januar2017

Graviditetsgener

243 indlæg i dette emne

Altså tænkte os svamp men så står der jo det lugter af fisk (hahahah) og der synes jeg godt nok ikke jeg er ude i det:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Gå til lægen. Bare for en sikkerheds skyld. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kontakten lægen endnu :-/

 

skal man undersøges forneden hvis jeg ringer og fortæller om mit underlivs problem ? Eller får man piller ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, BabyFebuar said:

Har ikke kontakten lægen endnu :-/

 

skal man undersøges forneden hvis jeg ringer og fortæller om mit underlivs problem ? Eller får man piller ?

Hvis du ikke selv er sikker på, at det er svamp vil lægen nok undersøge det. Jeg er aldrig i tvivl, så jeg får bare det jeg gerne vil have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok i tvivl... altså synes bare det dufter mere skarpt end normalt.. 

 

åhh magter bare ikke noget tissekone tjek.. er så blufærdig at jeg som regl undgår det så meget som muligt :-/

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, BabyFebuar said:

Jeg er godt nok i tvivl... altså synes bare det dufter mere skarpt end normalt.. 

 

åhh magter bare ikke noget tissekone tjek.. er så blufærdig at jeg som regl undgår det så meget som muligt :-/

 

 

 

 

Lige om lidt får du mange tissekone tjek ;) men jeg forstår dig godt. Klør det? Du kan også købe sådan nogle vivag vaginal tabletter med mælkesyrebakterier på apoteket. De genopretter balancen i skeden, så jeg synes faktisk ofte de kan tage det og de er jo naturlige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, BabyFebuar said:

Jeg er godt nok i tvivl... altså synes bare det dufter mere skarpt end normalt.. 

 

åhh magter bare ikke noget tissekone tjek.. er så blufærdig at jeg som regl undgår det så meget som muligt :-/

 

 

 

 

 

Det kan jo evt være streptokokker? Ved ikke hvordan symptomer er på det, men ved min veninde havde det, og det krævese noget opstart på pencilin da hun gik i fødsel i forhold til baby...

 

Når man går over så bliver man tjekket nærmest konstant, det føltes i hvert fald sådan! Åhh jeg er heller ikke meget til det! Og når man først er godt henne i fødslen så forsvinder ens blufærdighed total! Det er virkelig underligt! 

Den kommer dog igen :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maj nej det klør slet ikke :-/

som sagt bare mere udflåd og så lugter det mere skarpt end normalt.

 

haha jeg frabeder mig alt unødvendige tjek dernede :D:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, skrev til lægen kl 21 og kl 21:45 fik jeg svar :D

 

hun skriver at så længe jeg ikke har kløen så burde alt være fint.. :) så den øgede duft må være normal :numse haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øget udflåd er helt normalt som gravid. De bliver nødt til at tjekke hvor langt du er i fødslen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad mener du med de skal tjekke hvor langt hun er i fødslen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, januar2017 said:

Hvad mener du med de skal tjekke hvor langt hun er i fødslen?

Tror det Maj mener er at til fødslen der undersøger de løbende med fingrene hvor åben man er så der er mange underlivsundersøgelser...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Nåhh ja haha. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var lige præcis det jeg mente. I starten er det mærkeligt, men til sidst er man ligeglad, der kan de gøre hvad de vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Maj 2014 said:

Det var lige præcis det jeg mente. I starten er det mærkeligt, men til sidst er man ligeglad, der kan de gøre hvad de vil.

 

Hvis man går over tid og kommer til tjek så skal de sørme også pille.

 

og ja ens blufærdighed forsvinder total i sådan en fødselssituation :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre hvor babyen bare konstant ligger op mod et ribben? Har seriøst ved at sidde i sofaen og sengen med benene oppe for så falder overkroppen jo lidt

sammen. Det er ubehageligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, januar2017 said:

Andre hvor babyen bare konstant ligger op mod et ribben? Har seriøst ved at sidde i sofaen og sengen med benene oppe for så falder overkroppen jo lidt

sammen. Det er ubehageligt. 

Ja sådan er det også her. Nogen gange gør det ondt når jeg sætter mig op, hvis jeg har ligget ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop klør! Fik taget levertal i torsdags og et af tallene må maks ligge på 105 og mit lå på 104. De er steget en del siden de sidst blev taget og kløen er tiltaget siden torsdag. Jeg har lyst til at hyle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej men hvad så?? Det er jo lige på grænsen. Tjekker de dig så ofte eller skal hun ud før tid ...? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

49 minutes ago, januar2017 said:

Ej men hvad så?? Det er jo lige på grænsen. Tjekker de dig så ofte eller skal hun ud før tid ...? 

Jeg tror tallet ryger over grænsen lige om lidt. Med Amilia blev jeg sat i behandling om en uge fra nu af. Jeg tænker hvis kløen fortsætter kontakter jeg fødemodtagelsen i næste uge så de kan tage nye blodprøver. Hvid det så er over grænsen behandler man det medicinsk og så skal man til tjek en gang om ugen. Med Amilia blev jeg sat igang 38+0, så hvis jeg får leverkløe igen skal jeg nok det også denne her gang, men det vil jeg gerne uanset hvad, så det gør ikke så meget. Det er mere fordi kløen driver en til vanvid og 5 ugers kløe kan jeg ikke helt overskue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh hvor er det synd for dig. Det er bare "din ting" at udvikle under graviditet. Irriterende. Håber altså at det går i sig selv selvom det lyder på dig som om du forventer at det bliver værre. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, januar2017 said:

Argh hvor er det synd for dig. Det er bare "din ting" at udvikle under graviditet. Irriterende. Håber altså at det går i sig selv selvom det lyder på dig som om du forventer at det bliver værre. Øv!

Jeg håber virkelig også! Jeg har bare lidt svært ved at tro på det, men altså hvis jeg forventer det værste, kan det jo kun gå bedre :D

jeg tror lidt det er fordi jeg er så lille og vores børn er så store. Min krop kan ikke læste belastningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med leverkløe, det lyder ret ubehageligt :( Må man tage antihestaminer mod kløen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Micka said:

Øv med leverkløe, det lyder ret ubehageligt :( Må man tage antihestaminer mod kløen?

Nej det må man ikke når man er gravid heller ikke når man ammer. Det er så øv! Men heldigvis er det ikke helt leverkløe endnu, det er lige på grænsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Maj 2014 said:

Nej det må man ikke når man er gravid heller ikke når man ammer. Det er så øv! Men heldigvis er det ikke helt leverkløe endnu, det er lige på grænsen.

 

Ærgerligt, håber du kan slippe denne gang, eller hvert fald undgå at det starter lige om snart, så det bliver kortest mulig tid med kløe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER