Camillat

Lækkert overtøj til vinter str 92+98 - billeder!

8 indlæg i dette emne

Jeg har en rigtig paen og dejlig varm Reima flyverdagt til salg i navy, str 98. Den er brugt et par dage, da vi var i Danmark og en eller to gange herhjemme, qua de faa snebyger og lune vinter, vi havde sidste vinter. Jeg har vasket den meget naensomt en gang. 450 kr. 

 

Jeg har ogsaa en skoen Reima støvet blå vinterjakke med nem, skraa lynlaas, i str 92. Den er brugt en del og over to vintre, det kan ses en smule, men den er stadig velholdt og kan sagtens klare et barn mere. 150 kr. 

 

Og sidst men ikke mindst har jeg et par laekre og varme Reima overtraeksbukser med smaek, str 92, navy, som vi aldrig har faaet brugt! 150 kr.

 

Jeg skal til Danmark den 15. november, saa sender altsaa gerne baade herfra Italien og derfra i Danmark :) 

 

Så er der billeder! 

 

 

image.jpeg

image.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, jeg vil gerne se flyverdragten! Og måske et lille hint om den er stor/lille/almindelig i størrelsen? :chin: 

 

Når du har mulighed for det, må du gerne sende billede til abojsen@hotmail.com :):kiss 

 

edit: kan Google mig til at Reima er stort i størrelsen, og så bliver en 98 vist for stor, så jeg trækker mig igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Noah havde den paa for et aar siden, da var han 3 1/3... Men han er jo ikke hverken bred eller lang og har aldrig vaeret det. Nu er han 4 1/2 aar, 14 kg og 102 cm. Jeg synes ikke, den er saa stor i stoerrelsen, som jeg havde laest mig til, dog er det jo str 98. Men det maa du vide. Jeg kan gerne maale den.

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og Adam er kun 2,5 i december, så jeg tænker at han kommer til at svømme i den :( men tak alligevel, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak :) 

 

Jeg har ogsaa den Lego Tec, han havde som 2,5 aarig. Den var vi altsaa ogsaa glade for, men den er saa koebt brugt og brugt(igen, lidt) her. God stand. Jeg kan gerne finde den frem, hvis du vil vide mere om den... Jeg havde ikke ork til at hente stigen idag :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Camillat said:

Selv tak :) 

 

Jeg har ogsaa den Lego Tec, han havde som 2,5 aarig. Den var vi altsaa ogsaa glade for, men den er saa koebt brugt og brugt(igen, lidt) her. God stand. Jeg kan gerne finde den frem, hvis du vil vide mere om den... Jeg havde ikke ork til at hente stigen idag :)  

Det vil jeg meget gerne :) hvad farve er den (jeg er ikke så god til det spraglede :blush )? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er helt plain turkisblaa. Jeg finder lige stigen i eftermiddag :)

 

Jeg er heller ikke til spragl, selvom Noah ælsker alt sejt Molo print... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mail til MorAnja og opdateret med billeder via telefonen! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER