Guest

Er du blevet insemineret?

31 indlæg i dette emne

Hej piger!

 

Pludselig vendte vores situation 180 grader (eller i hvert fald meget!), og nu ser det ud som om jeg skal insemineres inden for relativ kort tid.

 

Af ren nysgerrighed; hvor mange insemineringer var du igennem før en graviditet, og hvor mange sædceller blev du insemineret med? :D 

 

Jeg ved godt, at man ikke kan sammenligne sådan, men det er altid hyggeligt at høre om andres erfaringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg blev insemineret 2 gange inden vi gik over til IVF. Kan ikke huske antal af svømmere da det er flere år siden ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Girl Next Door said:

Tror jeg blev insemineret 2 gange inden vi gik over til IVF. Kan ikke huske antal af svømmere da det er flere år siden ;) 

 

Var det fordi der ikke var gode resultater ved inseminering at I gik videre??? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, JungleKvinde said:

 

Var det fordi der ikke var gode resultater ved inseminering at I gik videre??? :) 

Ja :) Jeg efterlyste en ny gennemskylning af mine ægledere (vi skiftede sted) og så blev vi enige om at gå over til IVF i stedet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Girl Next Door said:

Ja :) Jeg efterlyste en ny gennemskylning af mine ægledere (vi skiftede sted) og så blev vi enige om at gå over til IVF i stedet. 

 

Okay. Hvad var grunden til, du skulle insemineres i første omgang? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev insemineret 3 gange (uden gevinst)  Alle 3 gange var det med et super antal svømmere. Mellem 50-70 mill svømmere :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Minlillekrudtmås said:

Jeg blev insemineret 3 gange (uden gevinst)  Alle 3 gange var det med et super antal svømmere. Mellem 50-70 mill svømmere :blink

Ej hvor vildt! Rykkede I så videre til IVF? Hvad var grunden til I var i behandling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev insemineret een gang og resultatet bliver 1 år på tirsdag ;):wub

 

Jeg kan ikke huske hvor mange der var i den oprensede prøve, men det var aldrig Søren der var vores problem, så der var mange ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første barn lykkedes det i 4 iui forsøg.

Andet barn lykkedes det i 7 iui forsøg.

Tredje barn lykkedes det også i 7 iui forsøg.

Kan desværre ikke huske hvad sædtallene var de gange det rent faktisk lykkedes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, JungleKvinde said:

Ej hvor vildt! Rykkede I så videre til IVF? Hvad var grunden til I var i behandling?

Jep - så rykkede vi videre. Det lykkedes dog heller ikke der.

Jeg har pcos med en meget uregelmæssig cyklus. Før og under behandling var min cyklus på 90-200 dage ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, JungleKvinde said:

 

Okay. Hvad var grunden til, du skulle insemineres i første omgang? 

PCO :) Efter 1 IVF og 4 fryseforsøg lykkes det, og hun blev 1 år i torsdags ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Carl Emil lykkedes det i første forsøg. Mener at der var 6-7 mio efter oprensning.

 

med Mathilde lykkedes det i 2. forsøg. Ca samme antal svømmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev insemineret én gang. Vist nok med omkring 5 millioner. Resultatet fylder 2 år næste måned :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kom jeg lige i tanke om at jeg blev gravid med mindste søn i 7 forsøg med 2 mil..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var igennem 3 IUI, men blev allerede henvist efter 2. IUI fordi mandens sædkvalitet var meget dårlig. Den bedste prøve har været 3,2 mill. Normalt ligger den omkring 0,5-2 mill. 

 

Silke Elia kom efter 4. ICSI (og nogle fryseforsøg før det) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 hours ago, Susanne said:

Jeg blev insemineret een gang og resultatet bliver 1 år på tirsdag ;):wub

 

Jeg kan ikke huske hvor mange der var i den oprensede prøve, men det var aldrig Søren der var vores problem, så der var mange ;)

 

Dét er jo også en rar historie :kuller Tillykke med på tirsdag! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, ccc said:

Første barn lykkedes det i 4 iui forsøg.

Andet barn lykkedes det i 7 iui forsøg.

Tredje barn lykkedes det også i 7 iui forsøg.

Kan desværre ikke huske hvad sædtallene var de gange det rent faktisk lykkedes..

 

Hvad var jeres grund til inseminering? :)  Jeg bliver bare helt glad ved tanken om alle de børn I har fået ud af det :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Minlillekrudtmås said:

Jep - så rykkede vi videre. Det lykkedes dog heller ikke der.

Jeg har pcos med en meget uregelmæssig cyklus. Før og under behandling var min cyklus på 90-200 dage ca.

 

Det er godt nok også en cyklus der lever sit eget liv! Vi skal insemineres pga. bedst sædkvalitet - men på trods af dét er der mange gode sædceller efter oprensning. Så det er selvfølgelig lidt en anden historie, men jeg er alligevel forberedt på eventuelt at skulle videre i behandling efter IUI...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Girl Next Door said:

PCO :) Efter 1 IVF og 4 fryseforsøg lykkes det, og hun blev 1 år i torsdags ^_^

 

Det er så dejligt at høre, at det lykkedes - selvom det tog sin tid :D Allerede et år?! Jeg kan godt huske da du fødte :P 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Little Miss said:

Med Carl Emil lykkedes det i første forsøg. Mener at der var 6-7 mio efter oprensning.

 

med Mathilde lykkedes det i 2. forsøg. Ca samme antal svømmere :)

 

Åh, jeg håber bare sådan, at det vil lykkes hurtigt! Gerne lige så hurtigt som hos dig... :P  

I sidste prøve havde vi 40 mio. gode svømmere, og jeg er helt "som jeg skal være" - så der burde være chance for en graviditet ved inseminering.... :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, snublefod said:

Jeg blev insemineret én gang. Vist nok med omkring 5 millioner. Resultatet fylder 2 år næste måned :wub

Kun én! Jeg håber jeg gør dig kunsten efter!!! :kuller 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, ccc said:

Nu kom jeg lige i tanke om at jeg blev gravid med mindste søn i 7 forsøg med 2 mil..

 

Det var da heller ikke så mange, var det? Jeg synes jeg har læst, at der skulle være mindst 5 mio? Men SÅ dejligt, at det lykkedes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, louisevibe said:

Jeg var igennem 3 IUI, men blev allerede henvist efter 2. IUI fordi mandens sædkvalitet var meget dårlig. Den bedste prøve har været 3,2 mill. Normalt ligger den omkring 0,5-2 mill. 

 

Silke Elia kom efter 4. ICSI (og nogle fryseforsøg før det) 

 

Det giver jo SÅ god mening at henvise jer videre med den sædkvalitet. Dejligt at det lykkedes! :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, JungleKvinde said:

 

Hvad var jeres grund til inseminering? :)  Jeg bliver bare helt glad ved tanken om alle de børn I har fået ud af det :loveshower 

Grunden er min mand sædkvalitet.

rigtig meget held og lykke-det skal nok lykkedes for jer også:-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, JungleKvinde said:

 

Det er så dejligt at høre, at det lykkedes - selvom det tog sin tid :D Allerede et år?! Jeg kan godt huske da du fødte :P 

Det var ventetiden værd :biglove Ja hun er et år nu. Jeg forstår det virkelig ikke! :o 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER