Aja

Lille dåbsgave?

8 indlæg i dette emne

Jeg skal til barnedåb om et par uger hos en veninde der har 2 drenge og nu har fået en pige. Nogen der har prøvet at have drenge først og så få en pige, som har et bud på en lille ting man kan bruge? Jeg har selvfølgelig selv en pige, men hun er jo min første så vi har jo selv kunne bruge alt :DD de har jo rigtig meget fra drengene, men der må jo være noget specifikt til en pige. Bare ikke tøj, havde jeg tænkt. Jeg hækler noget, så det skal bare være en mindre ting derudover :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis hun har hår, så små hårsløjfer fx Bows by Stær eller Olgas (kan købes i Olgas Oldebørn inde i byen). Måske kan hun ikke bruge dem LIGE nu men E har brugt dem siden hun var 10 mdr tror jeg, og kunne nok have brugt dem siden hun var 6 egentlig. De er relativt "dyre" fordi det jo "bare" er en sløjfe, men en lille ting, og de er så fine :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille armbånd, til når hun bliver ældre.

Edith fik 3 og de er godt nok først brugbare nu her, men de er tilgengæld et kæmpe hit :) 

 

edit: dem Edith fik var alle 3 sølv med små vedhæng i :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være piget?

 

Ellers tænker jeg en Sophie Giraf eller en personlig ting. Så lige et super sødt julehjerte i filt, hvor man kan få broderet navn og fødselsår på, nu hvor det er op til jul. Mener det var densødeventetid.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for bud. Jeg kigger på det - har heldigvis lige et par uger endnu :)  

det behøver vel ikke som sådan være piget, men med 2 drenge i forvejen tænker jeg de  har meget forskelligt ellers 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid fik dukkevognen fra Krea. Den er piget ;) ellers en lyserød kanin fra jellycat evt? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige købt den fineste puslepung, som jeg overvejer at give i dåbsgave sammen med den nussekanin jeg hækler. De ønsker sig jo ikke så meget og det er en lidt anderledes ting. Men det er jo nok mest til glæde for forældrene (moren)  og jeg kan  ikke helt finde ud af, om ikke dåbsgave bør være noget specifikt til barnet? På den anden side får hun jo også en nusseklud :chin:

 

Ellers er den heldigvis så fin at jeg bare  selv kan bruge den :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER