SilkeborgBaby

November testerne :)

170 indlæg i dette emne

Jeg ser den også fru grøn!!! Forsigtigt tillykke :)

Jeg tror i øvrigt at hvis jeg også tester positiv om 3-4 dage så vil jeg gerne bede om en :gravid. Det virker meget lovende! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke fru grøn :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak de damer. Det er dog ikke lykkedes mig at frembringe en ekstra streg siden.. Så ved ikke helt hvad jeg skal tro, jeg tror det var en fejl i testen desværre...Jeg skal til kontrol efter operationen i morgen hvor jeg lidt håber de tager en blodprøve på mig så det kan blive afklaret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/15/2016 at 6:24 AM, Elisamus said:

Der er vist ikke tvivl længere:glad

IMG_5228.JPG

Stort tillykke! Så dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testen her til morgen :)

 

vågnede med en form for mens-kramper i nat, der gjorde jeg også sidste gang.. ved ikke om det er normalt med mens-kramper det første stykke tid..?

20161118_063851.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Puttefutte said:

testen her til morgen :)

 

vågnede med en form for mens-kramper i nat, der gjorde jeg også sidste gang.. ved ikke om det er normalt med mens-kramper det første stykke tid..?

20161118_063851.jpg

 

Det er helt normalt.  Det er ligaments smerter...

 

Og ser super godt ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Helle 81 said:

 

Det er helt normalt.  Det er ligaments smerter...

også allerede så tidligt?? :blink

vågner om natten ved det nogle gange. 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger..

I kender det jo lige så godt som jeg, frustrationen over endnu en menstruation melder sin ankomst.

Jeg var bange for at dette forum var med til at stresse mig lidt op og hjælpe min iver efter den der positive GT.

Så denne måned valgte jeg ikke at skrive min test dato.. Og bare holde mig væk..

Ja det er jo tydeligt nu, at jeg har jeg ikke kunne overholde. :whistling

Jeg har haft nogle underlige symptomer denne gang som jeg ikke har prøvet før..

Mangler at snakke med nogle, som er i samme situation som mig. Kan jo ikke snakke med veninderne om det.. (de ved ikke at vi prøver) og min mand.. ja han forstår jo intet.. (Skat.. jeg har virkelig ondt i mit underliv, tror du at det er min mens som er på vej? – det er bare ALT for tideligt.. .. Det er jo ikke ægløsningssmerter.. Dem havde jeg jo for 3 dage siden.. Hov det er måske ægget som har sat sig fast?).. ”øhhh det ved jeg ikke skat..”

Det jeg prøver at sige at jeg har savnet jer. Og vil gerne på test på søndag den 20/11

Og stort tillykke til FruGrøn og Elisamus og Puttefutte!!!! :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 

1 hour ago, Puttefutte said:

testen her til morgen :)

 

vågnede med en form for mens-kramper i nat, der gjorde jeg også sidste gang.. ved ikke om det er normalt med mens-kramper det første stykke tid..?

20161118_063851.jpg

 

Det ser godt ud :glad 

Jeg havde menssmerter et par dage før positiv test og den første uges tid :) Det er helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, M.Rose said:

 

 

Det ser godt ud :glad 

Jeg havde menssmerter et par dage før positiv test og den første uges tid :) Det er helt normalt :)

det er jeg glad for at høre :) var begyndt at tvivle 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Puttefutte said:

også allerede så tidligt?? :blink

vågner om natten ved det nogle gange. 

 

Jeg har haft mens lignenede muren/ smerter den sidste uge og jeg er 4+5 :) helt normalt og som andre siger er det ligamentsmerter. altså de muskler der holder livmoren som bliver strukket fordi livmoren vokser :)

Har iøvrigt holdt øje med jer herinde ;) så kæmpe tillykke til alle jer med positive teste! håber endnu flere følger trop! 

Og kæmpe kram til alle jer der har fået mens! Det skal nok komme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Puttefutte said:

testen her til morgen :)

 

vågnede med en form for mens-kramper i nat, der gjorde jeg også sidste gang.. ved ikke om det er normalt med mens-kramper det første stykke tid..?

20161118_063851.jpg

wup wup :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, KRMB09 said:

Hej Piger..

 

 

I kender det jo lige så godt som jeg, frustrationen over endnu en menstruation melder sin ankomst.

 

 

Jeg var bange for at dette forum var med til at stresse mig lidt op og hjælpe min iver efter den der positive GT.

 

 

Så denne måned valgte jeg ikke at skrive min test dato.. Og bare holde mig væk..

 

 

Ja det er jo tydeligt nu, at jeg har jeg ikke kunne overholde. :whistling

 

 

Jeg har haft nogle underlige symptomer denne gang som jeg ikke har prøvet før..

 

 

Mangler at snakke med nogle, som er i samme situation som mig. Kan jo ikke snakke med veninderne om det.. (de ved ikke at vi prøver) og min mand.. ja han forstår jo intet.. (Skat.. jeg har virkelig ondt i mit underliv, tror du at det er min mens som er på vej? – det er bare ALT for tideligt.. .. Det er jo ikke ægløsningssmerter.. Dem havde jeg jo for 3 dage siden.. Hov det er måske ægget som har sat sig fast?).. ”øhhh det ved jeg ikke skat..”

 

 

Det jeg prøver at sige at jeg har savnet jer. Og vil gerne på test på søndag den 20/11

 

 

 

Og stort tillykke til FruGrøn og Elisamus og Puttefutte!!!! :baby1

haha kender det godt :) du er velkommen tilbage! :kram2 manden her er heller ikke så god til det der, de aner jo ikke hvordan det er :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne bede om en :gravid

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Jeg vil gerne bede om en :gravid

:wub

 

Eeeeej tillykke!!! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

25 minutes ago, Engleraab said:

 

Eeeeej tillykke!!! :-D

:kullerTak 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg vil gerne bede om en :gravid

:wub

 

Ej hvor skønt! Stort TILLYKKE! 

:glad

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til kontrol og blodprøve idag og jeg har ikke skyggen af HCG i kroppen desværre..  Så ingen :mini-cigogne-bebe-0384: til mig alligevel. Dumme ebay-teste der giver falsk positiv!!! :numse På den gode side var alt normalt ved scanningen og det så ud som om jeg var helet fint indvendigt, så nu har vi også fået "go" fra gynækologen..... Jeg har så usandsynlig ondt af par der kæmper i flere år. De her knuste forhåbninger er da ikke til at holde ud! :dance:

 

Kæmpe tillykke til jer heldige november-asener :hurra og jer andre, vi ses i december-test-gruppen! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

:kullerTak 

 

Håber at det bliver min tur i nærmeste fremtid.. :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, FruGrøn said:

Var til kontrol og blodprøve idag og jeg har ikke skyggen af HCG i kroppen desværre..  Så ingen :mini-cigogne-bebe-0384: til mig alligevel. Dumme ebay-teste der giver falsk positiv!!! :numse På den gode side var alt normalt ved scanningen og det så ud som om jeg var helet fint indvendigt, så nu har vi også fået "go" fra gynækologen..... Jeg har så usandsynlig ondt af par der kæmper i flere år. De her knuste forhåbninger er da ikke til at holde ud! :dance:

 

Kæmpe tillykke til jer heldige november-asener :hurra og jer andre, vi ses i december-test-gruppen! :bunny

 

Det er jeg ked af at høre! :(

Men godt at alt er helet og i har fået officielt go fra gynekolog! :goodluck

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Frk.Mini said:

 

Det er jeg ked af at høre! :(

Men godt at alt er helet og i har fået officielt go fra gynekolog! :goodluck

 

Tak mini :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg vil gerne bede om en :gravid

:wub

Ej tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg vil gerne bede om en :gravid

:wub

Tillykke!!! :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, FruGrøn said:

Var til kontrol og blodprøve idag og jeg har ikke skyggen af HCG i kroppen desværre..  Så ingen :mini-cigogne-bebe-0384: til mig alligevel. Dumme ebay-teste der giver falsk positiv!!! :numse På den gode side var alt normalt ved scanningen og det så ud som om jeg var helet fint indvendigt, så nu har vi også fået "go" fra gynækologen..... Jeg har så usandsynlig ondt af par der kæmper i flere år. De her knuste forhåbninger er da ikke til at holde ud! :dance:

 

Kæmpe tillykke til jer heldige november-asener :hurra og jer andre, vi ses i december-test-gruppen! :bunny

øv :( kram din vej! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 hours ago, FruGrøn said:

Var til kontrol og blodprøve idag og jeg har ikke skyggen af HCG i kroppen desværre..  Så ingen :mini-cigogne-bebe-0384: til mig alligevel. Dumme ebay-teste der giver falsk positiv!!! :numse På den gode side var alt normalt ved scanningen og det så ud som om jeg var helet fint indvendigt, så nu har vi også fået "go" fra gynækologen..... Jeg har så usandsynlig ondt af par der kæmper i flere år. De her knuste forhåbninger er da ikke til at holde ud! :dance:

 

Kæmpe tillykke til jer heldige november-asener :hurra og jer andre, vi ses i december-test-gruppen! :bunny

Det er jeg ked af at høre.. masser af :kram2

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER