Bermuda

Kvinder søges til brugerstudie og interview

1 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)
 
Efter aftale med Ki, har jeg fået lov til at dele følgende:
 
Vi leder i øjeblikket efter kvinder i alderen 30-45, som har gennemgået eller overvejer at gå i gang med fertilitetsbehandling. Vi er et dansk design- og udviklingshus, der er i færd med at teste en række tidlige prototyper af behandlingsrelaterede produkter, som vi gerne vil have hjælp til at teste og forbedre gennem et kombinerede brugerstudier og interviews.

Det kombinerede brugerstudie og interview kommer til at tage 45-60 minutter og omfatter en række håndteringsøvelser og dertilhørende spørgsmål. Du skal ikke forberede noget. Der vil være nogen interaktion med sterile nåle, men du vil ikke blive bedt om at stikke dig selv.
 
Det kombinerede brugerstudie og interview vil blive modereret og overvåget af både kvindelige og mandlige researchere. Seancen vil blive filmet, men din identitet og personlige oplysninger vil blive censureret i det videre arbejde.

Det kombinerede brugerstudie og interview vil finde sted på vores kontor i København i 1.-3. november, og som tak din deltagelse, vil du blive kompenseret med et gavekort på 500 DKK til Magasin.


Hvis du ønsker at deltage, bedes du sende en mail til projektleder Anders B. Kiertzner på ank@attention-group.com med et par linjer omkring dig selv.

 


På forhånd tak

 

 

PS: Jeg har ikke andet med det at gøre, end at Anders skrev til mig i forbindelse med, at jeg selv skal deltage i interviewet og brugerstudiet, og spurgte om ikke jeg kendte andre, der kunne være interesserede. Jeg deltog i et interview med dem sidste år. De er søde, interesserede og det hele er meget stille og roligt og nede på jorden (det var det i hvert fald sidste år :) )  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER