ting. I allersidste ende er det tanken der tæller, og tanken er god :kiss

 

2 hours ago, Tumlepigen said:

 

Enig!

 

Du er en sød kollega :kram2

 

Tak :)

 

Taler med min anden kollega imorgen. Hun sagde idag hun gerne vil være med. Så må vi se hvad det bliver til pengemæssigt.

 

kom gerne med ideer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at du kan købe sådan en gaveboks. Smartbox eller noget. Hvad hedder de???!!!:....... 

De kan fåes til alle budgetter og varmer dejligt. De kan jo bruges flere forskellige steder så man vælger selv. 

 

Du er da bare den bedste kollega i verden.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER